Muuta > Hearthstone
Hearthstone
ramela:
Minun mielestä secondary marketin puuttuminen on paras asia tässä pelissä.
Ja se että ei tartte varata 3 tuntia aikaa draftiin on se olennaisin syy että tätä tulee hakattua enemmän kuin MtGO:ta.
Jos MtGO:ssa olisi joku Sealed/Pauper liiga systeemi jota voisi pelata yhden pelin silloin kun on aikaa, kuten tuo HS arena, niin voi olla että loppuisi HS:n pelaaminen. On se mätky sen verran parempi peli.
kivi:
--- Lainaus käyttäjältä: ramela - 15.02.14 - klo 22:59 ---Jos MtGO:ssa olisi joku Sealed/Pauper liiga systeemi jota voisi pelata yhden pelin silloin kun on aikaa, kuten tuo HS arena, niin voi olla että loppuisi HS:n pelaaminen. On se mätky sen verran parempi peli.
--- Lainaus päättyy ---
MODO:ssa OLI Sealed liiga, muistaakseni ainakin vielä v2:ssa. Ei kuitenkaan ole ollut enää viiteen vuoteen. Virallinen syy sen kuoppaamiseen oli v2->v3 siirto, mutta se ei kyllä ollut mikään rahasampo WotC:lle kun vertaa dräfteihin. Siinä oli myös muita ongelmia (tiebreaker systeemi isoimpana), mutta se oli juuri mainiota ajanvietettä jos ei ollut aikaa itstua koneen ääressä putkeen paria tuntia.
Mitä Hearthstoneen tulee niin se on hyvää ajanvietettä ja ainakin omalla kohdalla tappanut innon satunnaiseen modotteluun (tosin se into on muutenkin kuollut). Yksinkertainenhan se on, mutta esim. sidetystä en ole jäänyt kaipaamaan. Arena on hauskaa niin kauan kun ei häviä pelejä paskoihin alkukäsiin tai täysin levottomiin pooleihin vastapuolella, constructed onkin sitten melkoista jörssiä kun oma korttipooli on vielä varsin ohut.
Thalian:
--- Lainaus käyttäjältä: ramela - 15.02.14 - klo 22:59 ---Minun mielestä secondary marketin puuttuminen on paras asia tässä pelissä.
--- Lainaus päättyy ---
En keksi kyllä yhtään pelaajan kannalta hyvää puolta tästä, joten olen kiinnostunut kuulemaan, mitä hyvää asiassa näet.
Co:
--- Lainaus käyttäjältä: Thalian - 16.02.14 - klo 10:11 ---En keksi kyllä yhtään pelaajan kannalta hyvää puolta tästä, joten olen kiinnostunut kuulemaan, mitä hyvää asiassa näet.
--- Lainaus päättyy ---
Se että parhaimmatkin legendaryt maksaa 1600 dustia, ja paskimmatkin legendaryt on 25% parhaiden arvosta. Secondary marketilla jouduttaisiin luopumaan koko crafting systeemistä. Lisäksi nopeasti kasvavassa marketissa tarjontaa ei ole riittävästi, kun legendaryjä on joka (~30?) boosterissa. Hirvittää ajatella minkä hintasiksi top 5 legendaryt kiipeäisivät...
Thalian:
--- Lainaus käyttäjältä: Co - 16.02.14 - klo 10:48 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Thalian - 16.02.14 - klo 10:11 ---En keksi kyllä yhtään pelaajan kannalta hyvää puolta tästä, joten olen kiinnostunut kuulemaan, mitä hyvää asiassa näet.
--- Lainaus päättyy ---
Se että parhaimmatkin legendaryt maksaa 1600 dustia, ja paskimmatkin legendaryt on 25% parhaiden arvosta. Secondary marketilla jouduttaisiin luopumaan koko crafting systeemistä. Lisäksi nopeasti kasvavassa marketissa tarjontaa ei ole riittävästi, kun legendaryjä on joka (~30?) boosterissa. Hirvittää ajatella minkä hintasiksi top 5 legendaryt kiipeäisivät...
--- Lainaus päättyy ---
1600 dustia on aivan helvetisti. Sen saamiseksi pitää pistää puolet kokoelmasta palasiksi ja silloinkin saa vasta yhden legendaryn. Craftaus ei millään tavalla helpota legendaryjen saamista vaan päin vastoin vaikeuttaa sitä verrattuna secondary markettiin.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta