Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Trample ja kaksi blokkaajaa  (Luettu 1367 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mikko

Trample ja kaksi blokkaajaa
« : 04.09.05 - klo 20:01 »
Tämmöinen kysymys tuli mieleen kaverin kanssa. Jos minä hyökkään jollain miehellä joka on esim.  5/5 ja trample ja kaveri blokkaa KAHDELLA 2/2 äijällä. Miten tuo damage jakaantuu? Saako sen itse päättää miten se jakaantuu? esim. 2 toiseen krötöön ja kolme läpi pelaajaan vai 2 molempiin ja yksi pelaajaan?

Poissa duracel

Trample ja kaksi blokkaajaa
« Vastaus #1 : 04.09.05 - klo 20:05 »
Sinä saat päättää miten sen jaat, mutta creatureihin pitää laittaa ensin sen verran vahinkoa, että ne kuolisivat (huomioiden niihin jo mahdollisesti tulleen vahingon), ennen kuin voit laittaa yhtään pelaajaan.

Voit laittaa vaikka viisi vahinkoa vain toiseen. Tai neljä yhteen ja yksi piste toiseen. Tai kolme ja kaksi. Tai sitten se yleisin eli kaksi, kaksi ja yksi pelaajaan.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!