Poromagia

Kirjoittaja Aihe: KKK- Karlov, Kummitusten Kummisetä  (Luettu 3231 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pulli

KKK- Karlov, Kummitusten Kummisetä
« : 17.07.16 - klo 23:10 »
Morjensta. Tämä BW Karlov pakkani on erittäin lähellä sydäntäni. Olen tällä viime pelit pelannu eniten, koska tämä on omalla pienellä tavalla mukavan ärsyttävä pakka muita kohtaa!  ;D ja erittäin nautinnollinen pelata. Pelkkä haamusetä aiheuttaa kentällä vihantuntemuksia muille. Pakasta on nyt huomioitavaa se, että en pelaa tässä instawin kortteja, kuten felidar sovereign enkä myöskään super tylsiä kompoja kuten Sanguine bond ja exquisite blood tyylisiä kammotuksia. Super multilifegain kortit on myös ulkona esim exsanguinate. Ensinäkin nämä ovat tylsiä, toisekseen vievät paikkoja paljon hauskemmilta lapuilta. Ideana on pelata pieniä imijöitä, jonkun verran reanimatoria ja hyödyntää resurssina lifea nostossa ja poistossa.
Tässä tämän hetkistä listaa:
http://tappedout.net/mtg-decks/ghostbastard/

Olisi mukava lisätä uusista seteistä julkastuja muutamia lappuja, joita on maybebordille lisätty. Ei vaa tahdo leikata mitä heittää pois pakasta. Näkemyksiä? Muilla pakkoja Karlovin ympärillä?

Poissa korxi

Vs: KKK- Karlov, Kummitusten Kummisetä
« Vastaus #1 : 17.07.16 - klo 23:33 »
Minulla oli hieman vastaava dekki Oloron ympärille kasattuna, toki instawin korteilla höystettynä. Sun droplet toimi mielestäni hyvin, joka pelaajan upkeepissä sai lifeä. Lisäksi pelasin Pristine Talisman. Intervention pact on myös kiva ylläri, tosin joskus ihan turha kortti kädessä. Kortin nostona Well of lost dreams

Olen harkinnut joskus tekeväni Karlovin ympärille vastaavanlaista dekkiä mitä sinulla on.

Poissa Pulli

Vs: KKK- Karlov, Kummitusten Kummisetä
« Vastaus #2 : 19.07.16 - klo 06:57 »
Sun Droplet vois olla kyl aika jees. Aika varma lifegain ja karlovia ajatellen vois pitää countterit jemmassa. Karlov saa jostain kumman syystä vihaa niskaa ennen ku saa tarvittavan määrän papanoita kasaan. :D plus sun titan noukkii ton tarvittaessa myös haudasta. Pitääpä yrittää survoo listalle. Rupee olee aika hankalaa vaa kun haluisi muutamia muitakin lappuja testata, mutta rupee olee aika mukava lista jo niin ei tahtoisi luopua mistään. Ländejäkään ei voi cutata enempää kun tuntuu et niitä on nytkin liian vähän. Manacurve on osottautunu välillä kinkkiseksi.