Kun tuossa toisessa viestisäikeessä tuli puhetta Worldslayeristä, niin tässä on eräänlainen yritys käyttää sitä:
4x Mischievous Poltergeist
4x Earsplitting Rats
4x Deepwood Ghoul
2x Patchwork Gnomes
4x Vedalken Engineer
4x Escape Artist
4x Worldslayer
4x Sleight of Hand
2x Leap
2x Sleeper's Robe
2x Ensnare
4x Arcane Denial
4x Darksteel Ignot
7x Swamp
9x Island
Pakan ideana on saada pöytään regeneroivia äijiä, saada Worldslayer peliin ja äijälle, sekä pistää maailma palasiksi lukuunottamatta omia reksuttajaäijiä. Sen jälkeen voittaa, yleensä.
Poltergeistin, rotat, ghoulin ja tontut voi reksuttaa ilman manaa, joten ne toimivat hyvin myös puolustuksena jos tulee pahoja äijiä vastaan. Insinöörin tarkoitus on saada Worldslayer (tai Ignotteja tai Gnomeja) peliin vähän nopeammin. Taiteilija pääsee läpi Worldslayerin kanssa. Sleepers Robe ja Leap auttavat myös läpipääsyä ja tuovat samalla kortteja. Ensnare auttaa myös läpipääsyä, minkä lisäksi sillä voi saada ländiä käteen maailman tuhoutumisen jälkeen. Arcane Denial counteroi ja Sleight of Handilla nostetaan kortti.
Pakalla on pari ongelma, eli ensinnäkin Worldslayeria ei usein löydy tarpeeksi nopeasti, toiseksi ilman Engineeriä on sitä vaikeaa saada pöytään noin pienillä manamäärillä (huom. muuten alhainen manacurve). Mitään vakavasti otettavaa dekkiä en ole tästä tekemässä, mutta jos jotain vinkkejä tulee mieleen niin mielellään kuulisin. Etenkin sellaisia, jotka eivät yli nelinkertaista pakan hintaa.