Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Ongelmia DCI-numeron tai salasanan kanssa?  (Luettu 43237 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Ongelmia DCI-numeron tai salasanan kanssa?
« : 30.04.10 - klo 14:34 »
Minulle on tullut viime aikoina runsaasti yhteydenottoja pelaajilta, joilla on ongelmia DCI-numeron/salasanan/Player Rewards-rekisteröinnin kanssa. Tässä on aiheesta FAQ. Jos moderaattoreille sopii, tämän voisi laittaa stickyksi?

1. Mitä teen jos en muista DCI-numeroani?

Turnausjärjestäjät voivat etsiä numeron Wizards Event Reporter-ohjelmalla, jos turnauspaikalla on käytössä internet-yhteys. Voit siis mennä turnaukseen ja pyytää järjestäjää etsimään numerosi. Muista ottaa numero ylös (esim. kännykkään) niin sinun ei tarvitse uudestaan vaivata järjestäjiä tällä asialla.

2. Pelasin turnauksissa 10 vuotta sitten, onko numeroni vielä käyttökelpoinen?

On. DCI-numerot ja murhat eivät vanhene koskaan.

2.a Vanha numeroni on kuusinumeroinen ja kuulin että niissä on nykyään 10 numeroa. Apua?

Alimittaiset numerot ovat täysin käyttökelpoisia, sillä Wizards Event Reporter/DCI Reporter osaa laskea niistä 10-numeroisen version.

3. Apua! En tiedä DCI-salasanaani! Aktivointikoodini on hukassa! DCI-tiliini rekisteröity sähköpostiosoite ei ole enää käytössä! En voi rekisteröityä Player Rewards-ohjelmaan!

Älä lähetä minulle sähköpostia. En voi auttaa.

Mene tänne: https://webapp.wizards.com/forgotpassword.aspx. Jos salasanan resetointi ei toimi, se johtuu todennäköisesti siitä, ettei DCI-numerollesi ole rekisteröity sähköpostiosoitetta. Mutta älä vieläkään lähetä minulle sähköpostia, vaan mene tänne: http://wizards.custhelp.com. Kerro ongelmistasi. Ota valikosta "WPN (DCI/RPGA) Players" ja seuraavasta valikosta edelleen vaikkapa "No DCI activation code". Ole kärsivällinen. Muista ilmoittaa oikea sähköpostiosoitteesi.

4. Wizardsin Custhelp ei toimi! En pysty postaamaan sinne mitään!

Postaa tähän threadiin: http://community.wizards.com/go/thread/view/75850/19380842/Trouble_Accessing_our_Help_System_Post_here.?pg=135 niin setä/täti auttaa.

5. Minulla on DCI-numerolappu ja aktivointikoodi. Miten rekisteröidyn?

Mene tänne ja seuraa ohjeita: https://webapp.wizards.com/activation.aspx
« Viimeksi muokattu: 12.03.12 - klo 11:34 kirjoittanut jkk »
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa jupu_

@dcinumber (5208-065-210) is not a valid big integer

Täh? mitä tämä tarkoittaa?

Poissa Jukkis

@dcinumber (5208-065-210) is not a valid big integer

Täh? mitä tämä tarkoittaa?

Koitapa ilman noita tavuviivoja.
(Pahoittelen ylläolevaa kommenttia. Olin humalassa sitä kirjoittaessani.)

Poissa KajaaninOlli

Minulla on ollut ongelmia saada player rewards kortteja. Olen Reward Programmissa jo yli vuoden, enkä ole saanut minkäänlaista postia. Olen osallistunut 16 eventsiin wizardsin mukaan, ja siis täten oikeutettu 3 token settiin ja membership cardiin. Mistä siis voi johtua se etten saa player rewards postia?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Oletko varma, että osoitetietosi ovat oikein WotCin tietokannassa? Kannattaa ohtaa yhteyttä Wizardsin asiakaspalveluun (linkki yllä).
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Kun aktivoinnissa kysytään kaupunkia niin laitanko sen tilalle postitoimipaikan jotta Player Rewards kortit pääsisi perille oikeaan osoitteeseen?
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Curimus

Jospa DCI tekisi vielä vähän vaikeammiksi nuo sivut... -.- Tapellut tässä jo yli tunnin jotta voisi valittaa puuttuvasta activation codesta ja passusta... No ehkä nyt vihdoin kun sain postattua tuonne kohdan 4. threadiin tulee vastausta :D
Mikä ei tapa vituttaa.

Poissa Vermouth

Hei. Nimeni on muuttunut ja haluaisin vaihtaa sen DCI-numerooni. Koitin vaihtaa sen osoitteessa: https://webapp.wizards.com/personal.aspx. Odotin sen vaihtumista pari viikkoa, mutta mitään ei ole tapahtunut. Mitäs voin nyt tehdä?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Hei. Nimeni on muuttunut ja haluaisin vaihtaa sen DCI-numerooni. Koitin vaihtaa sen osoitteessa: https://webapp.wizards.com/personal.aspx. Odotin sen vaihtumista pari viikkoa, mutta mitään ei ole tapahtunut. Mitäs voin nyt tehdä?

Hmmm. Itse onnistuin muuttamaan nimeni tuota kautta, mutta ehkä systeemi on jotenkin muuttunut sen jälkeen (yli viisi vuotta on tästä). Kannattaa yrittää wizards.custhelp.comin kautta.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Hesfan

Enpä ole varma kuuluuko tämä tänne. Mutta koitin äsken raapustaa DCI kortistani aktivointikoodia esille, ja se ''hopeinen raita'' oli kuin jotain v**un liisteriä jonka takaa ei saanut aktivointikoodia näkyville, kokeilin rapsuttaa kolikolla, pullonavaajalla, pullonkorkilla... tässä vaiheessa taisin raaputtaa jonkun numeronkin siitä poies. Lopputuloksena en saanut siis aktivoitua DCI numeroani tai tiliäni, miten tuo nyt meneekään... Onko kellään muulla ollut vastaavaa ongelmaa??
Chub Toad, Chub Toad
At the door.
Run away quick
Or you'll run no more.
—Traditional children's rhyme

Poissa Wrakis

  • Kuopio
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Karplusan Forest, punaista, Birds of p... Eiku vit
@dcinumber (5208-065-210) is not a valid big integer

Täh? mitä tämä tarkoittaa?


Koitapa ilman noita tavuviivoja.

"Cannot reset password for DCI# xxxxxxxxx"
Mitäs sitten?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
"Cannot reset password for DCI# xxxxxxxxx"
Mitäs sitten?

Lainaus
Jos salasanan resetointi ei toimi, se johtuu todennäköisesti siitä, ettei DCI-numerollesi ole rekisteröity sähköpostiosoitetta. Mutta älä vieläkään lähetä minulle sähköpostia, vaan mene tänne: http://wizards.custhelp.com.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Scooter

Re: Ongelmia DCI-numeron tai salasanan kanssa?
« Vastaus #12 : 16.01.12 - klo 17:54 »
Morjens!

Kokeilin aktivoida DCI-korttia ja sitten kun täytin tarvittavat kohdat, niin seuraava sivu olikin semmonen että vanhempien pitäs lukasta ja täyttää jonkinlainen lomake ja toimittaa jonnekki WotC-toimistoon, ilmeisesti koska en oo täysi-ikäinen. Onko tämä lomake pakko käydä läpi ja pistää eteenpäin (minne?) ennen kuin voin suorittaa aktivoinnin loppuun? Vai onko muita mahdollisia keinoja?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Re: Ongelmia DCI-numeron tai salasanan kanssa?
« Vastaus #13 : 16.01.12 - klo 18:17 »
Seuraat niitä sivulla olevia ohjeita. Muita keinoja ei ole.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa ZE1kki

Vs: Ongelmia DCI-numeron tai salasanan kanssa?
« Vastaus #14 : 29.04.15 - klo 20:10 »
Moro, luulen että jotenkinhan tämä voisi osata itsekin selvittää, mutta tällaisen probleeman kanssa painin:

Minulla on vanha DCI-numero, jonka olen kyllä joskus onnistunut rekisteröimään, sillä muistikuva on että pointseja ihan muutamia vuosia sitten sieltä olen katsellut.

Nyt kuitenkaan en voi muistaa tuota salasanaa, eikä tuo salasanan resetointi toimi, koska sähköpostiosoite oli joku jo sulkeutunut jippiin vanha.

Noh, seuraan näitä ohjeita (kiitokset muuten, selkeät ohjeet joka kohdassa):

"Mene tänne: https://webapp.wizards.com/forgotpassword.aspx. Jos salasanan resetointi ei toimi, se johtuu todennäköisesti siitä, ettei DCI-numerollesi ole rekisteröity sähköpostiosoitetta. Mutta älä vieläkään lähetä minulle sähköpostia, vaan mene tänne: http://wizards.custhelp.com. Kerro ongelmistasi. Ota valikosta "WPN (DCI/RPGA) Players" ja seuraavasta valikosta edelleen vaikkapa "No DCI activation code". Ole kärsivällinen. Muista ilmoittaa oikea sähköpostiosoitteesi."

En pysty kertomaan ongelmistani tuolla, koska se vaatisi taas rekisteröitymisen. Katson että JES! Tässähän on ratkaisu:

"If you have a DCI card that did not include or is missing an activation code, or if your activation code doesn't work, you can retrieve your password by sending us an email message, using the E-mail Us Tab page. Please include as much of the following information as possible with your request: your specific request, your DCI number, full name, address, date of birth (MM/DD/YYYY), and the name of the store where you played your last event. We'll send a new password to you as soon as we'll able to confirm your identity."

JES! Sinne vaan sähköpostia ja homma etenee! MUTTA kun klikkaan tuota se ohjaa minut miljoonannen kerran login to account-sivulle  >:(

Eli periaatteessa minun pitäisi päästä tuonne sisälle jotta saisin tietää miten sinne pääsee sisälle. Aika perseestä koko homma.

Onko nyt tosiaan näin että minun pitää tehdä joku feikkiaccounti ja kysellä sitä kautta apuja tolle oikealle accountille. Vai jos jonkun judgen kanssa pääsisin tätä ihan yhdessä selvittämään, luulisitteko että jotain apuja löytyisi?

En kuitenkaan kovin helposti lähtisi tuota hylkäämään, on siellä kuitenkin yli kymmenen vuoden pelihistoria :((

Täytyy sanoa että harvoin yhtä sekavaa paskaa on ollut vastaavanlaisen asian selvittäminen.