Poromagia
SMF Vaihtopalautejärjestelmä - Detailed Feedback
Detailed Comment Vicard otti yhteyttä huhtikuun puolessa välissä tarjoten minua kiinnostavia kortteja. Alkuehdotus ei ollut minulle käypä, mutta Vicard suostui ilomielin antamaan minulle lisätavaraa. Harmi kyllä hänen vaihtolistansa oli niin pieni ja täynnä lähinnä turnauskortteja, ettei vaihto näyttänyt onnistuvan. Vicard lupasi päivittää listaansa vanhemmilla korteilla ja huhtikuun viimeisellä viikolla päivitys oli valmis. Löysin uudistetulta listalta valtavan kasan kiinnostavia kortteja sekä myös Vicardille tarpeellista tavaraa. Vicard teki pyynnöstäni vaihtoehdotuksen ja se kävi minulle. Vaihdosta jäi vielä kasa arvokortteja pois ja listasin kortteja, joita voisin niihin vaihtaa. Vicard teki niistä erittäin hyvän tarjouksen ja se kävi minulle mainiosti. Molemmat ilmoittivat omien korttiensa kunnoista ja hyväksyivät mahdolliset huonokuntoiset tapaukset. Vicard sanoi vielä lähettävänsä hyvityksenä huonokuntoisista korteista uuden kirjeen täynnä korvaavaa päälliskauppaa, mutta en nähnyt tätä tarpeellisena. Vaihto oli siis sovittu.

Huhtikuun lopussa pistimme kortit matkaan, jotta ne saapuisivat vapuksi tai heti sen jälkeen. Sähläsin hieman oman lähetykseni kanssa, koska arvioin korttilähetyksen kanssa ensi kertaa painon väärin. Onneksi kävin tarkastuttamassa asian postikonttorissa, jolloin ehdin kotona lisätä tarpeelliset merkit ja pistää kirjeen matkaan ennen keruuaikaa. Molempien kirjeet saapuivat perille juuri sopivasti vapuksi.

Vicardin puolesta kaikki oli OK. Minun puolestani kaikki oli muuten OK, mutta Farsight Maskin toisella puolella oli tuherrettu tekstiä, mikä teki kortista minulle käyttökelvottoman. Vicardin puolelta moka, mutta kortti ei ollut minulle niin tärkeä, että se olisi vaikuttanut kokonaisuuteen käytännössä mitenkään. Olen tyytyväinen vaihtoon, mutta jatkossa kehotan olemaan tarkempi korttien selkäpuolen kanssa sekä käyttämään hieman vähemmän teippiä kortteja pakatessa (kortteja voi olla hankalaa irrottaa, jos ne ovat liian tiukkaan kiinni).
Comment by: Dark Knight
Return to Trader Ratings
Powered by SMF Trader System