Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Exploit (tarvitsen selvennystä)  (Luettu 1290 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dark Magician

Exploit (tarvitsen selvennystä)
« : 24.03.15 - klo 23:12 »
En ihan saanut selvää tästä mekaniikasta
 Eli pelaaja 1 pelaa sidisi's faithfulin
 se resolvaa ja tupsahtaa pöytään
exploit triggerraa ja resolvaa
 nyt mitä tapahtuu jos pelaaja 1 päättää uhrata kyseisen sidisi's faithfulin

eli selvennyksen osalta voiko samaisen otuksen uhrata omaan exploit kykyynsä JA saada kyseisestä kyvystä hyödyt
tämä oli hieman epäselkeätä minulle
Mahtavaa meininkiä.
Tai ainakin niin kuvittelen.
...

Poissa Retardi

Vs: Exploit (tarvitsen selvennystä)
« Vastaus #1 : 24.03.15 - klo 23:32 »
Kyllä, kun creaturen exploit-ability resolvaa, voit uhrata minkä tahansa pöydässä olevan creaturen (ja koska exploittaava creature yleensä on myös itse tiskissä, voit uhrata sen mikäli haluat).

Kannattaa myös huomata, että jos sinulla ei ole muita creatureja pöydässä ja vastustaja responsena exploit-triggeriin tappaa Faithfulin, et voi exploitata mitään koska sinulla ei ole uhrattavaa creaturea.
Joo tai siis ei eiku häh?