Muuta > Hearthstone

Kuka pelaa, missä pelaa, miksi pelaa ja mitä pelaa - ketju

<< < (2/2)

monkoosi:
 Jos nää nyt jotain kiinnostaa ni Beelsebub #2493 tagilla painellaan ja jostain closed betasta tätä on tullu naputeltua enempi tai vähempi aktiivisesti. Pääasiassa arenoin, mutta nyt on tullut paineltua parin viime siisonin lopussa legendaksi constructedissakin.

 Aika tasaseen eri classeilla tulee paineltua areenalla kun levutusmielessä niitä painelee. Paladini on oikeestaan ainoo mitä ei oikein tee mieli valita ku sen kaa menen joko 12-0 tai 2-3 eikä välimuotoa tahdo olla :) Huntterin koen ehkä vähän samanlaisena jos tulee pikattua beastisynergioita, mutta sit ei olekkaan oikein beasteja tarjolla niin niin

 Construssa olen kans pelannu aika isolla skaalalla dekkejä v*****skäyrän mukaan. Listalla näkyis atm miraclerogu,zoo,handlock,tokendurid,rampdurid,mega-agro hunu ja tollanen priistiviritelmä mihin on aina kiva palata kun varianssi aukoo päätänsä muilla dekeillä.

 Vähän samat oireet ku Padisharilla eli kortit craftataan kultasina jos jotain sattuu tarvimaan. Saa lisätä listalle jos haluaa kysellä typeriä jne.

Marchangel:
Täällä aika moni on näköjään pelannut betasta asti. Itse rupesin peliä mättämään noin kuukausi sitten. Areenaa tulee lähinnä pelattua, että korttipoolia saisi isommaksi.  Jonkinnäköisen zoon sain kasaan constructedia varten ja parissa päivässä pääsin rank 3:seen tällä seasonilla.

Areenalla suosin druidia yli kaiken, mielestäni classin commonvehkeet ovat areenalla ylivoimaiset. Druid on myös ainut class jolla 12 voittoa olen saanut pyydystettyä. Paladin on toinen suosikkiclass. Toisin kuin monella muulla, itselläni on hyviä kokemuksia priestistä areenalla. Inhokkiclassini on mage, vaikka sen pitäisi olla helposti pelattava straight-forward hahmo, en ole sillä kovinkaan hyviin tuloksiin päässyt, vaikka melkoisen hyviä pooleja olen availlut.

Pelaan EU:lla ja nick on Darude.

Nastaboi:


Kivasti näkyy esim. "Viimeiset lukemattomat aiheet" -alla (http://mtgsuomi.fi/keskustelu/index.php?action=unread). Etusivulla tosiaan ei tuota aluetta näy, ehkä Arttu voisi sen sinne koodata näkymään.

luma:

--- Lainaus käyttäjältä: Nastaboi - 10.08.14 - klo 18:00 ---Etusivulla tosiaan ei tuota aluetta näy, ehkä Arttu voisi sen sinne koodata näkymään.

--- Lainaus päättyy ---

Koodasin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta