Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Colorless Eldrazi  (Luettu 13224 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Vs: Colorless Eldrazi
« Vastaus #30 : 07.01.16 - klo 17:21 »
En sit tiedä olisko jokin Cloudpost / Glimmerpost-versio parempi?

Ei ole koska Cloudpost on bännissä Modernissa.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Netter Mizuno

Vs: Colorless Eldrazi
« Vastaus #31 : 08.01.16 - klo 23:55 »
Nuo Vesuva ja Thespian's Stage vaikuttavat mielenkiintoisilta, pitääpä proxyä ja testata miten toimisivat, vaikuttavat aika mahtavilta monipuolisuutensa takia!

 Jos Pelaan Pithing Needleä niin kannattaako pelata Phyrexian Revorkereita ollenkaan? Vai kannattaako ihan suosiolla laittaa Revokerit Needlejen sijasta?
En tiedä miten tuo kolmas Eye of Ugin toimisi, muta pitää testata :)

Kiitos ^_^

EDIT: Rupeen muten kirjottamaan ylös FNM tuloksia main postiin niin näkee paremmin mitkä matchupit on olleet hyviä ja mitkä huonoja.
« Viimeksi muokattu: 08.01.16 - klo 23:59 kirjoittanut Netter Mizuno »

Poissa Gagis

Vs: Colorless Eldrazi
« Vastaus #32 : 09.01.16 - klo 00:10 »
Needle: Osuu fetseihin ja jekkulääneihin. Vaikeampi poistaa.
Revoker: Osuu manamiehiin. Osaa ajaa.

Revoker on yleensä parempi, mutta kummallekaan ei oo modernissa ihan yhtä tiuhaan kohteita, kuin legacyssä, ja modernissa pelataan enemmän poistoa, joten needlenkin valinta on perusteltavissa.
''Flickerwisp on Thalian ja Mutsin jälkeen ehkä määtsikin siistein creature. Sil voi tehdä kaikkea. Se jopa runkkaa ja keittää kahvit sun puolesta.''

Poissa Seeman

Vs: Colorless Eldrazi
« Vastaus #33 : 14.01.16 - klo 18:09 »
Moi. Siisti dekki. Olen itsekin tekemässä tämän tapaista Colorless Eldrazi pakkaa. Tosin mun versiossa on n. 12-14 Eldrazia ja 4x Mind Stone, 4x Chromatic Star ja 4x Chromatic Sphere. Eli oon ajatellut et se olis vähän enemmänkin Tron tyylinen.

Kysymys: Onko manaa ja Eldrazi tutorointia tarpeeksi? Oletko esim. päässyt pelaamaan Emrakulia vai istuuko se kädessä?

Poissa Netter Mizuno

Vs: Colorless Eldrazi
« Vastaus #34 : 16.01.16 - klo 08:25 »
Moi. Siisti dekki. Olen itsekin tekemässä tämän tapaista Colorless Eldrazi pakkaa. Tosin mun versiossa on n. 12-14 Eldrazia ja 4x Mind Stone, 4x Chromatic Star ja 4x Chromatic Sphere. Eli oon ajatellut et se olis vähän enemmänkin Tron tyylinen.

Kysymys: Onko manaa ja Eldrazi tutorointia tarpeeksi? Oletko esim. päässyt pelaamaan Emrakulia vai istuuko se kädessä?

Tutorointia on suhteellisen hyvin ja manaa on, välillä vähä liikaa ja välillä vähä liian vähän. Pelit loppuu ylensä ennenkuin pääsen tuomaan Emrakulin mutta jos pelit menee sinne 6-9 vuoroille niin kyllä se pomo pääsee kentälle suht vaivattomasti useimmissa tapauksissa.

Ja kiitos ^_^