Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Commune With Lava omalla vuorolla  (Luettu 1206 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Oldini

Commune With Lava omalla vuorolla
« : 29.03.15 - klo 11:01 »
Hei!

Jos taion Commune With Lavan omalla vuorolla, miten "End of your next turn" määräytyy?

Voin pelata niitä kortteja sieltä oman vuoron lopun, koko vastustajan vuoron ja toisen oman vuoron kokonaan? Saanko siis pelattua kaksi ländiä exilestä, jos en ole vielä pelannut ländiä vuorolla jolla taion Communen?

Poissa luma

Vs: Commune With Lava omalla vuorolla
« Vastaus #1 : 29.03.15 - klo 14:03 »
Seuraava vuorosi on (ilman ekstravuoroefektejä) se, joka tulee vastustajasi vuoron jälkeen. Saat siis pelata Commune with Lavan exilöimiä kortteja sen vuoron loppuun asti.