Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [GER] UR Aggro Control  (Luettu 3816 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa absurdimuukalainen

[GER] UR Aggro Control
« : 14.08.10 - klo 21:01 »
Elikkäs tämmöisellä läjällä (rapsun alla lista) on tultu testailtua ja pelattua ja tarvitsisin hieman mielipiteitä mihin suuntaan tätä pakkaa lähtisin tuunaamaan. Ehkä tällä hetkellä liikaa countereita ja lisää bouncea/polttoa sisään? Semmoinen kutina, mutta en ole ihan varma. Harmi kun en päässyt porojen highlanderiin osallistumaan tänään, testaus olisi kelvannut mutta ukkosmyrsky talon päällä ei paljoa antanut vaihtoehtoja.

Hiukan erilaisella listalla pelasin SM:ssä ja menin 2-3-0, hävisin match 1 Hyvärisille, match 2 Miro Ahvenaisen UW Controllille ja jonkun jonka nimeä en muista GW Aggrolle. Pakassa oli Stifleä ym. kortteja joita olen kommentoinut viestin loppuun.

                                                                                                                                                                                                                                     

Mini rapsu, SM Kuopio.

Matkaan lähdettiin kello 4.00 lauantai yönä ja kyytiin tuli Niemet minun lisäkseni, kuskina toimi Mikko Hyvärinen. Kaasuteltiin sen kummempia ihmeitä n. 4h kestäneellä ajolla Kuopioon ja pakka kasattiin matkalla. Suurta rispektiä Hyväriselle kun on asunut 18v Kuopiossa niin löydettiin perille ilman ongelmia ja käytiin vielä paikallisessa Kalakukko leipomossa ostamassa (Suomen maukkaimmat) lihikset, tosin olivat alkaneet säästellä täytteiden kanssa. Poroilta kävin ostamassa sleevit ja mun tuurilla eivät olleet ehtineet saada uutta kuormaa ennen Kuopioon lähtöä ja heillä oli vaan näitä herkkuja.

Match 1
Hyväristä vastaan ehdin pelata yhden pelin ja n.5 min seuraavaa. En halunnut scoopata kun voittokeinoja oli mutta olisi ehkä pitänyt. Aloitin matsin aggressiivisesti ja pieksin Il-korilla. Nostelisin paskaa ja heitin vielä paskemmat pois. Sitten Hyvärinen pelasi poiston Il-koriin ja rupesin nostamaan pultteja jotka osuu vain miehiin (Lash Out, Flame Slash) ja muuta heikkoa. Hyvärinen sai otteen pelistä kun resolvasi misdirectionin mun Ancestral Visionsiin ja peli oli menetetty. Ainoa toivoni oli nostaa polttoa joka osuu päähän (Hyvärinen oli 7 lifessä) tai miesmaita johon Hyvärisen poistot eivät olisi ehtineet osua (enchantment/sorcery).

Seuraava peli oli muistaakseni Miro Ahvenaista vastaan. Voitin g1 dominoiden koko pelin (vastus ei tainnut resolvata mitään) ja Jace 2.0 piti huolen että vastus nostaa paskaa. G2 Miron vuoro pelata Jace 2.0 ja se olikin sitten siinä. G3 Sword of Fire and Ice vastukselta oikealla hetkellä oli liian paha.

Match 3
GW Aggro ajeli yli kun pelasi nopeasti Sword of Fire and Ice (taas jälleen), johon minulla ei ollut countermanoja vapaana, nostin fowin seuraavalla drawillani ja sehän oli mukavaa. Käsi oli myös täynnä pulttia mutten ollut varautunut prot blue/red mieheen. G2 vastus nosti "nutsit" ja minä dazea/Disruptia ja muuta mikä ei osunut mihinkään.

Voitoista muistan Rock tyylistä pakkaa vastaan pelaamani matsin joka oli melko eazy kaikinpuolin. Toinen voitto tuli mono-r slighia vs joka nosti vaan mountaineja.

Sitten kattelemaan kun top 8 matseja hitsailtiin. Öhmanin BGW Comboa oli mukava kattoa kun siinä ei hitsailtu ja pakka pyörähti tasaisesti turn 4. Muu mielenkiintoinen onkin jo coveroitu tänne.

Hyvärinen hävisi finaalissa ja oli hiukan PETTYNYT kun oli nostellut ländiä ratkaisevassa pelissä (1-1 tilanne) suhteessa 10 maata, 5 spelliä. Pelkäsin kireä tunnelmaista paluumatkaa ja kun Niemetkin päättivät lähteä Pyyhtiän ja Öhmanin mukana Riihimäelle (= Hyvärinen joutui ajamaan koko matkan takaisin vaikka oli puhetta että Niemet ajaisivat takaisin). Noh ei se mitään, Hyvärisellä on tapana ottaa kyytiin liftaavia hippejä ja semmoisia mahtuikin 2 mukaan. Kuuntelin ja tutustuin hippikulttuuriin - mutta sitten nukahdin ja pian oltiinkin jo Helsingissä.

Positiv:
+ Paikalliset, 10x rennompia kuin porukat Helsingissä.
+ Paikallinen lihis
+ Vessa lähettyvillä  ja tuolit joissa selkänoja  (kun on tottunut safen tiloihin niin tämä on aina +++)
+ Joni Niemi (Masti-core), kiitos kun lainas herkut (japski foil Jace  8)). Harmi vaan kun en osaa pelaa.
+ Jace 2.0
+ Hyvärisen ajokunto (3h unet ja jakso ajaa Kuopioon ja takas), däts sumthin?

Negativ
- n. 9h matkoihin, ensi sm-kisat lähempänä Helsinkiä?
- Ilmastointi joka toimi ~30min

                                                                                                                                                                                                                                     


Lista:
"UR Aggro Control"

Mana - 33
1 Tectonic Edge
1 Wasteland
1 Mishra's Factory
1 Faerie Conclave
1 Mutavault
1 Volcanic Island
1 Steam Vents
1 Cascade Bluffs
1 Misty Rainforest
1 Scalding Tarn
1 Polluted Delta
1 Flooded Strand
1 Arid Mesa
1 Bloodstained Mire
1 Wooded Foothills
9 Island
8 Mountain
1 Chrome Mox

1c - 15
1 Grim Lavamancer
1 Spell Snare
1 Preordain
1 Firebolt
1 Force Spike
1 Lightning Bolt
1 Sensei's Divining Top
1 Dispel
1 Burst Lightning
1 Brainstorm
1 Ponder
1 Chain Lightning
1 Ancestral Vision
1 Condescend
1 Repeal

2c - 20
1 Daze
1 Mana Leak
1 Counterspell
1 Looter il-Kor
1 Kiln Fiend
1 Rune Snag
1 Price of Progress
1 Shadow of Doubt
1 Into the Roil
1 Lash Out
1 Mana Drain
1 Fire / Ice
1 Plated Geopede
1 Miscalculation
1 Smash to Smithereens
1 Incenerate
1 Spellstutter Sprite
1 Magma Jet
1 Sygg, River Cutthroat
1 Remand

3c - 16
1 Char
1 Rhystic Lightning
1 Electrolyze
1 Magus of the Moon
1 Cold-Eyed Selkie
1 Intuition
1 Sword of Fire and Ice
1 Psionic Blast
1 Crucible of Worlds
1 Repulse
1 Chandra's Spitfire
1 Vendilion Clique
1 Staggershock
1 Rift Bolt
1 Wee Dragonauts
1 Vedalken Shackles

4c - 11
1 Flametongue Kavu
1 Cryptic Command
1 Thwart
1 Hidegutsu's Second Rite
1 Sower of Temptation
1 Jace 2.0
1 Gifts Ungiven
1 Fact or Fiction
1 Foil
1 Ricochet Trap
1 Venser, Shaper Savant

5c - 5
1 Gush
1 Force of Will
1 Misdirection
1 Cave-In
1 Mulldrifter

                                                                                                                                                                                                                                     

Oon miettiny Trinket Magen laittamista sisään, + Pithing Needle + Relic of Progenitus, + onko jotain muuta targettia joka olis hyvä valinta? Kannattaako Trinket tool boxin lisäys?

Seuraavat kortit myös harkinnassa:
Yamabushi's Flame
Carbonize
Gamble
Desertion
Null Rod
Future Sight (melko mauton, en vaan pidä)
Stifle, Molten Rain jne. kannattaako pelata, pakka aika tiivis jo.

Onko mulla liikaa random targetteja Giftsille/Intuitionille (Thwart/Cave-In/Foil)?

Kortit joita olen testannut, mutta tuntuvat vähän heikohkoilta:
Flame Slash (Osuu vaan miehiin)
Rhystic Study (3 manan enchantment joka ei tee mitään useissa tilanteissa)
Memory Lapse (Ehkä takas, mitä pois?)
Disrupt
Spell Pierce
Aether Adept/Man-o'-War (OK, oli vaan ruuhkaa tuossa 3c ja nämä pudotin ulos)
Pestermite (OK, laitoin tilalle Cold-Eyed Selkien)
Ninja of the Deep Hours (välillä 4c 2/2)
Searing Blaze (Mana cost ja vaatii land dropin ollakseen hyvä)
Flames of the Blood Hand (Osuu vaan päihin)
Flame Javelin (Mana costi paha)
Arc-Slogger (Win-more aina kun sain pöytään, en osaa sanoa onko hyvä vai kehno)

Kortteja jotka pitäisi ehdottomasti olla pakassa?

Palautetta ja neuvoja, kiitän.
« Viimeksi muokattu: 14.08.10 - klo 21:07 kirjoittanut absurdimuukalainen »

Poissa JunioRcmf

Vs: [GER] UR Aggro Control
« Vastaus #1 : 14.08.10 - klo 23:41 »
Trinket Box voisi olla ihan hyvä lisäys (itse olen tykännyt siitä lähes jokaisessa sinisessä länderissäni). Itse suosimani kohteet:
  • Engineered Explosives - 2+ värisessä pakassa todella hyvä lappu ja Academy Ruinsin kanssa vielä parempi (on hyvä ilman Ruinsiakin).
  • Brittle Effigy - Testissä tällä hetkellä (tosin testaaminen hidasta intin takia). Tutoroitava väritön poisto.
  • Pithing Needle - Lähes aina löytyy joku kohde minkä nimetä tähän. Suosittelen.
  • Relic of Progenitus/Tormod's Crypt - Grave-vihaa on hyvä olla. Tässä pakassa Relic taitaa olla Cryptaa parempi, koska et taida omaan graveesi pahemmin koskea.
  • Sensei's Divning Top - Tongintaa/pakan järjestelyä.
Trinketillä voi myös tutoroida esim. Chrome Moxin, jos on manasta pulaa (on tätäkin tullut joskus itsekin tehtyä).

En tosin osaa kommentoida mitä kannattaisi ottaa pois, mutta luultavasti ekana kannattaisi alkaa pudottamaan rajottuneita countereita (esim. Dispel) etenkin jos aggrot ovat ongelma ja myös yhden manan tonginnat voi varmaan pudottaa, koska vaikka ne ovat kivoja niin eivät ne varmaa varsinaisesti "välttämättömiä" ole.

En myöskään tiedä miten hyvä Intuition on, kun sinulla ei taida olla mitään niin sanotusti "selkeitä" kohteita sille. Loamin kanssa sitä pystyi helposti pelaamaan, kun aina pystyi etsimään Loamin + herkkua, mutta tässä pakassa sillä tulee luultavasti etsittyä pääasiassa kolme pulttia/counteria joista sitten saat huonoimman käteesi ja loput päätyvät gravelle.
Gifts on hyvä, koska se antaa vähintää jonkinlaista korttietua ja huonoimmassa tapauksessa sillä on hyvä kalastella vastustajan counterit pois kädestä.

Joitain kokeilimisen arvoisia kortteja:
  • Back to Basics - Nonbasic vihalla voittaa matseja.
  • Blood Moon - Sama kuin ylempänä.
  • Bribery - Todella hyvä kortti etenkin, kun reanimator on tällä hetkellä kohtuu suosittu pakka.
  • Control Magic - Hyvä pöllintä.
  • Memory Lapse - Pelaamisen arvoinen counteri.
  • Stifle - Kannattaa kokeilla. Itse olen ainakin Kalassa tykännyt tästä.
  • Treachery - Todella hyvä pöllintä.

Poissa Thalian

Vs: [GER] UR Aggro Control
« Vastaus #2 : 15.08.10 - klo 10:34 »
Trinketillä voi myös tutoroida esim. Chrome Moxin, jos on manasta pulaa (on tätäkin tullut joskus itsekin tehtyä).

Eikös faksimaat nyt ole tuohon hommaan miljoona kertaa parempi ratkaisu? Siksipä siis kannattaa pelata niitä, jos Trinket Magea pelaa.

Poissa Nastaboi

Vs: [GER] UR Aggro Control
« Vastaus #3 : 15.08.10 - klo 11:43 »
Trinketillä voi myös tutoroida esim. Chrome Moxin, jos on manasta pulaa (on tätäkin tullut joskus itsekin tehtyä).

Eikös faksimaat nyt ole tuohon hommaan miljoona kertaa parempi ratkaisu? Siksipä siis kannattaa pelata niitä, jos Trinket Magea pelaa.

Tästä olen kyllä vahvasti eri mieltä. Faksimaan haittapuolet tulevat esille paljon useammin kuin sellaisen tutorointi. Everflowing Chalicen voisin kyllä nähdä tutoroivani, se kun ei muutenkaan ole ihan huono kortti.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Sephiron

Vs: [GER] UR Aggro Control
« Vastaus #4 : 17.08.10 - klo 22:45 »
tässä linkki http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,61811.msg249623.html#msg249623 mun ur tempoon jolla pelasin tampereessa, ropekonissa pelasin myös silä (muokkasin tosin noin 6 korttia, pääsin 3:lle sijalle). Dekki näytti hyviä tuloksia, sillä voi teoriasssa pärjätä kaikelle, mutta joskus tulee huonoja nostoja kun ei saa jätkää ajoissa tiskiin.  Pakka painostuu tempoon, joten on pikkasen erilainen sun pakkaan nähden, jos kiinnostaa voin pistää listan millä nykyään pelailen.
Lainaus
Sephironin munkittelu on kyllä jotain sanoinkuvaamatonta, mukava seurata vierestä, ei niinkään pelata vastaan

W: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60585.0.html

Poissa absurdimuukalainen

Vs: [GER] UR Aggro Control
« Vastaus #5 : 18.08.10 - klo 14:30 »
tässä linkki http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,61811.msg249623.html#msg249623 mun ur tempoon jolla pelasin tampereessa, ropekonissa pelasin myös silä (muokkasin tosin noin 6 korttia, pääsin 3:lle sijalle). Dekki näytti hyviä tuloksia, sillä voi teoriasssa pärjätä kaikelle, mutta joskus tulee huonoja nostoja kun ei saa jätkää ajoissa tiskiin.  Pakka painostuu tempoon, joten on pikkasen erilainen sun pakkaan nähden, jos kiinnostaa voin pistää listan millä nykyään pelailen.

Kyllä kiinnostaa.

Poissa Sephiron

Vs: [GER] UR Aggro Control
« Vastaus #6 : 18.08.10 - klo 16:47 »
Tässä lista mitä olen tällä hetkellä testaamassa, ja selitykset joistakin korteista:
Brainstorm
Burst Lightning
Ancestral Vision
Mogg Fanatic
Ponder
Chain Lightning
Lightning Bolt
Rift Bolt
Disrupt
Grim Lavamancer
Firebolt
Forked bolt
Force spike
curse catcher

Plated Geopede
Price of Progress
Remand
Into the Roil
Kiln Fiend
Mana Drain
Sygg, River Cutthroat
Memory Lapse
Miscalculation
Fire/Ice
Standstill
Magma Jet
Searing Blaze
Spellstutter Sprite
Mana leak
coralheim commander
Ember hauler
hearth kami
spiketail hatchling
shadow of doubt

Repulse
Tangle Wire
Vendilion Clique
Vedalken Shackles
Magus of the Moon
Staggershock
Wee Dragonauts
Man-o'-War
Sword of Fire and Ice
Intuition
Electrolyze
Jace Beleren
Thada Adel, Acquisitor
Char
Psionic Blast
rhystic lightning
taurean mauler

Gifts Ungiven
Jace, the Mind Sculptor
Cryptic Command
Sower of Temptation
Venser, Shaper Savant
Fact or Fiction
Flametongue Kavu
glen elendra archmage
 
Arc-Slogger
Mulldrifter
treachery
Repeal
Daze
Chrome Mox
Gush
Force of Will
Condescend

Faerie Conclave
Steam Vents
Cascade Bluffs
Volcanic Island
Mishra's Factory
Wasteland
Tectonic Edge
Mutavault
Arid Mesa
Wooded Foothills
Flooded Strand
Polluted Delta
Misty Rainforest
Scalding Tarn
Bloodstained Mire
rishadan port
10 Island
8 Mountain

Selitys joistakin korteista:

ei oo dekissä:

Trinket mage package: liian hidas, testasin sitä mutta trinket maagi jäi liian usein käteen eikä tehnyt mitään tarpeeksi nopeasti, toolboksi taas vie liian paljon tilaa ja ne kortit jäävät liian usein käteen tekemättä mitään (ee on kyl hyvä mutta en pysty räjäyttämään sen enempää kuin kahdella eikä se riitä suurimmassa osassa tilanteita + se maksaa 3-4 manaa mikä on suhteellisen kallista)
Back to basics: Ei vaaan toiminut testipeleissä, ainakin turussa porukat suurimmaksi osaksi osaavat rakentaa pakkoja/pelata sitä vastaan, eikä se ropekonissakaan tehnyt mitään
vexing sphinx, pestermite, aether adept, cold-eyed selkie: hyvät laput joista pidän, mitta jotka eivät vaan mahtuneet dekkiin.
tectonic edge, riptide laboratory: pitäsi olla dekissä, mutta värittömiä, eikä manabeissi tällä hetkellä pysty tukemaan niitä.
future sight: hyvä mutta kallis, tuntui vähän win more kortilta, ehkä pitäis olla dekissä.
looter il-kor: tuntui hitaahkolta ja ei tehnyt tarpeeksi, taaskin jos mahtuu pistäisin dekkiin.
winter orb: teki enemmän harmia kuin hyvää ja jäi liian usein käteen.
toppi: kuluttaa liian paljon manaa, todennäköisesti virhe etten pelaa, en vaan osaa kutata mitään sen tilalle tällä hetkellä, kuin oli dekissä tuntui ettei ikinä ole manaa käyttää sitä
squelch, stifle: sopii dekkiin, en vaan vielä ehtinyt testata niitä vielä, kuin dekissä ei ole tilaa.
flame javelin: tripla punainen on liian hankalaa.
hidetsugu's second rite: mukava ylläijoka toimii tässä dekissä tosi hyvin, tosin kun sillä voittaa pari turnausta niin ihmiset osaavat odottaa sitä ja sen hyöty lakee huomattavasti
siege gang commander:  jos commanderi kuolee ei tokenit tee paljon mitään ja aktivointi maksaa paljon
flame slash: liian usein turha kortti, sillä auttaa vain aggroa vastaan, pelaan forked bolttia sen slotissa.
Blood Moon: sama syy kuin BtB:llä magus of the moon on pakassa koska se osaa hyökätä.
Bribery: liian kallis tälle dekille.
Control Magic: ei tarpeeksi hyvä, maksaa neljä.
dekin ehkä vähän kyseenalaisemmat kortit:

shadow of doubt: ld, joka conuntteroi giftsin ja natural orderin, kuullostaa aika hyvältä, pelasin sitä vastaan useita kertoja ja oli tosi rasittava, en ole vielä itse pelannut sillä joten on testivaiheissa.
thada adel: mauton jätkä, kaikilla on jotain mitä haluaa etsiä (huonoimmassa tapakuksessa hae laputa ja hae uudestaan  :P ), vastustajan on oikeesti pakko poistaa se.
taurean mauler: synerhiaa coralhem commanderin ja spellstutterin kanssa plus jätkä joka kasvaa tosi nopeasti
coralheim commander: synergiaa dekin merfolkkien kanssa ja tosi hyvä jätkä itsestäänkin.

jos on jotain epäselvää kysykää vaan, kiinnostaa kuulla mielipiteitä dekistä ja ehdotuksia sen parantamiseen myöskin.

P.s. dekin etuina on myöskin se ettei tarvi mennä ajalle, koska suurimman osan ajasta se on aika nopeata pelata vaikka onkin vähän kontrolli
« Viimeksi muokattu: 18.08.10 - klo 20:10 kirjoittanut Sephiron »
Lainaus
Sephironin munkittelu on kyllä jotain sanoinkuvaamatonta, mukava seurata vierestä, ei niinkään pelata vastaan

W: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60585.0.html

Poissa absurdimuukalainen

Vs: [GER] UR Aggro Control
« Vastaus #7 : 18.08.10 - klo 17:05 »
Ootko harkinnu Null Rodia? Onko Searing Blaze/Ember Hauler tupla r costinsa vuoksi olleet hankalia?

EDIT: Entä sopiiko Black Vise tähän? Ite pelannut Niemen Jonin zoolla ja siinä se on ollut "you win" kortti jos aloituskädessä.
« Viimeksi muokattu: 18.08.10 - klo 17:09 kirjoittanut absurdimuukalainen »

Poissa Sephiron

Vs: [GER] UR Aggro Control
« Vastaus #8 : 18.08.10 - klo 20:27 »
null rod ei käytännössä tee mitään, koska se on liian suppea ja miellumin pelais suoraan faksi tuhoa esim smash to smitherines jolle ei taas ole tilaa.
Ember hauler ja searing blaze ovat todellakin rasittavia eikä aina pysty kastaamaan vuorolla kaksi, mutta molemmat ovat sen verran voimakkaita että ne pitää pelata sill ne ovat tarpeeksi hyviä myöhemmilläkin vuoroilla.
Black viseä en ole harkinnut ja kiinnostaisi kuulla jos joku testaisi sen tässä pakassa sillä itsellä on vielä ainakin 5 korttia jotka voisi testata dekissä ennen viseä. Se kuullostaa ok:lta sillä todellakin tekee pahaa vahinkoa ekalla vuorolla tullessa, mutta myöhemmillä se on aika turha eikä se ole niin hyvä turun metassa (liian paljon aggroja).
Lainaus
Sephironin munkittelu on kyllä jotain sanoinkuvaamatonta, mukava seurata vierestä, ei niinkään pelata vastaan

W: http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60585.0.html

Poissa absurdimuukalainen

Vs: [GER] UR Aggro Control
« Vastaus #9 : 24.10.10 - klo 18:35 »
Eilen poromagian highlanderturnauksessa oli 16 osallistujaa, 4 rundia ja top 4 (3-1 tai parempi tulos). Menin 2-2 ja hävisin Hukan ja Hyvärisen UB Control pakoille 2-1. Muut matsit oli Reanimatoria vastaan (2-0) ja UG Mana ramp viritys (2-0)

Lista:
Brainstorm
Burst Lightning
Ancestral Vision
Mogg Fanatic
Ponder
Chain Lightning
Lightning Bolt
Rift Bolt
Disrupt
Grim Lavamancer
Firebolt
Forked bolt
Force spike
Gamble
Preordain
Stifle

Plated Geopede
Price of Progress
Remand
Into the Roil
Kiln Fiend
Mana Drain
Memory Lapse
Miscalculation
Fire/Ice
Magma Jet
Mana leak
Coralheim Commander
Hearth Kami
Shadow of Doubt
Counterspell
Tunnel Ignus
Incinerate
Null Rod
Daze
Smash to Smithereens

Repulse
Flames of the Bloodhand
Vendilion Clique
Magus of the Moon
Staggershock
Wee Dragonauts
Electrolyze
Char
Psionic Blast
Rhystic Lightning
Surrakar Spellblade
Sulfur Elemental
Chandra's Spitfire

Gifts Ungiven
Cryptic Command
Sower of Temptation
Fact or Fiction
Flametongue Kavu
Glen Elendra Archmage
Hidetsugu's Second Rite
 
Arc-Slogger
Word of Seizing
Simian Spirit Guide
Mulldrifter
Repeal
Daze
Chrome Mox
Gush
Force of Will
Condescend
Fireblast

Faerie Conclave
Steam Vents
Cascade Bluffs
Volcanic Island
Mishra's Factory
Wasteland
Tectonic Edge
Mutavault
Arid Mesa
Wooded Foothills
Flooded Strand
Polluted Delta
Misty Rainforest
Scalding Tarn
Bloodstained Mire
9 Island
9 Mountain

Muutoksia:
Ländituho ei sovi pakan teemaan, Stifle/Shadow of Doubt/Wasteland/Tectonic Edge varmaankin pois pakasta. Flametongue Kavua ja Word of Seizingiä en päässyt käyttämään ja ajattelin niiden tilalle ehkäpä Venser, Shaper Savantia ja Misdirectionia. Tunnel Ignustakaan en päässyt testaamaan (ei resolvannut), mutta tilalle jotain parempaakin varmaan löytyy. Surrakar Spellblade on vähän liian "fragile", jos sillä olisi flash tai shroud niin siihen kannattaisikin täp outata.

Erikoiset korttivalinnat:
Simian Spirit Guide - Vahva daze-efektejä vastaan ja nopeuttaa pommien pelaamista
Sulfur Elemental - UW:ta vastaan (toksut pois) + flash 3/2 on hyvä
Chandra's Spitfire - tällä voitetaan/voitettiin pelejä
Null Rod - voittaa pelejä suoraan joitakin pakkoja vastaan ja hidastaa monia/sulkee equipmentit

Sisään seuraavaan turnaukseen:
Jace, the Mindsculptor
Venser, Shaper Savant
Rewind
Misdirection
Standstill

Kommentteja/kysyttävää?