Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Minä olen...  (Luettu 53683 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa lurkki

  • Tampere
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Jack of all trades, master of none.
Minä olen...
« : 15.09.11 - klo 22:09 »
Moi, minä olen 27-vuotias tamperelainen magicin uusionyyppä. Vuonna miekka ja kivi tuli pelattua kasuaalia koulun käytävillä, nyt aikuisena ja enemmän oppineena tykkään lätkiä EDH:ta ja unelmoida legacy elffipakasta, joka pieksee kaikki.

Kuka sinä olet? Esittele itsesi täällä!

Poissa Rancid-

Vs: Minä olen...
« Vastaus #1 : 16.09.11 - klo 01:43 »
Moi vaan. Tämän nimimerkin takaa löytyy Tampereen hiuksettomin mies, vähemmän aktiivinen L1-tuomari-sneekeri ja enemmän aktiivinen turnauspelaaja (kirjoitushetkellä level 4 pr00 - eli vuosi 2012 on tulossa hemmetin kalliiksi). Harrastuksiini kuuluu sosiopatia, pikkulasten syöminen elävältä ja patologinen valehtelu.
« Viimeksi muokattu: 16.09.11 - klo 10:12 kirjoittanut Rancid- »
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa luma

Vs: Minä olen...
« Vastaus #2 : 16.09.11 - klo 01:53 »
Joskohan kohta muutkin kuin tamperelaiset uskaltautuisivat vastaamaan tähän...

Terveisiä toiselta tämän foorumin ylläpitäjistä. Muihin arvonimiin kuuluu L2-tuomari, tamperelainen turnausjärjestäjä sekä muuten vaan ensteksparas ihminen. Pelattua tulee lähinnä legacya ja limitediä silloin kun Joku Muu™ jaksaa turnauksia järjestää.

Poissa hespa

Vs: Minä olen...
« Vastaus #3 : 16.09.11 - klo 02:19 »
Mä oon varmaan Tampereen 3. lyhyin (Beckereiden jälkeen) magic-pelaaja. Hiuksia mulla on päässä, mutta sen verran nassikka oon kuitenkin vielä että partaa ei niinkään. Turnauksissa mut tunnistaa pituuden ja nassikkuuden lisäksi siitä, että näytän tuommoiselta ->  :-[ koska pelaan väärin.

Magicia oon pelannut nelisen vuotta, turnaustarjonnan takia lähinnä limitediä. Pelaajana oon niin competitive kuin olla vain saattaa, mutta ptq yms. matkustamista on rajoittanut nuori ikä ja se, että en halua antaa vastustajille tasoitusta sillä, etten ole testannut formaattia.

Vapaa-ajallani selaan partista, tuhlaan aikaani facebookissa, pelaan pleikkaria ja luen Urheilulehteä. Modottaakin koitan, mutta Fifa useimmiten vaan tuntuu paremmalta peliltä.

Poissa Roinisto

Vs: Minä olen...
« Vastaus #4 : 16.09.11 - klo 06:47 »
Olen keskimääräistä MtG-pelaajaa vanhempi kaveri Tuusulasta. Kotona vaimo, lapsi ja kaksi  koiraa.
Aloitin magicin pelaamisen revised editionin aikoihin (1994) ja nyt kun kiireiltäni ehdin käyn pelaamassa standardia. Magicin lisäksi harrastan uintia.

Poissa Klemeesi

Vs: Minä olen...
« Vastaus #5 : 16.09.11 - klo 06:49 »
Hyvä Tampere!

Herättelin uudelleen korttipeliharrastusta Alaran blockin aikoihin kun huomasin naamakirjasta että koulukaveri pelasi MtG:tä. Edelliset pelit olin pelannut kun Invasion julkaistiin.

Aluksi pelasin budjetti-pakoilla FNM:ssä, mutta nykyään pelailen mieluummin Legacyä silloin kun siihen on mahdollisuus. Modernia en ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta toivottavasti pääsen formaattia testaamaan lokakuussa (kiitokset lumalle kun jaksaa turnauksia järjestää).

Vapaa-aikana juoksen, pelaan pleikkaria ja tietysti selaan partista.

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Minä olen...
« Vastaus #6 : 16.09.11 - klo 07:40 »
Ettei jää pelkkästään suomineidon alapään esittelyksi niin huudellaanpa täältä susirajaltakin.

Nimimerkin taakse kätkeytyy 28 v ruiskuvalukoneasentaja. Naimisissa, 6 ja 4 vuotiaitten tytärten isä. Talouteen kuuluu myös 2 kissaa ja akvaario.

Pelaaminen alkoi exoduksen aikaan ja loppua ei näy. Kansan formaattia tulee tahkottua aina kun vain mahdollisuus ilmaantuu sekä joskus draftia ihan ajan kuluksi. Lisäksi olen jonniinmoinen harakka ja foileja alkaa kokoelmasta löytyä jo ihan liikaa.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Stils

Vs: Minä olen...
« Vastaus #7 : 16.09.11 - klo 08:10 »
Meikäläinen on Ylivieskan Legacy-valtias. Olen myös Ylivieskan ainoa Legacy-pelaaja..
23v, naimisissa, ensi keväänä valmis nuorisotyönohjaaja.

Poissa Rhaderis

Vs: Minä olen...
« Vastaus #8 : 16.09.11 - klo 08:35 »
Olen kolmekymppinen yrittäjä, samoilija-harrastejääkiekkoilija (A-nuoriin saakka pelasin tosissani) sekä luontofriikki  ;D

Määtsikin pelaaminen alkoi niihin aikoihin kun Ice Age ja 4th edition oli kuuminta hottia, kerran lopetettu koko touhu Legionsin ilmestymisen jälkeen ja Alara-blokin ilmestyessä homma alkoi uudestaan.


Poissa WuFFen

Vs: Minä olen...
« Vastaus #9 : 16.09.11 - klo 08:47 »
Olen 27 v tamperelainen ja tituleerattu joskus "Markun jälkeen Tampereen pitkätukkaisimmaksi Magicin pelaajaksi".

Aloittelin about Srongholdin aikoihin ja pelailin silloin tällöin casuaalisti kunnes Champpions of Kamigawan ilmestyttyä tutustuin limitedin saloihin. Tällä hetkellä pelailen pääasiassa limitediä paikallisen highlander scenen kuivuttua.

Oma pikku fetissini on ollut goblinien keräily jo joidenkin vuosien ajan ja kokoelmani rupeaa olemaan melko kattava (ja kiiltävä) betasta tähän päivään.

I suck at playing magic, so I play dredge instead.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Minä olen...
« Vastaus #10 : 16.09.11 - klo 08:55 »
Olen yleis(mode)raato, asun Nurmijärven Kvningaskvnnassa vaimon ja pian kolmen lapsen kanssa. Ikää on ikämiesluokan verran ja Magicin aloitin joskus keskiajalla - tarkemmin sanoen samana päivänä kun Legends julkaistiin. Olen myös uudelleen aktivoitunut L1 tuomari, sujuva juomari ja mainio seuramies. Päivätyönä ostan ja myyn sähköä, sähköjohdannaisia ja valvon it-projektien edistymistä.

Pahvipelaaminen rajoittuu Commanderiin sekä hyvin satunnaiseen limitediin, MODOssa minut löytää nickillä olio pelaamasta limitediä.
« Viimeksi muokattu: 16.09.11 - klo 09:08 kirjoittanut kivi »
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Kerperos

Vs: Minä olen...
« Vastaus #11 : 16.09.11 - klo 09:00 »
Täällä kanssa yksi perheellinen. Kotona vaimo ja lapsi. Mikkelissä asustelen ja harjoittelen työntekoa vuodenvaihteeseen saakka jonka jälkeen vetäydyn tekemään opinnäytetyön ja pari rästikurssia valmiiksi. Tietotekniikan insinööriksi siis valmistumassa. Mässikkiä tulee pelattua kolmisen kertaa viikossa commanderin, limitedin ja standardin muodossa. Loppu luppoaika meneekin lukiessa David Eddingsiä ja Stephen Kingiä.
Paremman kokoelman puolesta:
H/W: Kerperos's Trade Tavern

Poissa Ilkka_s

Vs: Minä olen...
« Vastaus #12 : 16.09.11 - klo 09:01 »
Minä olen level-1 tuomari ja osa-aikainen turnausjärjestäjä Jyväskylästä. Pelaamisen aloitin ice agen julkaisun aikoihin ja lopetin urza blockin jälkeen, muutamia vuosia sitten aktivoiduin uudestaan (ainakin keittiönpöytä läiskimiseen). Ikää tällä hetkellä 30 vuotta ja perheeseen kuuluu lisäkseni 3 lasta ja vaimo.

"Oikeassa elämässä" olen lähes valmis matematiikan ja elämänkatsomustiedon opettaja. Vapaa-ajallani (mitä se on?) harrastan magicin lisäksi salibandy-tuomarointia, jonglöörausta ja kitaran soiton opettelua.

Poissa Juzam Djinn

Vs: Minä olen...
« Vastaus #13 : 16.09.11 - klo 09:02 »
Täällä viikon päästä 23v entinen Kuopiolainen nykyinen Nurmeslainen lapunlätkijä. Alotin harrastuksen 12 vuotta sitten, tosin viimeiset 5-6 vuotta on mennyt aika säästöliekillä, täällä korvessa kun on pelaajista puutetta. Formaatteja on pelattu laidasta laitaan, mutta pääosin keittiönpöydän ääressä, eli turnauksiin en ole osallistunut. Harrastus menee edelleen säästöliekillä niin kauan kun täällä Nurmeksessa majailen, ellei jostain lähialueilta maagisesti peliseuraa löydy. Onneksi lähivuosina on Kuopioon muutto edessä.

Poissa rayenni

Vs: Minä olen...
« Vastaus #14 : 16.09.11 - klo 09:19 »
Kai määki sit.

Hei kaikki, olen Olli ja olen varmaan sit Tampereen aggressiivisin droppaaja. Mätsikkiä pelaan kilpailullisessa mielessä ja olen siinä joskus vähän pärjännytkin vaikken ole ihan terävintä kärkeä kansakunnassamme. Siinä tuntumassa varmaan kuitenkin. Monet varmaan pitävätkin mua paistikkaimpana Suomen Mestarina, mutta toisaalta tulinpa sentään aloittaneeksi trendin jossa pokaali(sto) tulee tasaisin väliajoin Hervantaan.

Mulla on vähän samanlainen huumorintaju kuin rancid-Rikolalla, mutta muuten oon ainakin teoriassa ihan hyvä tyyppi.

EDIT: Pelaan muuten ihan helvetisti tetristä. Siinä oon aika hyvä.
« Viimeksi muokattu: 16.09.11 - klo 11:25 kirjoittanut rayenni »

Poissa hansjoerg

Vs: Minä olen...
« Vastaus #15 : 16.09.11 - klo 09:24 »
Tunnustan asuvani myös Tampereella. Se pitkätukkainen rillipää (hienoja tuntomerkkejä molemmat) jonka näkee joskus 931:ssä kauluspaidassa ja krakassa. Aikanaan Porissa asuessa tuli ostettua kaveriporukan kesken pusseja joskus nelosedikan aikoihin ja myöhemmin vielä Mercadian Masquesin aikoihin. Vähän ennen M10:n ilmestymistä kaveri onnistui houkuttelemaan mut taas pahoille teille.

Limited on meikän mielestä sitä Magiaa hienoimmillaan, ja drafteja tulee pelattua just sen verran kun budjetti, elokuvissa ja keikoilla käynti sekä ajoittainen syöminenkin antaa myöden. Standardia pelaan FNM-tasolla - tykkään pelata hassuilla pakoilla joilla ei välttämättä pärjäis missään muualla. EDH-pakkakin mulla on. Se ei oo hyvä, mut se on pakka.

Vapaa-ajan ulkopuolella opiskelen TTVO:lla (skenen ainoa taidejaviestintä-hippi?) teatteriääntä, ettei vaan ikinä tarvitsisi oikeisiin töihin mennä.

Poissa jotudin

Vs: Minä olen...
« Vastaus #16 : 16.09.11 - klo 09:45 »
Elikkäs.

Olen 25-vuotias turjake Mikkelistä. Pelaan pääasiassa "kilpailukykyistä" highlanderia ja melko satunnaista limitediä / standardia. Sydäntä lähinnä on germaani, mutta sosiaalinen paine on ajanut myös casuaalimpaan commanderiin. Tarkoitus on aktivoitua enemmän modernin ja standardin saralla lähitulevaisuudessa.

Pelaamisen aloitin Odyssey-blockin aikaan ja lopetin jossain Ravnica-blockin tietämillä. Palasin korttien pariin uudelleen vasta Core Set 2011 julkaisun tietämillä.

Asun kihlattuni kanssa Mikkelissä, talouteemme kuuluu myös kissa-suurpeto. Vapaa aikaan kuuluu partiksen lisäksi, xbox, it, itsensä sivistäminen ja toisinaan jopa ruumiillinen liikunta. Duunia on tullut tehtyä it-alalla konsulttina joitakin vuosia ja nyt suoritan lähes vastaavissa hommissa siviilipalvelusta.

Eipä tässä muuta. Live long and prosper.

Poissa miinin

Vs: Minä olen...
« Vastaus #17 : 16.09.11 - klo 11:21 »
Mie vastaavasti oon 26v, nykyään Lappeenrannassa asustava luokanopettaja ja toinen foorumin ylläpitäjistä. Asun vielä puolisen vuotta yksikseni, ennen kuin tyttöystäväni saa opiskelunsa päätökseen ja muuttaa Kuopiosta Lappeenrantaan. Magicia oon pelannut viitisentoista vuotta, joskin lähivuosina on pelaaminen ollut todella vähäistä. Kiinnostus pelaamisen suhteen on siirtynyt enemmän lautapelien puolelle - esimerkiksi Race for the Galaxy, Puerto Rico ja Agricola ovat lähellä sydäntäni.

Vastikään olen innostunut geokätköilystä ja Lappeenrannan kätköt alkavatkin olla melko tehokkaasti koluttu. Olen myös fanaattinen jalkapallofani ja liputan Arsenalin sekä Barcelonan joukkueita, kuulun Suomen maajoukkueen kannattajiin ja matkustan aina rahatilanteen salliessa pelien perässä - suurimpana pettymyksenä viime helmikuussa paikan päällä nähty Liigacupin finaali, jossa Arsenal otti uskomattomalla kohellusmaalilla kuokkaan sarjasta keväällä tippuneelta Birminghamilta.

Eräs työtoverini sanoin "harrastan kaikkea outoa", eli em. lisäksi myös kasvatan chilejä, ylläpidän paria suurehkoa foorumia, luen, keräilen TV-sarjoja DVD- ja BR-julkaisuna ja pelaan jonkin verran konsoleilla ja tietokoneella.

Poissa Yms

Vs: Minä olen...
« Vastaus #18 : 16.09.11 - klo 11:28 »
Minut tunnetaan 17v Mikkeliläisenä - ja omapäisenä - turttina.  Korttia on tullut lätkittyä parttiarallaa neljä vuotta, mutta aina välillä voisi kuvitella etten ole pelannut edes vuotta.  Tykkään mitä casuaalimmista pakoista - heipparallaa millaus! - mutta tavoittelen joskus oikeaakin menestystä turnauksissa.
Lightning Bolt, when cast,
Deals three damage to target
Creature or player.

Poissa algon

Vs: Minä olen...
« Vastaus #19 : 16.09.11 - klo 11:37 »
Terve!

Olen 25-vuotias n:nnen vuoden teekkarinrutjake Tampereelta. Magic-formaateista aktiivisin olen lekasyssä ja limitedissä, jota tulee tahkottua tiistaisin 931:ssä (nyt tosin vähän harvemmin koska koulupäivät menee ikävän pitkiksi tiistaisin). Käytän tokeneina Pokemoneja. Modern-formaatti kiinnostaa myös, mutta odottelen ehkä seuraavan ban-updaten ennen kun kasaan dekin. Pelaamisen aloitin Portal kakkosella :P, mutta ekassa DCI-turnauksessa kävin vasta Mirrodinin aikaan. Pyöritään Tampereen lähisäteellä (r=160km) olevissa legacyturnauksissa tekemässä pelivirheitä ja esittelemässä vääriä dekkivalintoja muutaman kaverin kanssa.

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Minä olen...
« Vastaus #20 : 16.09.11 - klo 11:42 »
Herättelin uudelleen korttipeliharrastusta Alaran blockin aikoihin kun huomasin naamakirjasta että koulukaveri pelasi MtG:tä. Edelliset pelit olin pelannut kun Invasion julkaistiin.

Heeei muuten, miksi intouduit lopettamaan juuri Invasionin aikaan? Tyhjiössä ajateltuna tuntuu siltä, että Invasion oli parasta, mitä Magicille tai Magic-korttisuunnittelulle oli tapahtunut aikoihin. Erityisesti täytyy muistaa, että edellinen vuosi oli Mercadian Masquesin, ja lievästi sekin, että sitä edellinen vuosi Urza's Sagan.

Poissa H4stur

Vs: Minä olen...
« Vastaus #21 : 16.09.11 - klo 11:46 »
Aloitin pelaamisen Porissa Ice Agen aikoihin kun tarjolla oli pelkästään parhaita sarjoja (Ice Age, Homelands, Fallen Empires, Chronicles ja 4th edition). Aktiivisesti pelailin Mercadian Masquesiin asti. Sitten meno hiipui olemattomiin mutta en myynyt korttejani pois. (olen huono luopumaan mistään, sitäkin innokkaampi keräämään lisää)

Muutettuani Turkuun tutustuin ihmisiin joille oli käynyt hyvinkin samalla tavalla. Muutaman vuoden pyörittelyn jälkeen alkoi pelaaminen taas kiinnostaa (kaverit draftasivat huumassa Alaraa, itse en siihen osallistunut). Zendikarista eteenpäin olen seuraillut myös standardia mutta se nyt ei niin innostavaa ole.

Draftia ollaan vedelty uudemmista sarjoista ja nostalgian vuoksi myös noista vanhemmista sarjoista joita tuli nuorempana pelailtua.

Lähimpänä sydäntä on lekailu ja tälläkin hetkellä pakkana toimii gobliinit (lähellä sydäntä vuodesta 95).

Joitakin turnauksia tulee käytyä mutta pääasiassa pelaillaan omassa porukassa.

Pelailun ohella olen keskittynyt keräilemään erikoismaita.

Poissa Farseer

Vs: Minä olen...
« Vastaus #22 : 16.09.11 - klo 11:50 »
Minä taas olen 24w partasetä (yleensä ilman partaa) pääkaupungista, jonka useimmat täällä tuntevat myyntitopiccini kautta. MTG:tä harrastanut nyt noin 8 vuotta. Pääasiassa pelailen limitediä (mieluiten draft) aidoilla pahvikorteilla. MODO ja constructed kun eivät juuri nappaa. Draftaisin mieluusti paljon enemmänkin, mikä on sinänsä valitettavaa kun Helsingissä draftaamaan pääsee yleensä kerran viikossa perjantaisin, jolloin on joskus jopa jotain muuta menoa kuten tänään.

Opiskelen tällä hetkellä aktiivisemmin poliittista historiaa Helsingin yliopistossa ja pitkällä olevat liiketalouden opinnot ammattikorkeassa ovat nyt tauolla. Hyllystä löytyy jatkuvasti paisuva DVD-kokoelma, pari tusinaa lautapeliä joita en ole juuri viime vuosina ehtinyt pelaamaan (aktiivisemmin pelasin lukioaikana ja sitä ennen, siitä huolimatta viime vuosinakin niitä on hyllyyn kertynyt 1-2 kappaleen vuosivauhtia) ja kasa kevyempää ja raskaampaa luettavaa. Sen lisäksi aikaa menee vaihtelevasti pokerin parissa, tietokonepelien äärellä sekä tietenkin opiskelijariennoissa. Erilainen järjestötoiminta ja politiikka on myös lähellä sydäntä, kuten ehkä opiskelupaikasta voisi arvata. 
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Augustus

Vs: Minä olen...
« Vastaus #23 : 16.09.11 - klo 12:44 »
Mä olen Arto, 83-vuosimallin ikifuksi Etelä-Pohjanmaalta. Elonpolku on valuttanut mut lakeuksilta Helsinkiin, mutta siinä välissä oli n. 8 vuoden välipysähdys Tampereella. Magiciin sekaannuin silloin kun Urza's Destiny oli juuri julkaistu, mutta irtauduin joskus Planeshiftin aikoihin, kun harrastus kuivahti kasaan pienellä kotipaikkakunnallani. Ravnican julkaisun myötä palasin pelin pariin. Tietenkin siinä välissä tuli seurattua Magic-maailman tapahtumia ja myös satunnaisesti läiskittyä tilaisuuden tullen.

Osallistun toisinaan isompiinkin turnauksiin, mutta paskuus erityisesti Limitedissä on pitänyt menestyksen keskinkertaisena. Magicin lisäksi harrastelen melkein kaikkia lajityypillisiä nöräysaktiviteetteja, kuten roolipelejä, lautapelejä ja figuurejakin on tullut joskus rakenneltua. Kaikki harrasteet ovat olleet tosin jäissä paikkakunnanvaihdoksesta johtuen, joten saa ottaa yhteyttä, jos joku pääkaupunkiseutulainen porukka kaipaa vahvistuksia!

Poissa Qwain

Vs: Minä olen...
« Vastaus #24 : 16.09.11 - klo 13:12 »
Olen 24 vuotias ja asuskelen nykyään Tampereella. Mtgtä aloitin pelaamaan tooodella kauan sitten ( jossen väärin muista, niin seiska edikan aikaan serkkujen ja veljen kanssa) mutta nyt taas pitkän tauon jälkeen vuos sitten palasin MTGn pariin. Standardia, drafteja ( lähinnä modossa ) ja keittiönpöytäpelejä tulee eniten harrastettua, myöskin prelluja välillä.
« Viimeksi muokattu: 26.09.18 - klo 23:16 kirjoittanut Qwain »

Poissa roussih

Vs: Minä olen...
« Vastaus #25 : 16.09.11 - klo 13:28 »
Oon 25-vuotias Helsingissä asuva ohjelmointia työkseni vääntävä heebo. Harrastuksiin kuuluu mtg, sali, frisbeegolf, koneella random mmorpg yms pelaaminen sekä tietenkin bissen vetäminen frendien kanssa (best in life?). Mtg osalta tullut lähinnä standardia ja limited pelattua porossa / modossa ihan ok menestyksellä. Yrittäny päästä vähän sisään competitive highlander / legacyyn jos vaan aika riittäisi.

Aloitin pelaamaan joskus 4th edition / tempest aikoihin ja pelaaminen oli lähinnä casual menoa lukion loppuun asti, armeijan jälkeen rupes kiinnostamaan competitive pelaaminen ja nyt onkin tarkoitus kehittyä pelaajana tarpeeksi että joku kaunis päivä voisi menestyä paremmissakin turnauksissa. 

Oon kova poika tilttaamaan modossa.

Poissa Random Turtti

Vs: Minä olen...
« Vastaus #26 : 16.09.11 - klo 13:35 »
...nälkäinen.

*Moderaattori etsii banaaninappulaa*

(click to show/hide)
« Viimeksi muokattu: 16.09.11 - klo 13:40 kirjoittanut Random Turtti »

Poissa mairou

Vs: Minä olen...
« Vastaus #27 : 16.09.11 - klo 13:41 »
Miro, 20vee ja Mikkelistä kotoisin. 1,5kk sitten muutin Jyväskylään opiskelemaan logistiikkainsinörtiks AMKhon.

Mätsikkiä tullu pelailtua aktiivisemmin nyt n. 2,5 vuotta, sitä ennen keittiöpöytämeiningillä vuodesta 2003.. Kaikki menee, eniten varmaan tulee stanretardia pelailtua, mutta kansan Vormaatti on se mieluisin. Limitediä tulee myös MODO:ssa pelailtua aina uuden setin ilmestyessä.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Minä olen...
« Vastaus #28 : 16.09.11 - klo 14:28 »
Mie oon 18-vuotias opiskelijamies Joensuusta ja olen pelaillut MTG:tä ROE:sta lähtien, mutta vakavasti olen pelannut Scarsissta lähtien. Pelaan Standardia, Legacya, EDH:ta ja Limitediä. Käyn turnauksissa aina kun on mahdollista. MTG, musiikki ja tietokone/konsolipelaaminen on lähellä sydäntäni.

Hyödyttömänä lisätietona paljastan että rakastan nahkaa ja niittiä ja yleensä miut tunnistaa helposti juuri nahka/niitti hanskojen ja rannekkeiden kautta.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Ziilot

Vs: Minä olen...
« Vastaus #29 : 16.09.11 - klo 14:53 »
Moikkis,

Pete 22v Mikkelistä, lvl 26 Kiltamaagi. Ja tradenomi.

MTG:n alotin vuosituhannen vaihteessa, mutta välillä on tullut pidettyä pitkiäkin taukoja. Formaateista lähinnä sydäntä on Legacy, mutta jostain syystä sekään ei hirveästi enää nappaa. Limited on kanssa kivaa, mutta highlanderit ei kiinnosta tippaakaan.

Ei mulla muuta.