Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Chaos Warp VS Komentaja  (Luettu 2391 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa aivaperus

Chaos Warp VS Komentaja
« : 25.03.15 - klo 17:53 »
Eli mitä tapahtuu jos Chaos Warppaan komentajan uusilla säännöillä?

E: Siis jos komentajan omistaja päättä pistää sen exileen pakan sijasta
« Viimeksi muokattu: 25.03.15 - klo 18:15 kirjoittanut aivaperus »

Poissa Harvestman

Vs: Chaos Warp VS Komentaja
« Vastaus #1 : 25.03.15 - klo 18:18 »
Komentajan omistaja saa päättää sekoittaako sen pakkaansa vai laittaako command zonelle jonka jälkeen ko. pelaaja paljastaa kirjastonsa päällimmäisen kortin. Jos paljastettu kortti on permanent laitetaan se battlefieldille.

E: Exile ≠ command zone.
« Viimeksi muokattu: 25.03.15 - klo 18:20 kirjoittanut Harvestman »

Poissa Co

Vs: Chaos Warp VS Komentaja
« Vastaus #2 : 25.03.15 - klo 21:28 »
Komentajan omistaja saa päättää sekoittaako sen pakkaansa vai laittaako command zonelle jonka jälkeen ko. pelaaja paljastaa kirjastonsa päällimmäisen kortin. Jos paljastettu kortti on permanent laitetaan se battlefieldille.

E: Exile ≠ command zone.

Sekoitetaanko pakkaa jos komentaja laitetaan command zonelle?
"Fight? I cannot. I do not care if I live or die, so long as I can rest."

Poissa Harvestman

Vs: Chaos Warp VS Komentaja
« Vastaus #3 : 25.03.15 - klo 21:44 »
Ei sekoiteta.

Poissa Thalian

Vs: Chaos Warp VS Komentaja
« Vastaus #4 : 25.03.15 - klo 22:38 »
Ei sekoiteta.

Onko todella näin? Tämähän mahdollistaisi pakan päälimmäisen kortin manipuloinnin, mikä on nähdäkseni ristiriidassa kortin tekstin kanssa. Ei liene tarkoitus kuitenkaan päästä huijaamaan Emmiä tjms. tuolla tavalla tiskiin?

Poissa malin

  • L1-tuomari / MtgSuomi Premium™
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • **
  • Taas Helsinginforssassa
Vs: Chaos Warp VS Komentaja
« Vastaus #5 : 25.03.15 - klo 22:53 »
Ei sekoiteta.
701.16d If an effect would cause a player to shuffle one or more specific objects into a library, and a replacement or prevention effect causes all such objects to be moved to another zone instead, that library isn’t shuffled.
Example: Black Sun’s Zenith says, in part, “Shuffle Black Sun’s Zenith into its owner’s library.” Black Sun’s Zenith is in a graveyard, has gained flashback (due to Recoup, perhaps), and is cast from that graveyard. Black Sun’s Zenith will be exiled, and its owner’s library won’t be shuffled.


Mainittakoon kuitenkin tämä: jos u]Chaos Orb[/u] Chaos Warp targetoi tokenia, niin dekki sekoitetaan.
« Viimeksi muokattu: 26.03.15 - klo 19:57 kirjoittanut malin »
DCI Lvl 1 judge
Enpä keksinyt tähän mitään hyvää sanottavaa joten en sitten sano mitään.
Mutta sanonpas kuitenkin tän minkä kuulin: Hölmöydestä saimutetaan.

Poissa Harvestman

Vs: Chaos Warp VS Komentaja
« Vastaus #6 : 25.03.15 - klo 22:56 »
Mainittakoon kuitenkin tämä: jos Chaos Orb targetoi tokenia, niin dekki sekoitetaan.

Chaos Orb ei targetoi.

Poissa Samsson

Vs: Chaos Warp VS Komentaja
« Vastaus #7 : 25.03.15 - klo 22:57 »
Tarkoitettiin varmaan Chaos Warp ;)

Poissa Draugo

Vs: Chaos Warp VS Komentaja
« Vastaus #8 : 26.03.15 - klo 08:31 »
Tarkennanpa tähän vielä syyn pakan sekoittamiseen tokenin kanssa. Eli tokenihan tosiaan vaihtaa zonea kerran jonka jälkeen katoaa SBA:na. Koska SBA:t tarkistetaan vasta kun efekti on kokonaan resolvannut niin pakan sekoittaminen tapahtuu ennen tokenien katoamista.