0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Lainaus käyttäjältä: minics4 - 21.01.12 - klo 21:49nii mutta eihän niillä voi pelataEihän P9-kortteja saa pelata (paitti Vintagessa, mutta vintage on aina vintage), mutta silti niitä himoitaan.
nii mutta eihän niillä voi pelata
+0
Jos jotkut haluavat sitten ruveta vääntämään siitä mitä pykälä 3.3 sanoo niin voi mennä tänne http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,65681.0.html
Eipä siitä juuri kättä tarvitse vääntää, kun säännöt sanovat selvästi, että kortin kuvan pitää olla tunnistettavissa. Tässä tredissä olevista korteista hyväksyisin vain full-artit joissa itse kuvaan ei ole koskettu (solikka ja hyrrä kelpaisivat).
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT PÄRT.
Tuttu Snapcaster-alterointi Manadeprivedin artikkelissa
Surffari....Vielä jäi toinen Jace talteen.
Lainaus käyttäjältä: luma - 22.01.12 - klo 00:43Eipä siitä juuri kättä tarvitse vääntää, kun säännöt sanovat selvästi, että kortin kuvan pitää olla tunnistettavissa. Tässä tredissä olevista korteista hyväksyisin vain full-artit joissa itse kuvaan ei ole koskettu (solikka ja hyrrä kelpaisivat).Toin oman mielipiteeni jo toisessakin ketjussa julki, mutta olen siis samaa mieltä, kuvan täytyy olla tunnistettavissa että turnauskelpoisuus säilyy ja näistä ainoastaan toppi ja solikka täyttävät sen määreen. Ei se poista sitä tosiasiaa että ainakin Duressit saivat minut hymyilemään.
Schembo pyysi maalamaan tämmöisen joku aika sitten. pistetään tännekin. Rambolle ei vittuilla.
Jokos Rambolla on setti näitä?