Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Sääntöongelmat-palstan säännöt  (Luettu 35459 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa duracel

Sääntöongelmat-palstan säännöt
« : 29.06.06 - klo 00:11 »
Palsta on vain ja ainoastaan Magicin tai DCI-turnausten sääntöjä koskevia kysymyksiä varten. Jos kysymyksesi ei koske Magicin sääntöjä tai liity turnaussääntöihin, se ei kuulu tälle palstalle.

Ennen postaamista kannattaa ensin katsoa hausta onko joku on jo aiemmin kysynyt samaa. Tämän vuoksi on tärkeää, että laitat kysymykseesi kuvaavan otsikon.

Ennen postaamista lue Wizardsin Gathererista kortin päivitetty teksti. Monesti vastaus on kätketty siihen. Gathererissa on myös paljon useimmin kysyttyjä rulingeja, joten vastaus kysymykseesi saattaa löytyä suoraan sieltä.

Palstalla saavat kysymyksiin vastata vain DCI-tuomarit, jotka tunnistaa Judge-nimikkeestä. Muiden vastaukset poistetaan palstalta.

Jos sinulla on kolme tai useampaa kysymystä, jotka koskevat hyvin erilaisia aiheita, laita ne mieluummiin omiin ketjuihinsa. Samantyyppiset kysymykset tulee tietenkin laittaa saman otsikon alle. Käytä omaa harkintaasi kannattaako kysymyksiä jakaa eri otsikoiden alle.

Älä suotta postaa kiitosviestiä. Oletamme, että olet kiitollinen avusta.

~jari
« Viimeksi muokattu: 13.11.07 - klo 16:34 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Sääntöongelmat-palstan säännöt
« Vastaus #1 : 27.02.07 - klo 17:42 »
Holirei! Palstalle lisätty uusi sääntö.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Sääntöongelmat-palstan säännöt
« Vastaus #2 : 11.04.07 - klo 22:33 »
Jälleen sääntö lisätty: älkää turhaan postatko kiitosviestejä, ne eivät ole tarpeellisia, vaan tuottavat vaan turhia viestejä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Sääntöongelmat-palstan säännöt
« Vastaus #3 : 16.07.07 - klo 11:49 »
Lukekaa nämä säännöt.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!