Muu MTG > Turnaukset, tapahtumat ja peliporukat

Ongelmia DCI-numeron tai salasanan kanssa?

<< < (3/3)

Wrakis:

--- Lainaus käyttäjältä: jupu_ - 01.05.10 - klo 20:36 ---@dcinumber (5208-065-210) is not a valid big integer

Täh? mitä tämä tarkoittaa?

--- Lainaus päättyy ---


--- Lainaus käyttäjältä: Jukkis - 01.05.10 - klo 20:53 ---
Koitapa ilman noita tavuviivoja.

--- Lainaus päättyy ---

"Cannot reset password for DCI# xxxxxxxxx"
Mitäs sitten?

jkk:

--- Lainaus käyttäjältä: Wrakis - 29.07.11 - klo 00:36 ---"Cannot reset password for DCI# xxxxxxxxx"
Mitäs sitten?

--- Lainaus päättyy ---


--- Lainaus ---Jos salasanan resetointi ei toimi, se johtuu todennäköisesti siitä, ettei DCI-numerollesi ole rekisteröity sähköpostiosoitetta. Mutta älä vieläkään lähetä minulle sähköpostia, vaan mene tänne: http://wizards.custhelp.com.

--- Lainaus päättyy ---

Scooter:
Morjens!

Kokeilin aktivoida DCI-korttia ja sitten kun täytin tarvittavat kohdat, niin seuraava sivu olikin semmonen että vanhempien pitäs lukasta ja täyttää jonkinlainen lomake ja toimittaa jonnekki WotC-toimistoon, ilmeisesti koska en oo täysi-ikäinen. Onko tämä lomake pakko käydä läpi ja pistää eteenpäin (minne?) ennen kuin voin suorittaa aktivoinnin loppuun? Vai onko muita mahdollisia keinoja?

jkk:
Seuraat niitä sivulla olevia ohjeita. Muita keinoja ei ole.

ZE1kki:
Moro, luulen että jotenkinhan tämä voisi osata itsekin selvittää, mutta tällaisen probleeman kanssa painin:

Minulla on vanha DCI-numero, jonka olen kyllä joskus onnistunut rekisteröimään, sillä muistikuva on että pointseja ihan muutamia vuosia sitten sieltä olen katsellut.

Nyt kuitenkaan en voi muistaa tuota salasanaa, eikä tuo salasanan resetointi toimi, koska sähköpostiosoite oli joku jo sulkeutunut jippiin vanha.

Noh, seuraan näitä ohjeita (kiitokset muuten, selkeät ohjeet joka kohdassa):

"Mene tänne: https://webapp.wizards.com/forgotpassword.aspx. Jos salasanan resetointi ei toimi, se johtuu todennäköisesti siitä, ettei DCI-numerollesi ole rekisteröity sähköpostiosoitetta. Mutta älä vieläkään lähetä minulle sähköpostia, vaan mene tänne: http://wizards.custhelp.com. Kerro ongelmistasi. Ota valikosta "WPN (DCI/RPGA) Players" ja seuraavasta valikosta edelleen vaikkapa "No DCI activation code". Ole kärsivällinen. Muista ilmoittaa oikea sähköpostiosoitteesi."

En pysty kertomaan ongelmistani tuolla, koska se vaatisi taas rekisteröitymisen. Katson että JES! Tässähän on ratkaisu:

"If you have a DCI card that did not include or is missing an activation code, or if your activation code doesn't work, you can retrieve your password by sending us an email message, using the E-mail Us Tab page. Please include as much of the following information as possible with your request: your specific request, your DCI number, full name, address, date of birth (MM/DD/YYYY), and the name of the store where you played your last event. We'll send a new password to you as soon as we'll able to confirm your identity."

JES! Sinne vaan sähköpostia ja homma etenee! MUTTA kun klikkaan tuota se ohjaa minut miljoonannen kerran login to account-sivulle  >:(

Eli periaatteessa minun pitäisi päästä tuonne sisälle jotta saisin tietää miten sinne pääsee sisälle. Aika perseestä koko homma.

Onko nyt tosiaan näin että minun pitää tehdä joku feikkiaccounti ja kysellä sitä kautta apuja tolle oikealle accountille. Vai jos jonkun judgen kanssa pääsisin tätä ihan yhdessä selvittämään, luulisitteko että jotain apuja löytyisi?

En kuitenkaan kovin helposti lähtisi tuota hylkäämään, on siellä kuitenkin yli kymmenen vuoden pelihistoria :((

Täytyy sanoa että harvoin yhtä sekavaa paskaa on ollut vastaavanlaisen asian selvittäminen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta