Muuta > Hearthstone

Hearthstone-turnaus Assembly Summerissa

<< < (5/8) > >>

PuuroGolem:
Hienoa, että näitä turnauksia järjestetään. Olen itsekin melko innokas HS:än pelaaja ja myös Assemblyille ilmestymässä. Viimevuonna oli kyllä nastaa seurata mm. LoL ja Starcraft 2 -turnauksia, joten miksei tätäkin :)

gaerteh:
Vielä ei ainakaan ollut mitään tietoa pelaajista noilla Assemblyn sivuilla. On kiva nähdä, minkä tasoista porukkaa sinne tällä "ensimmäisellä" kerralla pääsee sisään. Itse kun hengailen legendaryn kynnyksellä niin kiinnostaisi tietää, olisiko ollut mahkuja sisään.

tutka:

--- Lainaus käyttäjältä: gaerteh - 29.07.14 - klo 09:25 ---Vielä ei ainakaan ollut mitään tietoa pelaajista noilla Assemblyn sivuilla. On kiva nähdä, minkä tasoista porukkaa sinne tällä "ensimmäisellä" kerralla pääsee sisään. Itse kun hengailen legendaryn kynnyksellä niin kiinnostaisi tietää, olisiko ollut mahkuja sisään.

--- Lainaus päättyy ---

Tässäpä lista IeSF Qualifierin pelaajista, toki niiden saavutuksista ei tarkemmin ole kerrottu jos sitä tarkoitit:

Contestants (16/16)
Arirmind
Combineri
Folero
Jamuli
Jehovax
Jirachie
Keppada
Kufdon
Maugelot
Merza
Metsakeijju
Nozdormu
Savjz
Threat
Yliajo
[vVv]Wampie

gaerteh:
Joo, saavutuksia mietin. Olisipa kiva, jos Blizzard tulevissa päivityksissä antaisi vähän enemmän tietoa noista rankingeista kesken kaudenkin. Esim. maakohtainen top 50 olisi myös kiva. Mutta tärkeintähän on, että pelaajat on saatu kasaan! Itse ainakin innolla tulen seuraamaan tämän turnauksen. Jos siellä näkyisi jotain uuttakin techiä, eikä vain kopiopakkoja... (vaikka tämä taitaa olla turha toivo, itse en ainakaan riskeeraisi).

Retardi:
Huutelen jo tässä vaiheessa, jos noilla muilla ei ole "kovan tason" mtg-taustaa niin Yliajo hoitaa koko turnauksen näytöstyyliin :).

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta