Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Kysymyksiä Warp Worldista (Urabraskista + Pandemoniumista/Warstorm Surgesta)  (Luettu 1676 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tekintakka

Heips.

Jos sattumoisin minun castaama Warp World pääsee resolvaamaan ja minun puolelle pöytää tupsahtaisi Urabrask the Hidden, niin tulevatko vastustajien olennot pöytään Warp Worldista kenossa?

Jos aiemmin mainitusta Warp Worldista minun puolelle pöytää tupsahtaa X määrä olentoja ja Pandemonium / Warstorm Surge, niin triggeröityykö kyseisten enchantmenttien abilityt => Katsovatko enchantmentit olentojen saapuvan pöytään niiden kanssa samaan aikaan, vai kuten Warp Worldissa sanotaan, artifactit/creaturet/landit tulevat pöytään ensiksi eivätkä näin triggeröi enchantmenttien abilityjä?

Samaan syssyyn voisin kysyä, että jos Primal Surgesta tulee aikajärjestyksessä; olento1, pandemonium, olento2, niin tekeekö olento1 pandemoniumin avulla damagea ollenkaan?

- Aki
« Viimeksi muokattu: 27.02.13 - klo 22:25 kirjoittanut tekintakka »

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Heips.

Jos sattumoisin minun castaama Warp World pääsee resolvaamaan ja minun puolelle pöytää tupsahtaisi Urabrask the Hidden, niin tulevatko vastustajien olennot pöytään Warp Worldista kenossa?

Hups! KS. alla oleva Luman vastaus

Lainaus
Jos aiemmin mainitusta Warp Worldista minun puolelle pöytää tupsahtaa X määrä olentoja ja Pandemonium / Warstorm Surge, niin triggeröityykö kyseisten enchantmenttien abilityt => Katsovatko enchantmentit olentojen saapuvan pöytään niiden kanssa samaan aikaan, vai kuten Warp Worldissa sanotaan, artifactit/creaturet/landit tulevat pöytään ensiksi eivätkä näin triggeröi enchantmenttien abilityjä?

Ensin muut, sitten enchantmentit. Eipä ollut Pandemonium pöydässä kun ukot tulivat. Eikä sitten revealata Opalescensejä / Life and Limbejä jne...

Lainaus
Samaan syssyyn voisin kysyä, että jos Primal Surgesta tulee aikajärjestyksessä; olento1, pandemonium, olento2, niin tekeekö olento1 pandemoniumin avulla damagea ollenkaan?

Jonossa tullaan ja kun olento1 tuli pöytään, ei Pandemoniumia näkynyt. Ei damagea.
« Viimeksi muokattu: 28.02.13 - klo 00:35 kirjoittanut malin »
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa luma

Heips.

Jos sattumoisin minun castaama Warp World pääsee resolvaamaan ja minun puolelle pöytää tupsahtaisi Urabrask the Hidden, niin tulevatko vastustajien olennot pöytään Warp Worldista kenossa?

Olettaen, että castasit Warp Worldin omalla vuorollasi, niin kyllä. Aktiivinen pelaaja tekee asiat ensin, sitten ei-aktiivinen pelaaja -> Urabrask on jo pelissä kun vastustaja laittaa omia asioitaan pöytään.

Tämä vastaus on väärä. Aktiivinen pelaaja kyllä tekee kaikki valinnat tämänkaltaisissa tilanteissa ensin (esim. Innocent Bloodin tapauksessa aktiivinen pelaaja päättää ensin mitä uhraa), mutta itse toimenpide suoritetaan yhtä aikaa. Kaikki kavut tulevat siis yhtä aikaa kentälle, jolloin Urabrask ei ehdi vaikuttaa vihollisen miehiin.