Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Temur Heroes (SOI standard)  (Luettu 2893 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa aaglo

Temur Heroes (SOI standard)
« : 11.05.16 - klo 09:00 »
Hei kaikki.
Koska Planeswalkerit on kivoja (mun puolella pöytää) ja aika kovia (ihan vaan pöydällä ollessaan) lappuja, niin miksen tekisi niistä taas jotain ihan omanlaista dekkiä? Tässä mun ote aiheeseen TEMUR heroes:
http://tappedout.net/mtg-decks/temur-walkers-soi/

Pakassa siis 13 walkkeria.
3x Chandra, Flamecaller
3x Sarkhan Unbroken
3x Arlinn Kord
2x Nissa, Voice of Zendikar
2x Kiora, Master of the Depths

Sen lisäksi aika paljon punaista poistoa, vihreää walker-fiksausta (Oath of Nissa), alateemana louhikäärmeet (7 regenttiä).
Jos joku haluaa, niin saa pelata Ässämmissä ;) :p

Poissa Rhianne

Vs: Temur Heroes (SOI standard)
« Vastaus #1 : 11.05.16 - klo 09:20 »
Tekeekö Kiora deckissä riittävästi? Huono kortti, eikä deckissä ole riittävästi creatureja tekemään -2 abilitystä relevanttia, eikä graveyard synergioita. Oath of Jacesta en myöskään tykkää. Näiden tilalle laittaisin varmaan mainiin lisää Radiant Flameseja tai sitten voisi kokeilla originsin Nissa, Vastwood Seeriä, tai sitten vaan fiery impulsea auttamaan alkupelissä.

Poissa aaglo

Vs: Temur Heroes (SOI standard)
« Vastaus #2 : 11.05.16 - klo 09:33 »
Hei!

Kyllä, sinällään tuo Kiora on aika huono kortti, mutta siinä on yksi kiva pikku juju. Se suojaa muita walkkereita (siten, että vastustajan on toisinaan tehtävä damagea siihen eikä muihin walkkereihin). En aivan juuri nyt keksi tilannetta, jossa vastustaja antaisi mun heittää ultimaten tuolla kioralla (joulumaa-skenaario).

Ja on sillä nuo kaksi pseudo-ramppikykyäkin. Ja ainahan tuon toki voi sidettää poiskin. Tutkaillaan tilannetta.

Ja mitä tuohon Oath of Jaceen tulee... on siinä se scry X (mikä ei tietty tee yhtään mitään, jos mulla walkkerit ei pysy hengissä).

Kiitokset vinkeistä :)

Poissa Ollivix

Vs: Temur Heroes (SOI standard)
« Vastaus #3 : 11.05.16 - klo 13:17 »
Hei!
Itse pelasin Temuria Porotour standardissa viime viikonloppuna. Testauksen aikana todettiin että Arlinn Kord on liian heikko, sillä se usein tekee vain 2/2 tokenin ja kuolee, joskus ehkä pulttaa kerran. Myöskään Nissa Voice of Zendikaria en pelannut, mutta Vastwood Seeria pelasin. En myöskään usko että Kiora olisi tarpeeksi voimakas, mieluummin pelaa jotain hyvää ukkoa, esimerkiksi tuo Woodland wanderer osoittautui kelpo kortiksi tuohon deckiin. Uusi Jace on kiva joissain match-upeissa. Sarkhan ja Chandra voittivat pelejä.
Ainakin tuon pelaaminen oli hauskaa, vaikka meninkin vain 3-4.

Lista löytyy täältä, rullaa alas: http://porotour.com/poro-tour-standardin-top-8-pakkalistat-siistein-pakka-voittajalista/