Poromagia

Kirjoittaja Aihe: (ger)black/blue animate,(ger) green/red burn, ld,  (Luettu 3357 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa hedelmäpeli

Tässäpä tälläinen re-animointi update. moneen kertaan on nyt yritetty erillaisilla päivityksillä saada pakkaa kasaan eikä asia ole juurikaan edenny menystys tasolla:( mutta toivottavasti joku jonkun idea omaan dekkiinsä mahdollisesti pongaa:)

ANIMAATTORI
Läänit:
Crumling necropolis
watery grave
undeground sea
mutavault
sunken ruins
city of brass
underground river
Mishra's Factory
reflecting pool
urborg,tomb yawgmoth
basic island 7
Basic swamp 7

mana fix:
bad river
lotus bloom
misty rainforest
polluted delta
mox diamond
terramorphic expanse
bloodstained mire
chrome mox

tutor:
personal tutor
entomb
diabolic tutor
demonic tutor

Draw/discard:
telling time
putrid imp
shadow of doubt
intuition
frantic search
peer throught depths
ponder
ancestral vision
looter il-kor
catalog
careful stydy
tolorian winds
consult the necrosages
vodalian merchant
magus of the bazaar
thought courier
attunement
portent
brainstorm
serum vision
hidden horror
merfolk looter
jace beleren

Animointi:
makeshift mennequin
dance of the deadanimate dead
soul exchange
corpse dance
victimize
necromancy
diabolic servitude
stitch together
reanimate
zombify
exhume

Poistot/countterit:
disfigure
duress
agony warp
nemeless inversion
terror
shriekmaw
gatekeeper of malakir
counterspell
remove soul
mana leak
unsummon
spell pierce
distrupt

Animoitavat:
visara the dreadful
hellkite overlord
kallonian behemoth
body double
oona,queen of the fae
laquatus`s champion
iona,shield of emeria
sphinx of the steel wind
sundering titan
bladewing the risen
inkwell leviathan
akroma,angel of wrath
reya dawnbriger
rorix bladewing
platinum angel
volrath the fallen

G/R,burn,ld

Tarkotus siis ampua kaverin läänit ja ajella kaikella päähän kovasti. testeissä toiminut ensimmäiset vuorot hyvin, eikä vastustaja ole henkeä saanut...mutta lähes joka kerta vauhti loppunut kesken,mistähän nmahtaa johtua?

Läänit:

Basic mountain 6
Basic forest 6
city of brass
wasteland
taiga
mutavault
shivan oasis
reflecting pool
treetop village
grove of the burnwillows
karplusan forest

mana Fix:

wooded foothils
lotus bloom
mox diamond
chrome mox
orchis lumberjack
bloom tender
wild growth
birds of paradise
firebrand ranger
wild cantor
simian spirit guide
wall of roots
fellwar stone
radha,heir to keld
lanowar elves
boreal druid
skyshruod ranger
lotus cobra
elvish spirit guide
fyndhorn elves


tutor:

eternal witness
violent outburst
sylvan library
natural permanent
revive
salvage
wordly tutor
elvish visionary
raclaim
cartocrapher
regrowth

lihat:
tarmogoyf
boggart ram-gang
taurean mauler
skyhroud ridgerback
call of the herd
rip-clan crasher
kird ape
turntimber basilisk
river boa
boartusk liege
puonching jaguar
vexing shusher
siege-gang commander
rogue elephant
mire boa
tattermunge maniac
sarkhan vol
garruk wildspeaker

Kaaosta:
ball lightning
chain lightning
incinerate
lightning bolt
shock
branching bolt
hellspark elemental
lave spike
molten rain
blood moon
ankh of mishra
squall line
magma spray
fireball
pillage
black vise
spark elemental
destructive urge
magma jet
avalanche riders
hell`s thunder
puncture blast
winter`s grasp
price of progress
ice storm
dwarven miner

Äijä boost:
sword of fire and ice
rancor
sword of the paruns
loxodon warhammer
« Viimeksi muokattu: 30.03.10 - klo 06:43 kirjoittanut hedelmäpeli »
Elämä on peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
vaihto kasa

Poissa hedelmäpeli

Vs: black/blue animate
« Vastaus #1 : 16.03.10 - klo 23:36 »
vähä updatea. lisäsin isoja lihoja. en enään keksi juuri mitään kortteja mistä vois olla apua tässä kamppailussa vääjäämätöntä dekin purkua/uuden kasausta vastaan.
Elämä on peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
vaihto kasa

Poissa Masa88

Vs: black/blue animate
« Vastaus #2 : 16.03.10 - klo 23:55 »
En huomannut listassa Doomed necromanceria. Eikös se voisi olla suhteellisen hyvä lappu tässä pakassa?
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa hedelmäpeli

Vs: black/blue animate
« Vastaus #3 : 17.03.10 - klo 07:01 »
En huomannut listassa Doomed necromanceria. Eikös se voisi olla suhteellisen hyvä lappu tässä pakassa?
vaikuttaa oikein vinkeältä veijarilta
Elämä on peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
vaihto kasa

Poissa Masa88

Vs: black/blue animate
« Vastaus #4 : 17.03.10 - klo 08:19 »
niin, unohdin mainita vielä sen että Iona voisi olla monocolorisia pakkoja vastaan aika lailla GG. 5 väri controlleja vastaa, joissa pelataan paljon dualeja, voi sundering titan päättää pelin aika nopeasti. Itse tykkäisin animoida isoja creatureita joilla on shroud, esim juuri listallasi oleva inkwell leviathan. Esimerkkejä voisi olla Kalonian behemoth tai sitten plated slagwurm, myös simic sky swallower on loistava kohde, siltähän löytyy 3 relevanttia abilityä!

EDIT: Jos 4 manaa on suhteellisen vähän hankkia tässä pakassa, ja tarvitset reanimatea enemmän, niin Zombify voisi ola toimiva lappu
« Viimeksi muokattu: 17.03.10 - klo 08:21 kirjoittanut Masa88 »
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Kylän Seppä

Vs: black/blue animate
« Vastaus #5 : 17.03.10 - klo 15:37 »
Jos animaatiota tarvitset lisää, niin Makeshift Mannequin on hauska ja tehokas tapa saada miehet tiskiin. Realm Razor on muuten kannattava kohde kontrol deckejä tai Heartbeat deckejä vastaan.

Poissa Stefan

Vs: black/blue animate
« Vastaus #6 : 17.03.10 - klo 16:56 »
En nähnyt listalla sphinx of the steel windiä, mielestäni se on loistava reanimointi targetti.

Poissa Lege

Vs: black/blue animate
« Vastaus #7 : 17.03.10 - klo 18:40 »
Diabolic Servitude voi olla kiva kortti janttereiden saamiseen gravelta uudelleenkäyttöä varten vähän venähtäneemmissä peleissä, ja niitähän highlanderissa riittää.

Poissa hedelmäpeli

Vs: black/blue animate
« Vastaus #8 : 17.03.10 - klo 22:02 »
kiitosta vaan kaikille aktiivisille, monia hyviä ehdotuksia tuli. ei auta muu kuin alkaa testaamaan:)
Elämä on peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
vaihto kasa

Poissa pyyhttu

Re: black/blue animate
« Vastaus #9 : 17.03.10 - klo 23:08 »
Ja jos vielä yhden dokumentoidun listan kaipaat, niin http://iki.fi/~pyyhttu/magic/highlander/reanimator_ub.txt

Ehkä tuosta saat ideoita kun ajatuksella luet läpi. Tuossa siis vain yksi lähestymistapa UB-linjan reanimatesta, ja jossei muuta tarjoa niin ainakin miettimisen arvoisia lappuja buildiisi. En ole vielä aivan varma onko listassani tarpeeksi animoitavia lihoja ja animoivia spellejä, mutta yleensähän vain riittää kun highlanderissä vaan nostaa hyvin!

Kun kerta reanimatea rakennat niin suosittelen että koetat pitäytyä kehyksessä ja sisällytät buildiisi vain lappuja jotka palvelevat juuri reanimaten plääniä. Eli spellejä ja efektejä jotka nostavat & _discaavat_ lappuja, parhaat spellit jotka tuovat miehet gravelta takaisin kehiin ja kortteja jotka joko suojelevat tätä synergiaa (countterspellit) tai häiritsevät suoraan vastustajaa (Duress/Thoughtseize).

Ja kun listaasi silmäilen, niin selkeästi suboptimaalisimmat joiden cuttaamisesta aloittaisin olisivat:

Rummaging Wizard
Blood Pet
Scroll Rack
Hand of Death
Peek
Wistful Thinking
Deja Vu
Research the Deep
Prickly Boggart
Severed Legion

Tilalle tarvitset enemmän ländiä.

Poissa hedelmäpeli

Vs: black/blue animate
« Vastaus #10 : 18.03.10 - klo 21:51 »
tänks tuomas, aina hyviä vinkkejä.pakka koki omasta mielestäni hyvään suuntaan nuorennusleikkauksen. täytyy vissiin autossa matkal jkl:ään ottaa pari testiä jannen kanssa.
Elämä on peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
vaihto kasa

Poissa hedelmäpeli

Vs: black/blue animate, g/r burn, ld,
« Vastaus #11 : 29.03.10 - klo 23:42 »
update animaattori ja poltto dekki.
Elämä on peliä, koskaan ei tiedä mitä kohdalle pyörähtää.
vaihto kasa