Olettaen, ettei ylhäällä ole mitään trollausta, vastaus on tämä:
1. Idea. Pakkaa esiteltäessä olisi syytä ehkä kertoa pakan pelisuunnitelmasta. Tämä näyttää kombolta kontrollimaulla, koska sisällä on sekä Sword of the Meek että Thopter Foundry. Näinkin ilmiselvistä korttivalinnoista huolimatta olisi ehkä syytä setviä, mitä pakalta odotetaan ja toivotaan. Esim. "Alkupelissä (n. vuorot 1-5 tarkoitus on jarruttaa vastustajaa poistoilla x ja y sekä countereilla z ja w. Lisäksi land-dropeilla rakennetaan omaa manapohjaa. Tästä eteenpäin comboa valmistellaan sekä tuetaan toivottavasti aina valmiilla counter-vehkeellä.)
2. Konsistenssi. Tämän idean ympärille lähes jokaisen pakan tulisi rakentua. Yksittäisten "kivoja juttuja tekevien korttien" sijaan pakassa tulisi olla playset (lue: 4 kappaletta) kaikkea, joka ajaa pakan oikeaa ideaa eteenpäin. Tässä tapauksessa Sword of the Meekit sekä Thopter Foundryt olisivat aika jees.
3. Lue ylempi. Stick to plan 1. Jos pakassa on kaksi "hyvää ideaa" (esmes. DDepths+Hexmage tai Sword+Foundry), valitse toinen. Ahneella on tunnetusti paskainen loppu, joten päätä, mitä todellakin haluat. On helpompi rakentaa pakka yhden synergian tai yleisen idean ympärille.
Muddlet on auto-include, sillä counteroivat muita countereita ja tutoroivat omia kombopalojasi. Vihreää spläshiä on nähty Tarmojen vuoksi, mutta oma suuntasi näyttäisi kontrollinpuoleiselta. Lisää Wrath-efektejä, sillä creature-määräsi on suhteessa todella alhainen muihin extended-pakkoihin nähden. En osaa sanoa, mistä korttien karsiminen tulisi aloittaa, mutta juuri yksittäisten korttien nappaaminen pois on hyvä lähtökohta. Esim. Pithing Needle ja Tormod's Crypt ovat Sideboardille paremmin sopivia, vaikka jotain satunnaista tekisivätkin mainissa. Trinket-kohteina ovat hieman epäperusteltuja omasta Legacy-näkökulmasta, mutta jos noille on jokin todella, todella hyvä syy esiintyä mainissa niin kerro ihmeessä. Perun pahat sanani noista heti jahka kuulen hyviä argumentteja.
-Kake