Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Azami + muita T2 lappuja  (Luettu 3223 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Silens

Azami + muita T2 lappuja
« : 15.12.05 - klo 16:08 »
Joops elikkä nää tällä kertaa:

Azami, Lady of Scrolss
Lightining Helix
Char
Selesnya Guildmage
Boros Guildmage

Poissa Mikko

Azami + muita T2 lappuja
« Vastaus #1 : 15.12.05 - klo 16:59 »
Lisätään tuohon listaan vielä:

Kodama of the North Tree
Arashi, The Sky Asunder
Plague Boiler
Iwamori of the Open Fist

Poissa Ramin

Azami + muita T2 lappuja
« Vastaus #2 : 07.01.06 - klo 16:10 »
Uskaltaisinko olalta heittää:

Azami, Lady of Scrolss 1e
Lightining Helix 2e
Char 7e
Selesnya Guildmage 0.5e
Boros Guildmage 0.5e
Kodama of the North Tree 3e
Arashi, The Sky Asunder 2.5e
Plague Boiler 4e
Iwamori of the Open Fist 3e

Voivat heittää pahastikkin

Poissa u0200423

Azami + muita T2 lappuja
« Vastaus #3 : 07.01.06 - klo 18:10 »
Parhaiten Suomen hinnat saa selville huutonetistä.

http://www.huuto.net/fi/search_index.php3

Tuohon hakusanakenttään kun kirjoitat kortin nimen ja valitset suljetut niin saat hinnat selville.

Jos olet laiska niin käytä Copy/Pastea niin ei tarvitse edes kirjoittaa.

Saat korttien hinnat huomattavasti helpommalla tuolla tavalla kuin että kirjoitat tänne.

Poissa korpi

Azami + muita T2 lappuja
« Vastaus #4 : 07.01.06 - klo 19:53 »
Tämä on näköjään livahtanut ohi huomaamatta. Pahoittelut siitä.

Raminin hinnat näyttäisivät ihan hyviltä. Kannatan tuota itse hintojen etsimistä, mutta pelkkään huuto.netiin en suosittele hinta-arviotaan perustamaan.

Poissa Laava

Azami + muita T2 lappuja
« Vastaus #5 : 07.01.06 - klo 20:20 »
Parhaiten suomen hinnat huuto.netistä selviävät, harva kuitenkaan suostuu motlin hinnoilla vaihtelemaan.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa Silens

Azami + muita T2 lappuja
« Vastaus #6 : 07.01.06 - klo 21:43 »
Lainaus käyttäjältä: "korpi"
Tämä on näköjään livahtanut ohi huomaamatta. Pahoittelut siitä.

Raminin hinnat näyttäisivät ihan hyviltä. Kannatan tuota itse hintojen etsimistä, mutta pelkkään huuto.netiin en suosittele hinta-arviotaan perustamaan.


No tähän asti olen ajatellut, että kaippa nuo mode-sedät tietävät paremmin. Itse olen sitä mieltä, että vaihdot voi tehdä motlinkin mukaan, jos nyt ovat samaa hintasuhdetta suomessakin ( Kortti a on motlissa 2 euroa, kortti b on 4 euroa, Suomen hinnoissa kortti a arvo on 4 euroa ja Kortti b arvo 6 tjs.. )

Mutta kylläpä nuo huuto.netin hinnat aika lähelle totuutta pistää, ja sieltäpä/täältäkin nuo hinnat katsastan.

Poissa korpi

Azami + muita T2 lappuja
« Vastaus #7 : 07.01.06 - klo 23:23 »
Lainaus käyttäjältä: "Laava"
Parhaiten suomen hinnat huuto.netistä selviävät, harva kuitenkaan suostuu motlin hinnoilla vaihtelemaan.


Enpä sitä tarkoittanutkaan. Mutta pelkkään huuto.netiin luottaminen - etenkin harvinaisempien korttien suhteen - on typerää, sillä huudosta saa välillä aivan naurettavan halvalla arvokkaitakin kortteja ja taas välillä joku maksaa jostakin kortista aivan liikaa. Monta kertaa olen nähnyt huudosta ostettavan kortteja kalliimmalla, kuin millä saisi kortit ostettua ihan kotimaisesta korttikaupasta.

Tämä keskustelu tällä alueella lakkaa kuitenkin tähän. Jos haluatte jatkaa asiasta, aloittakaa uusi topic muualle. Tämä alue on hintatietojen tiedusteluun.