Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Spanish Inquisition  (Luettu 2812 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Chaosworm

Spanish Inquisition
« : 05.09.09 - klo 14:19 »
Eli tällaista dekkiä olen kasaamassa Legacyyn.

// Lands
    2 Bayou

// Creatures
    4 Phyrexian Walker
    4  Shield Sphere

// Spells
    4  Land Grant
    4 Lotus Petal
    4  Chrome Mox
    1  Tendrils of Agony
    1 Goblin Charbelcher
    4  Lion's Eye Diamond
    4  Infernal Tutor
    4  Infernal Contract
    2  Ill-Gotten Gains
    4  Cruel Bargain
    4 Cabal Therapy
    4  Dark Ritual
    4  Culling the Weak
    4  Cabal Ritual

// Sideboard
SB: 4  Thoughtseize
SB: 4  Pact of Negation
SB: 4  Duress
SB: 3 Xantid Swarm

Main deckissä on kaksi tyhjää slottia, joissa tähän mennessä olen pelannut Ornithopteria. Tuntuu kuitenkin olleen liikaa crittereitä, jos on kymmenen. Olisiko siihen mitään älykkäämpää tarjolla?
« Viimeksi muokattu: 05.09.09 - klo 14:21 kirjoittanut Chaosworm »
aka. Awaclus

Poissa Hopo

Vs: Spanish Inquisition
« Vastaus #1 : 06.09.09 - klo 00:30 »
No kokeilepa Diabolic Intentiä. Tosin en ole ihan varma onko sulla riittävästi miehiä sekä siihen, Cabal Therapyyn että Culling the Weakiin. Oletko kokeillut Ad Nauseamin voimin? Eli jätä pois draw4:t ja pistä tilalle 2-3 Ad Nauseamia, Diabolic Intentejä ja vaikka Ornithoptereita. Täysin testaamaton idea, mutta perstuntumalta kuulostaa hyvältä. Saisit samalla vähän lisää miehiä muiden korttien ruuaksi.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa mairou

Vs: Spanish Inquisition
« Vastaus #2 : 06.09.09 - klo 01:56 »
Niihin 2 Slottiin vois ainaki tuua noi Tendrils of Agonyt kolmeen, koska niin se on parempi. (Sama dekki 3:lla agonylla tässä)

Poissa Chaosworm

Vs: Spanish Inquisition
« Vastaus #3 : 06.09.09 - klo 10:49 »
No kokeilepa Diabolic Intentiä. Tosin en ole ihan varma onko sulla riittävästi miehiä sekä siihen, Cabal Therapyyn että Culling the Weakiin. Oletko kokeillut Ad Nauseamin voimin? Eli jätä pois draw4:t ja pistä tilalle 2-3 Ad Nauseamia, Diabolic Intentejä ja vaikka Ornithoptereita. Täysin testaamaton idea, mutta perstuntumalta kuulostaa hyvältä. Saisit samalla vähän lisää miehiä muiden korttien ruuaksi.
Diabolic Intent onkin hyvä idea, mutta en ole oikein vakuuttunut Ad Nauseamista noiden Draw4:ien tilalla, sen sijaan voisin kyllä pelata yhtä Ad Nauseamia siellä.

Lainaus käyttäjältä: mairou
Niihin 2 Slottiin vois ainaki tuua noi Tendrils of Agonyt kolmeen, koska niin se on parempi. (Sama dekki 3:lla agonylla tässä)
En usko, että se on parempi niin, koska olen testannut sitä kolmella Tendrilsillä. Tosin, joskus tulee sellainen tilanne, että pitää cräkätä LED responsena tutoriin tai nostoon silloin, kun kädessä on sekä Belcher, että Tendrils, joten ajattelin tehdä kompromissin ja pelata kahta Tendrilsiä.

Eli siis, pakkaan olen tehnyt tällaiset muutokset (joita tosin en ole vielä testannut):

- 1 Cruel Bargain
- 1 Infernal Contract
- 1 Ornithopter
+ 1 Ad Nauseam
+ 1 Tendrils of Agony
+ 1 Diabolic Intent

Ja luulisin, että pakka on nyt parempi. Kiitokset avusta.

EDIT: Diabolic Intent on ollut huono, mutta Ad Nauseam ja toinen Tendrils ovat olleet hyviä (tosin, toisesta Tendrilsistä on ollut hyötyä vain tupla-tendrilsien muodossa, mutta se on silti voittanut pelejä). Lisäsin Intentin tilalle toisen Ad Nauseamin, testaamaan ->
« Viimeksi muokattu: 06.09.09 - klo 13:05 kirjoittanut Chaosworm »
aka. Awaclus

Poissa Hopo

Vs: Spanish Inquisition
« Vastaus #4 : 06.09.09 - klo 13:08 »
Draw4:t ja Ad Nauseam eivät ole hyvä kombo. Melkeinpä jättäisin tässä tapauksessa Ad Nauseamin kokonaan pois.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa Chaosworm

Vs: Spanish Inquisition
« Vastaus #5 : 07.09.09 - klo 00:23 »
Tein pakkaan muutoksia, ja se alkoi näyttämään siltä, että jos Ad nau ei resolvaa, häviän. Sen lisäksi näyn häviävän Chaliceen nollalla vaikka pelaankin sidellä kolmea Oxidizea.

Sen lisäksi hävisin juuri Ad Nauseam Tendrilsille 2-0, vaikka ANT onkin hidas, ja minä olen nopea. Tai siis, minä olin nopea.

Kello, joka näyttää tuossa alakulmassa tällä hetkellä 0:19 kertoo, että Glimpse of Nature toimii tässä pakassa. Se saattaa hyvin vaikka toimiakin, taidanpa kokeilla. Ainakin D4't toimivat, koska sillä buildilla saatoin jopa voittaa controllin, jos olin tarpeeksi nopea. Ad nau -buildi taasen hävisi välillä aggrollekin 2-0 (johtuu huonosta aloituskädestä ja sideltä tulleesta chalicesta).
aka. Awaclus