Poromagia

Kirjoittaja Aihe: tyhmä kysymys mtgo block  (Luettu 2708 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mork

tyhmä kysymys mtgo block
« : 18.02.12 - klo 21:24 »
jep eli miten toimii dmg dealing mtgo kun 3 creaturea blockaa yhen
en saanut jaettua lämää haluamallani tavalla (mikään ability ei vaikuttanut)
koitin saada laitettua 5 / 2 / 0 mut ei antanut laittaa kuin 4/1/2 tai 4/2/1 tai 4/0/3 4/3/0

mitä mä nyt oon taas missannu? :D

Poissa Saimu

Re: tyhmä kysymys mtgo block
« Vastaus #1 : 19.02.12 - klo 15:35 »
Olet evottanut jotain. Kerro tilanne tarkemmin niin voin kertoa mitä olisi pitänyt tehdä. Oletko varma, että olit jakamassa damageja sääntöjen sallimalla tavalla?
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa mork

Re: tyhmä kysymys mtgo block
« Vastaus #2 : 19.02.12 - klo 16:21 »
siis mul oli joku 7/7 trolli ja vastustaja otti sen kiinni 1/2 1/1 5/5 ukkeleilla
koitin saada ton 5/5 ja 1/2 pois
siihen tuli ne 3 numeroa ( 2 1 4) joissa nuolet joilla dmg jakaa ja kun otti 1 pois jommaltakummalta pienemmältä niin se meni siihen toiseen automaattisesti
samoin kun koitti ottaa siltä isommalta niin sekin meni autommattisesti jompaankumpaan
ei siis antanut laittaa 5.lämää siihen 5/5 ukkeliin

Poissa Saimu

Re: tyhmä kysymys mtgo block
« Vastaus #3 : 19.02.12 - klo 16:58 »
Oletettavasti olet laittanut blockerit jonoon heikosti ja et voi laittaa viittä damagea isoimpaan mieheen kun on ensin jaettava lethalit kahteen ekaan.
"Et pysähdy, kun olet väsynyt - pysähdyt, kun olet maalissa."
Triathlonblogini

Poissa mork

Re: tyhmä kysymys mtgo block
« Vastaus #4 : 19.02.12 - klo 18:41 »
en edelleenkään ymmärrä miten olisin voinu tehdä sen toisin?
yhdellä siis hyökkäsin ja 3blockeria oli

saahan tavallisessa mtg pelissä vastaavassa tilanteessa tappaa ton ison ensin? vai oonko mä senkin ymmärtäny väärin usen vuoden jälkeen? xDD

Poissa duracel

Re: tyhmä kysymys mtgo block
« Vastaus #5 : 19.02.12 - klo 19:24 »
Useampi blockeri pitää laittaa tiettyyn järjestykseen. Nyt olet naksutellut (tai et ole huomannut koko juttua ja klikannut tästä toiminnosta ohi) ne possut sillai jonoon, että nuo hempulat ovat kärjessä ja iso mölli on siellä perässä. Blockereihin pitää laittaa tuon jonon määräämässä järjestyksessä lethalit.

Ihan tavallisessakin Magic-pelissä pitää tehdä tuo jono.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa mork

Re: tyhmä kysymys mtgo block
« Vastaus #6 : 19.02.12 - klo 20:27 »
Useampi blockeri pitää laittaa tiettyyn järjestykseen. Nyt olet naksutellut (tai et ole huomannut koko juttua ja klikannut tästä toiminnosta ohi) ne possut sillai jonoon, että nuo hempulat ovat kärjessä ja iso mölli on siellä perässä. Blockereihin pitää laittaa tuon jonon määräämässä järjestyksessä lethalit.

Ihan tavallisessakin Magic-pelissä pitää tehdä tuo jono.

~jari

ok kiitos
aina oppii jotain uutta :D