Poromagia

Kirjoittaja Aihe: aether vial  (Luettu 2640 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Turnipser

aether vial
« : 30.08.05 - klo 23:58 »
iltaa,

jos oon pelannu aether vialin vuorolla pottu. Nyt siinä on 2 kountteria, ja aktivoin aether vialin ja pelaan meddling magen vialin avulla. Ilmeisesti meddling magen 'when comes into play' efekti ei toimi.. vai ?
"Believe in the ideal, not the idol."

HW:
http://kapsi.fi/~tharna/forums/index.php/topic,5616.0.html

Poissa duracel

aether vial
« Vastaus #1 : 31.08.05 - klo 06:13 »
Miksi epäilet ettei toimisi? (Se on muuten "As ~this~comes into play, joka on eri asia kuin When ~this~ comes into play.) Juuri ennen kuin Meddling Mage on tulossa peliin saat valita jonkin kortin jota ei enää pelata riippumatta siitä mistä se Maagi on peliin tulossa.

Tällaiset abilityt eivät toimi Vialin kanssa jos niissä sanotaan, että kortti pitää *pelata* kädestä (Esim. Cloud of Faeries), mutta Meddling Mage, Nekrataal ja kumppanit kyllä toimivat.

AEther Vial: {1} |Artifact| At the beginning of your upkeep, you may put a charge counter on AEther Vial. / T: You may put a creature card with converted mana cost equal to the number of charge counters on AEther Vial from your hand into play. DST-U

Meddling Mage: {WU} |Creature -- Wizard| 2/2. As Meddling Mage comes into play, name a nonland card. / The named card can't be played. PS-R

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa hale

aether vial
« Vastaus #2 : 31.08.05 - klo 07:55 »
Tähä Vial+Meddling Mage-kysymykseen liittyen:

Voiko tällä "combolla" estää jonkun taian pelaamisen kuten normaalilla counterspellilllä. Elikkä vihu on pelaamassa vaikka taikaa X, niin voiko tuon maagin tuoda peliin responsena taikaan X ja sanoo että taikaa X ei voida pelata?
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php?topic=19028.0
______________________________________________________
Nainen on kuin hattara; päältä kaunis, sisältä tahmea.

Poissa duracel

aether vial
« Vastaus #3 : 31.08.05 - klo 15:46 »
Ei auta mitään, kun se spell on jo pelattu. Meddling Mage (tai Orim's Chant) ei ole counterspellejä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!