Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Apua?  (Luettu 2966 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Traviantor

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Oikeesti kuka nää lukee? Ajan tuhlausta...
Apua?
« : 27.06.07 - klo 11:13 »
Apua tarvittaisiin minulla on nääs eräänlainen ongelma... Tarvitsisin teema dekin, jossa tulisi sääntökirjakin mukana. Tiedän että MTG:n sivuiltakin saa ne säännöt mutta kun koneelta on hieman ärsyttävä lukea pitkää sääntö kirjaa. Ja jos tulostaisin niin porukat saisi "pienen" hepulin kun mustetta menisi aivan törkeästi. Niin ja vaikka Lahdesta tai Kouvolasta joku paikka mistä saisi tälläisen teema dekin, joka sisältäisi säännöt, ja mieluusti water tai forest dekki.

Poissa Kavu

Vs: Apua?
« Vastaus #1 : 27.06.07 - klo 12:49 »
Ainakaan minun käsitykseni mukaan teemadekeissä ei tulee koskaan sääntökirjaa, tuleekohan edes niitä pieniä rules inserttejä joita Tournament Packeissa on. Jos ostat Starter-paketin, saat mukana jonkinlaisen sääntökirjan jolla pääsee hyvin alkuun. Muuten ainoa vaihtoehto on vain lukea säännöt koneelta tai tulostaa. Netistäkin löytyy kevyempiä sääntö-opuksia, kuin osoitteesta http://www.wizards.com/default.asp?x=magic/rules/tourneyplayer löytyvä comprehensive rules (täydellinen kooste kaikista säännöistä pientä nippeliä myöten), esim. Basic Rulebook, joka löytyy osoitteesta http://www.wizards.com/magic/rules/MTG9EDRulebook_EN.pdf. Basic Rulebook on sama kirjanen joka tulee Starter-paketin mukana ja soveltuu selvästi Comprehensive Rulesia paremmin magicin aloittamiseen.

Poissa duracel

Re: Apua?
« Vastaus #2 : 27.06.07 - klo 13:13 »
Sivulta http://www.wizards.com/default.asp?x=magic/rules/newplayer löytyy myös suomenkielinen sääntökirja, jos sen lukeminen tuntuu helpommalta.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Traviantor

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Oikeesti kuka nää lukee? Ajan tuhlausta...
Vs: Apua?
« Vastaus #3 : 27.06.07 - klo 14:42 »
Joo, mulla on koneelle tallennettu se kokonainainen suomenkielinen sääntökirja, mutta ongelma on että koneelta on vaan niin kirotun vaikee lukee pitkää sääntökirjaa, tai no ei se kovin vaikeeta ole, mutta ihan törkeän kettumaista.

Poissa Anssi

Vs: Apua?
« Vastaus #4 : 27.06.07 - klo 14:49 »
Lataa Magic Online ja pelaa pelejä Free Trial-moodissa. Siitä oppii säännöt.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa Traviantor

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Oikeesti kuka nää lukee? Ajan tuhlausta...
Vs: Apua?
« Vastaus #5 : 27.06.07 - klo 15:03 »
Okei... Kaikki säännöt vai pelkästään perus?

Poissa Polari

Vs: Apua?
« Vastaus #6 : 27.06.07 - klo 15:26 »
Magic Online ei varsinaisesti opeta mitään, mutta sillä leikkimällä pitäisi ihan käytännön pohjalta selvitä aika hyvin miten homma toimii. Free Playssa saat pelailla ilmaiseksi ja anonyymina ysiedikan teemadekeillä muita samanlaisia vastaan, joten siellä voi ihan huoletta kokeilla kaikenlaista eikä haittaa vaikka jokin menisi pieleen.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)