Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Krark's Thumb x 2  (Luettu 1944 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa CK

Krark's Thumb x 2
« : 18.10.05 - klo 17:13 »
Siis jos minulla on kentällä 2 Krark's Thumbia, niin saanko silloin flipata 4 kolikkoa ja valita kaksi ja sitten niistä vielä toisen?

EDIT: Siis esim. Mirror Galleryn kanssa, tuo kun on legendary...
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa CK

Krark's Thumb x 2
« Vastaus #1 : 18.10.05 - klo 17:22 »
Ja sitten vielä myös että voiko artifact creaturien tap-kykyjä käyttää heti niiden tultua peliin?
EDH-pelaaja. Entinen judge.

Poissa duracel

Krark's Thumb x 2
« Vastaus #2 : 18.10.05 - klo 17:47 »
Kahden Thumbin kanssa heität kolikkoa aina neljä kertaa ja valitset yhden heiton. Kolmen kanssa heität kahdeksan kertaa kolikkoa ja valitset yhden, jne.

Artifact creaturet eivät ole missään erikoisasemassa muihin creatureihin nähden, joten niidenkään täppäämistä maksuna vaativia abilityja ei voi käyttää, elleivät ne ole olleet controllissasi viimeisimmän vuorosi alusta alkaen.

Krark's Thumb {2} |Legendary Artifact| If you would flip a coin, instead flip two coins and ignore one. MRD-R

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Krark's Thumb x 4 !!1!
« Vastaus #3 : 26.10.11 - klo 12:36 »
Minulla on tiskissä Mirror Gallery ja neljä Krark's Thumbia. Olen miehinen tai naisinen mies. Voinko VAATIA seuraavaa oikotietä käyttöön? Kun tulee heitto ja se pitäisi 16-kertaistaa, heitetään vain niin monta kertaa, kuin minusta on tarpeen halutun tuloksen aikaansaamiseksi - jos tällainen tulos saadaan! Jos on triggered abilityjä, jotka välittävät kolikonheitosta, mutta eivät sen tuloksesta, nämä oikoteistellään myös niin, että huomaavat 16 heittoa, vaikka oikotien takia ei heitettykään niin monta kertaa. Ja tietysti on tilanteita, joissa oikotietä ei aina voitaisi soveltaa.

EHHEHE EHE, aina saa vaatia. Mutta suostuisitteko, tuomarit, tällaiseen? Millä vastustajan antamilla perusteluilla ette suostuisi? Voisiko joissain tapauksissa vastustaja joutua epäilykseen pelin viivyttämisestä tai epäurheilijamaisesta käytöksestä?

-- Nute
Oulu

Poissa luma

Vs: Krark's Thumb x 2
« Vastaus #4 : 26.10.11 - klo 12:53 »
En keksi mitään syytä, miksei tilannetta voisi noin shortcutata.

Bonusinfona mainittakoon, että mikään kolikonheitosta tai sellaisen tuloksesta välittävä efekti ei "nää" kuin yhden kolikonheiton, vaikka pelissä olisi neljä Peukkua. Peukalo sanoo "flip two coins and ignore one." Sitä toista heittoa ei siis pelin näkökulmasta koskaan tapahtunutkaan.