Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Pithing needle  (Luettu 4003 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Wandall87

Pithing needle
« : 22.07.05 - klo 14:24 »
joo.... sain boosterista foili Pithing needlen, mutta en oikein osaa laskea mistään, että kuinka paljon mun pitäs sille antaa tota vaihtoarvoa.... joku joka ymmärri että mitä kotiin sanoa niin voisi vastata...
Terveisin Turun "THE Wandall"

Poissa Mie

Pithing needle
« Vastaus #1 : 22.07.05 - klo 14:29 »
Wandall you lucky SoB! Noin 40$ näyttäisi ko. kortin hinta olevan MOTL:n mukaan.

Poissa Wandall87

fgyyj
« Vastaus #2 : 22.07.05 - klo 14:30 »
ai kun kiva... kyl se onni näköjää muaki joskus potkasee... (9)
Terveisin Turun "THE Wandall"

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Pithing needle
« Vastaus #3 : 22.07.05 - klo 14:31 »
no mitä ite kattelin magic isleä, havenia, findmagiccardsia ja motlia ni sille näytti että aika arteen nostit :)

Sämpylä

Pithing needle
« Vastaus #4 : 23.07.05 - klo 14:16 »
Muistelisin että tommonen olisi mennyt kaupaks näillä foorumeilla 42 euron hintaan. Tommosia ei ihan joka päivä buustereista nosteta.

Poissa Sleepless

Pithing needle
« Vastaus #5 : 23.07.05 - klo 14:22 »
Hieno saalis todellakin. Itse olen noiden foilien kohdalla sitä mieltä, että kannattaa treidata jenkkeihin (tai suomeen jos joku antaa hyvin), sillä ne antaa uusista foileista _todella_ hyvin. Ajan kuluessa arvo laskee ja harmittaa ettei ottanut rahoja pois kun oli tilaisuus. Vai mitä sanoo kaikki foilin Ravagerin tai Skullclampin omistajat? ;)

Poissa DermotPower

Pithing needle
« Vastaus #6 : 09.08.05 - klo 19:40 »
tosiaan repäsin aikoinaan foili ravagerin ja kun en ite pelannu affinityä niin vaihdoin sen settiin death cloudeja. Pari kuukautta niin ravageri saikin jo banaania.

Lainaus käyttäjältä: "Sleepless"
Hieno saalis todellakin. Itse olen noiden foilien kohdalla sitä mieltä, että kannattaa treidata jenkkeihin (tai suomeen jos joku antaa hyvin), sillä ne antaa uusista foileista _todella_ hyvin. Ajan kuluessa arvo laskee ja harmittaa ettei ottanut rahoja pois kun oli tilaisuus. Vai mitä sanoo kaikki foilin Ravagerin tai Skullclampin omistajat? ;)