Poromagia

Kirjoittaja Aihe: pari kysymystä  (Luettu 1612 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Turnipser

pari kysymystä
« : 09.09.05 - klo 13:49 »
Lasketaanko Mox Diamond spelliksi (jos erayo on pöydässä) jos ei ole maata mitä discardata ?

Voiko Mother of Runesilla blokata hahmon ja kun damaget menevät stakkiin, laittaa mother of runesilla itselleen protectionin väriä vastaan, minkä hahmon blokkaa?

Jos hahmolla on protection from green ja sillä blokkaa vihreän hahmon, jolla on trample - miten damaget jakautuvat ? jos vaikka blokkaaja on 2/2 ja hyökkääjä 3/4

Vielä unohtu.. Jos spelli kounteroidaan, lasketaanko se pelatuksi kyseisellä vuorolla ?
"Believe in the ideal, not the idol."

HW:
http://kapsi.fi/~tharna/forums/index.php/topic,5616.0.html

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
pari kysymystä
« Vastaus #1 : 09.09.05 - klo 14:17 »
Lasketaanko Mox Diamond spelliksi (jos erayo on pöydässä) jos ei ole maata mitä discardata?

Et voi pelata Moxia jos et discardaa ländiä. Jos voit pelata sen, niin se tietysti lasketaan spelliksi. Sensijaan Chrome Moxin voit pelata ja jättää siihen imprinttaamatta mitään ja se lasketaan spelliksi.

Mox Diamond | 0 | Artifact
As an additional cost to play Mox Diamond, discard a land card.
Tap: Add one mana of any color to your mana pool.

Voiko Mother of Runesilla blokata hahmon ja kun damaget menevät stakkiin, laittaa mother of runesilla itselleen protectionin väriä vastaan, minkä hahmon blokkaa?

Kyllä voi.

Jos hahmolla on protection from green ja sillä blokkaa vihreän hahmon, jolla on trample - miten damaget jakautuvat ? jos vaikka blokkaaja on 2/2 ja hyökkääjä 3/4

Hyökkääjä joutuu jakamaan tramplen kanssa vahinkoa vähintään blokkereiden toughnessin verran blokkereille, loput saa jakaa joko pelaajalle tai blokkereille. Tässä tapauksessa 2 pistettä uppoaa blokkeriin ja yksi menee vastustajaan.

Vielä unohtu.. Jos spelli kounteroidaan, lasketaanko se pelatuksi kyseisellä vuorolla ?

Play spell määritys täyttyy kun spelli laitetaan stäkkiin, jos se sieltä poistetaan counterspellin takia, se lasketaan silti pelatuksi.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Belixsatan

pari kysymystä
« Vastaus #2 : 10.09.05 - klo 16:48 »
Hmm.. Mitenkäs kun säännöt sanoo jotain tälläista: All damage from sources of the color itŽs protected from is prevented.

Eli olenko ymmärtänyt ihan väärin. Protectioni preventtaa vaan elukan toughnessin verran damoja. Ja loput tulee läpi. Vai preventtaako protection kaiken damon, eli näinollen ei tule mitään läpi vaikka on trample?
DO IT! Think later...

Poissa duracel

pari kysymystä
« Vastaus #3 : 10.09.05 - klo 22:40 »
Protection preventtaa sen verran mitä creatureen tulee. Vastustajan on laitettava blockeriin vain sen toughnessin verran vahinkoa ja loput hän voi laittaa pelaajaan.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!