Muuta > Hearthstone

Mitä mieltä nerfistä? (Leeroy, Starving Buzzard)

(1/4) > >>

sorin:
Musta Leeroy on nyt enemmän linjassa muiden charge korttien kanssa. Se on edelleen kova verrattuna moniin mutta arcane golemit on kyl suhteessa parempia.

Mutta buzzardin kanssa ne meni kyllä liian pitkälle. Nyt se on vaan huonompi cultist. Beast synergiaa rikotaan ikävästi. Buzzardin voimahan oli siinä et sä voit helposti combottaa korttinoston vuoksi. Mutta nyt buzzard+UTH combo vie 8 manaa x) periaatteessa 3/2+2,5x1/1charge+2,5korttia on laskennallisesti ihan jees mutta luultavasti ihan liian kallista.

psyno:
Tietämättömille voisi kirjoittaa miten kyseisiä kortteja nerffattiin.


--- Koodia: ---
    Leeroy Jenkins now costs 5 (up from 4)
    Starving Buzzard now costs 5 (up from 2) and now has 3 Attack and 2 Health (up from 2 Attack and 1 Health)
--- Koodi päättyy ---

Netistä kaivoin että Leeroyn manacost nousee viiteen. Melko typerää, sillä tämä ei tuntunut koskaan rikkinäiseltä kortilta.

RIP Hunter. Buzzard ja UTH maksaa nyt 8 manaa. Olen kiivennyt legendille ilman sen kummempia ongelmia huntteria vastaan. Tässä taitaa vaikuttaa enemmänkin paskarankkisten ulina kuin oikea nerffin tarve.
Blizzard taitaa mennä samaa linjaa kuin muutkin lasten pelit, kuten League of Legends, että nerffejä tehdään kun casulit ei pärjää ja itkee, tai jos joku kortti on yksinkertaisesti hyvä.

acidus:

--- Lainaus käyttäjältä: psyno - 24.09.14 - klo 00:28 ---Netistä kaivoin että Leeroyn manacost nousee viiteen. Melko typerää, sillä tämä ei tuntunut koskaan rikkinäiseltä kortilta.

--- Lainaus päättyy ---

Yksinään Leeroyn käyttö ei paljoa muuttune. Manan lisähinnalla haluavat estää tai hidastaa yhden vuoron tappo combojen muodostamista.
Esim: Leeroy > power boostaus > Faceless Manipulator
Leeroy > 2x shadowstep
Leeroy > flametongue totem+/rockbiter > Windfury jne.

Buzzard menikin sitten vähän harakoille.

Padishar:

--- Lainaus käyttäjältä: psyno - 24.09.14 - klo 00:28 ---Tietämättömille voisi kirjoittaa miten kyseisiä kortteja nerffattiin.


--- Koodia: ---
    Leeroy Jenkins now costs 5 (up from 4)
    Starving Buzzard now costs 5 (up from 2) and now has 3 Attack and 2 Health (up from 2 Attack and 1 Health)
--- Koodi päättyy ---

Netistä kaivoin että Leeroyn manacost nousee viiteen. Melko typerää, sillä tämä ei tuntunut koskaan rikkinäiseltä kortilta.

RIP Hunter. Buzzard ja UTH maksaa nyt 8 manaa. Olen kiivennyt legendille ilman sen kummempia ongelmia huntteria vastaan. Tässä taitaa vaikuttaa enemmänkin paskarankkisten ulina kuin oikea nerffin tarve.
Blizzard taitaa mennä samaa linjaa kuin muutkin lasten pelit, kuten League of Legends, että nerffejä tehdään kun casulit ei pärjää ja itkee, tai jos joku kortti on yksinkertaisesti hyvä.

--- Lainaus päättyy ---

Leeroyn nerffi oli kyllä täysin pätevä. Se toimii reilu-moodissa eli ilman komboamista käytännössä yhtä hyvin kuin ennenkin, mutta nyt varsinkin Miracle Roguen typerä Leeroy-viuhunta sai kunnolla hidastusta. Blizzardin perusteet olivat, että tyhjä pöytä vuoron alussa -> 20+ damagea ei ole hauskaa eikä interaktiivista, joten halusivat heikentää kyseisiä burst-komboja. Ja Leeroyhan niissä melkein aina on mukana.

Buzzardin nerffi meni overkillin puolelle, mutta kyllä jotain piti tehdä, kun melkein 50 % metasta oli hunteria. Buzzardi kun synergioi muunkin kuin UtH:n kanssa, varsinkin kun tuli webspinner, että kahden manan enableri ison korttimäärän cyclaamiseen on vähän liikaa. UtH:n kanssa se oli kyllä hieman liian voimakas, eikä siinä paljon UtH:n taannoinen muutos kolmeen manaan haitannut. Neljän manan 3/2 tai viiden manan 4/3 olisivat ehkä kuitenkin vähän tolkullisempia statseja, koska 3/2 on aivan järkyttävän pieni viiden manan minioniksi. Ja UtH-kombotus ei ole kahdeksalla manalla enää järin houkutteleva.

psyno:

--- Lainaus käyttäjältä: acidus - 24.09.14 - klo 01:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: psyno - 24.09.14 - klo 00:28 ---Netistä kaivoin että Leeroyn manacost nousee viiteen. Melko typerää, sillä tämä ei tuntunut koskaan rikkinäiseltä kortilta.

--- Lainaus päättyy ---

Yksinään Leeroyn käyttö ei paljoa muuttune. Manan lisähinnalla haluavat estää tai hidastaa yhden vuoron tappo combojen muodostamista.


--- Lainaus päättyy ---
Tiedostan combojen olemassaolon, mutta en tohdi myöntää, ettäkö ne olisivat olleet millään tapaa rikkinäisiä. Kökkö warlockia vastaan on muutenkin aika vaikea nousta jos peli menee +10 vuorolle, ja tuo combo oli vain yksi out siihen lisää ja nyt yksi out vähemmän lategame pakassa tässä aggron saastuttamassa metassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta