Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Rescue From the Underworld + Manifest  (Luettu 1252 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Frost

Rescue From the Underworld + Manifest
« : 19.03.15 - klo 16:45 »
Varmistetaan. Toimiiko Rescue from the Underworld niin, että jos siihen säkätään manifestoitu kortti, jonka toisella puolella ei ole creature, vaan esim. ländi, artifacti, encha, planeswalker - että kyseinen noncreature permanentti palaa kuitenkin seuraavassa upkeepissä pöytään. Johtuen siitä että Rescue puhuu "Return that card and the sacrificed card.." eikä mainitse sanaa creature?

Esim. mulla on pöydällä manifestoitu facedown Ugin, the Spirit Dragon. Säkkään sen Rescue from the Underworldille. Seuraavassa mun upkeepissa Ugini tulee faceup pöydälle, yhdessä sen gravelta targetoidun creaturen kanssa?
« Viimeksi muokattu: 19.03.15 - klo 16:47 kirjoittanut Frost »

Poissa Retardi

Vs: Rescue From the Underworld + Manifest
« Vastaus #1 : 19.03.15 - klo 16:58 »
Varmistetaan. Toimiiko Rescue from the Underworld niin, että jos siihen säkätään manifestoitu kortti, jonka toisella puolella ei ole creature, vaan esim. ländi, artifacti, encha, planeswalker - että kyseinen noncreature permanentti palaa kuitenkin seuraavassa upkeepissä pöytään. Johtuen siitä että Rescue puhuu "Return that card and the sacrificed card.." eikä mainitse sanaa creature?

Esim. mulla on pöydällä manifestoitu facedown Ugin, the Spirit Dragon. Säkkään sen Rescue from the Underworldille. Seuraavassa mun upkeepissa Ugini tulee faceup pöydälle, yhdessä sen gravelta targetoidun creaturen kanssa?

Kyllä, toimii juurikin näin.
Joo tai siis ei eiku häh?