Kortit ja pakat > Spoilerit

Ikoria

<< < (2/4) > >>

Orion:
Mikä fiilis setistä nyt?

Mielestäni setin vahvin mekaniikka limitedissä on cycling. Niin paljon hyviä lappuja commonina/uncceina jotka tukevat arkkityyppiä, ja kun puolet pakasta korvaa itsensä niin aika varmasti myös nostat avaamasi pommit. Myös monet isot lihat cyclaa eli voi alkupelissä pistää kiertoon tai loppupelissä pelata uhkiksi.

Mutate sen sijaan on aika huono. Noin 50:stä pelatusta limited-pelistä olen yhden hävinnyt mutatelle ja senkin olisin voittanut helposti nostamalla yhden poiston kuudesta pelin kuluessa.
Muuten juuri kukaan ei pelaa mutatea, tai säkällä yhtä tai kahta fillerinä. En haluaisi kehua, mutta mitäs minä sanoin?

Villikisu:
Itsellä vain 14 draftia takana ja kaikki kolme cycling-pakkaa menivät päätyyn asti ilman Zenith Flareja.
Statsit: cycling 21-5 ja non-cycling 28-33.

Mutate on ollut vaikea saada kasaan. Ehkä teema toimii paremmin vain kun payoff on mythic-mutaatti tai "mythic-uncommon" Starrix.

Mustan Whisper Squad & Bastion -teemat ovat olleet hauskimmat tähän asti ja kunnon Weaponize the Monsters -pakkaa odotellessa jatketaan harjoituksia.

Mal:
Itse tuli draftailtua areenassa sen verta että palkinto pussit avattua mulla on 100% rareista ja melkein 50% mythiceistä kokoelmissa. Oiskohan ollut about kolmisenkymmentä draftia.

Cycling on nutsi, onneks ei tarvinnut formaatin alussa kohdata yhtä paljoa kuin nyt. Mutate pakat onkin sit aika all-in niin omat tulokset niillä alko paraneen kun aloin main deckkaan Keep Safee. Omiin suosikkeihin kuuluu Abzan reanimaattori pakat, erityisesti jos saa Eerie Ultimaattumin. Mutta hauskin pakka mitä pelasin oli Stormwild Capridor "combo". Capridorit tiskiin ja sit omat Divine Arrowit ja Rockslidet ammuttiin niihin.

En tiedä tuleeko draftattua tätä sit kuinka paljon lisää. Kun jos et ole cycling niin joudut kohtaamaan sitä ja mutaten sekä ability counterian takia pitää aina vähän väliä tarkistaa mitä mikäkin nyt osas.

Padishar:
Itse avasin vihdoin Areenassa Ikoria-päksit kun olin draftannut riittävästi saadakseni 4x kaiken mythicit mukaanlukien duplicate protectionin ansiosta. Ehkä joku 50-60 traditional draftia meni.

Cycling-pakkaa en forssaillut kauheasti niin en osaa siitä sanoa muuta kuin että ne oli aika helppo biitata jos ne ei saanut nuts-draweja. Ehdottomasti sidelle kannatti aina draftata niitä late pick fakseja jotka tekee 3 lämää, koska cycling-pakan double strikerit ja first strikerit delaavat siihen samoin kuin se täpperi. Muutenkin poistolla pärjää cyclingiä vastaan; niissä ei kovin montaa win connia yleensä ole. Ehkä se toimii paremmin BO1:ssä, mutta BO1 Ikoria-limitedistä minulla on vain yhden draftin kokemus, kun halusin seasonal rewardsit aktivoida.

Vihreäpohjainen mutate on kyllä ollut itsellä varsin toimiva paketti. Tosin ei sen koko pakan tarvitse olla mitään mutatea. 5-6 mutate-vehjettä ja muutama sopiva mutate-targetti niin siinä on jo riittävästi synergiaa hyviin kurvahduksiin. Loppupakka voi sitten olla perussettiä: poistoa ja ukot hyvällä kurvella.

Rancid-:
Jos mutatea sanoo huonoksi, ei oo vissiin nähnyt mitä Archipelagore ja Auspicious Starrix tekee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta