Poromagia

Kirjoittaja Aihe: astral slide  (Luettu 2398 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa CloFe

astral slide
« : 30.08.05 - klo 19:54 »
elikkäs kun endissä slidettää creaturen piiloon.. olen kuullut huhua että se säilyisi piilossa seuraavan playerin endiin asti? toisaalta jos näin on niin miksi esim mishra's factorysta ei voi tehdä endiin jätkää? siksikö koska factoryssä lukee että "until end of turn" elikkä se palautuu takaisin viimeistään kun mennään discard phaselle elikkä poistutaa endistä? ja slidessä lukee "at end of turn" miten tämä vaikuttaa asiaan?
vastaukset YV:llä tai s-postiin clofe at hotmail.com

Poissa duracel

astral slide
« Vastaus #1 : 31.08.05 - klo 06:05 »
Piilossa pysyy.

Vuoron viimeinen phase on End. Tässä on ensin Step nimeltä En of Turn. Tässä vaiheessa menee ensin stackiin kaikki abilityt, joissa lukee at end of turn ja sitten voivat pelajaat taas tehdä asioita.

Jos nyt jostain ilmestyy uusi ability, joka sanoo "at end of turn", se ei enää ehdi triggeröidä vaan se menee stackiin vasta kun seuraava End of Turn step tulee (eli yleensä siis vastustajan vuoron lopussa).

End Phasen toinen step on Cleanup. Tässä pelaaja ensin discardaa käsikortteja niin, että hänellä on korkeintaan maksimimäärä kädessään. Sitten poistetaan permanenteista kaikki damage ja samaan aikaan loppuvat kaikki until end of turn -hommat. Tämän jälkeen ei enää yleensä voi pelata mitään (ja jos voikin, niin cleanup alkaa uudestaan ja se Mishrasi ei ole enää mies).

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!