Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ehdotuksia vihreeseen aggroon?  (Luettu 9830 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa sami211

Ehdotuksia vihreeseen aggroon?
« : 04.11.17 - klo 12:43 »
heippa.

Kaipaisin jeesiä kokeneimmilta pelailijoilta.
Peleilu tähän asti ollut kavereiden kanssa, mutta tarkoitus uskaltautua joskus pelailemaan muuallekkin.

alle kortti listaa. Tarkoitus iskeä kovaa ja nopeasti. Olisiko kellään heittää ehdotuksia?

Creaturet

4x Avatar of the Resolute
1x Dryad Militant
1x Dungrove Elder
1x Dungrove ElderIT
4x Experiment One
4x Kalonian Tusker
4x Leatherback Baloth
1x Rhonas the Indomitable
2x Scavenging Ooze
4x Strangleroot Geist

Instant

3x Aspect of Hydra
1x Collected Company
4x Vines of Vastwood

Land

20x Forest
2x Treetop Village

Enchantment

4x Rancor

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Ehdotuksia vihreeseen aggroon?
« Vastaus #1 : 04.11.17 - klo 13:07 »
heippa.

Kaipaisin jeesiä kokeneimmilta pelailijoilta.
Peleilu tähän asti ollut kavereiden kanssa, mutta tarkoitus uskaltautua joskus pelailemaan muuallekkin.

alle kortti listaa. Tarkoitus iskeä kovaa ja nopeasti. Olisiko kellään heittää ehdotuksia?

Creaturet

4x Avatar of the Resolute
1x Dryad Militant
1x Dungrove Elder
1x Dungrove ElderIT
4x Experiment One
4x Kalonian Tusker
4x Leatherback Baloth
1x Rhonas the Indomitable
2x Scavenging Ooze
4x Strangleroot Geist

Instant

3x Aspect of Hydra
1x Collected Company
4x Vines of Vastwood

Land

20x Forest
2x Treetop Village

Enchantment

4x Rancor

Sanoisin, että aika valmiin näköinen lista. Itse tekisin seuraavat muutokset:

- 2 Scavenging Ooze (side, melko onneton mies mainissa)
- Rhonas (minusta aivan liian hidas)
- Collected Company (en oikein usko, että on omiaan tässä)

+ 3 Dryad Milititant (haluat nopean kurvin ja on monesti yksi pakan parhaimmista miehistä)
+ 1 Aspect of Hydra


Sideboard voisi olla jotain tämänsuuntaista:

2 Scavenging Ooze
2 Spellskite
3 Dismember
2 Natural State
2 Unravel the Aether
1 Creeping Corrosion
1 Grafdigger's Cage
2 Choke

Poissa aaglo

Vs: Ehdotuksia vihreeseen aggroon?
« Vastaus #2 : 04.11.17 - klo 13:18 »
Olen samoilla linjoilla edellisen kanssa. Jos aspect of hydroja pelaat, niin boggart ram-gang on myös kelpo lappu.

Poissa Orion

Vs: Ehdotuksia vihreeseen aggroon?
« Vastaus #3 : 04.11.17 - klo 13:18 »
Itse pelaan monovihreässä Narnam Renegadea ja Greenwheel Liberatoria. Niitten plussakountterit pelaavat mukavasti yhteen Avatar of the Resoluten kanssa. Toki minulla on fetsejä jolla triggeröidä revolt mutta voi sen triggeröidä muutenkin. Ja sitten kun on jo fetsejä sisässä niin miksikäs ei pistäisi Wild Nacatl:ia ja paria shokkidualia (stomping ground ja temple garden). Ja sitten kun ollaan jo nayan väreillä niin tarjolla olisi Zoo-pakan arsenaalia, eli olennoista esim Kird Ape ja Loam Lion. Sitten olisi Experiment Onen kanssa jo 24 yhden manan kovaa lyövää miestä. Loput sitten poistoa, pumppua, laputusta tms. mikä hyvältä itsestä tuntuu. Jos mana curve pysyy riittävän alhaisena niin muutaman ländinkin voisi varmaan karsia ja pistää bisnestä tilalle.

Poissa Me_From_Finland

Vs: Ehdotuksia vihreeseen aggroon?
« Vastaus #4 : 04.11.17 - klo 13:36 »
Itse pelaan monovihreässä Narnam Renegadea ja Greenwheel Liberatoria. Niitten plussakountterit pelaavat mukavasti yhteen Avatar of the Resoluten kanssa. Toki minulla on fetsejä jolla triggeröidä revolt mutta voi sen triggeröidä muutenkin. Ja sitten kun on jo fetsejä sisässä niin miksikäs ei pistäisi Wild Nacatl:ia ja paria shokkidualia (stomping ground ja temple garden). Ja sitten kun ollaan jo nayan väreillä niin tarjolla olisi Zoo-pakan arsenaalia, eli olennoista esim Kird Ape ja Loam Lion. Sitten olisi Experiment Onen kanssa jo 24 yhden manan kovaa lyövää miestä. Loput sitten poistoa, pumppua, laputusta tms. mikä hyvältä itsestä tuntuu. Jos mana curve pysyy riittävän alhaisena niin muutaman ländinkin voisi varmaan karsia ja pistää bisnestä tilalle.

Eiköhän tässä haettu enemmän monoG stompyä kuin naya zoo:ta.

Muuten samoilla linjoilla Karjanvarastajan kanssa, mutta itse ehkä pitäisin Rhonaksen 1-offina sisällä.
Elämä on yhtä helvettiä, eikä se muutu juuri paremmaksi sen jälkeenkään.

Poissa sami211

Vs: Ehdotuksia vihreeseen aggroon?
« Vastaus #5 : 04.11.17 - klo 19:12 »
Kiitokset nopeista vastauksista.
Taidan mennä karjanvarastajan seteillä eteenpäin paitsi että pidän rhonaksen toistaiseksi pelissä mukana.

Poissa Matrix2014

Vs: Ehdotuksia vihreeseen aggroon?
« Vastaus #6 : 30.06.18 - klo 04:13 »
Jaa aika hauska dekki syötin sen Cockatrice. Nopeasti ajattelette että ehkä minun keittiö pakka on SURKEA mutta
testasin minun GreenWhite Cockatrice softan kanssa 3 duels tätä dekkiä vastaan ja voitin kaikki 3 peliä siis 3-0.

Tälllä dekillä on suuria ongelmia vastaan Mirran Crusader, mutta yhdessä pelissä loin myös 3 Angels 4/4 flying
Entreat The Angels loitsulla.