Kortit ja pakat > Spoilerit
Vraska the Unseen
kivi:
Olen aina välillä tehnyt korttiarvioita uusien settien ilmestyessä. Välillä on osunut kohdalleen, välillä ei. Välillä on arvioille syystäkin naurettu. Välillä on itse pitänyt miettiä että mitähän hemmettiä olen ajatellut tätäkin kirjoittaessa. Tietenkin aikaperspektiivi muuttaa näkemyksiä, mutta mitä pidempään olen sitä tehnyt, sen vähemmän on tullut totaalisia ohilaukauksia. Tietysti nopeasta ja oikeaan osuvasta korttien arvioinnista on hyötyä, monellakin pelin osa-alueella. Tämän ketjun innoittamana aion taas vaihteeksi tehdä laajemman arvion RtR:n lapuista, saatte sitten osoittaa sormella ja kikatella.
Thaurwylth:
--- Lainaus käyttäjältä: kivi - 10.09.12 - klo 10:55 ---Menee nyt raskaasti off-topicciin, selittäisitkö tätä hieman laveammin. En nimittäin näe tätä muuten ongelmaksi kuin että
--- Lainaus päättyy ---
Ehkä tämä menee liikaa semmoisen yleisen suolikutinan puolelle. Välillä on poikain kanssa jutellessa tullut esiin sellainen fiilis, että emme enää halua panostaa foorumille, koska uudistus on joiltain osin TUNTUNUT vievän foorumia väärään suuntaan. Lisäksi keskustelujen pätkimiset, viestien poistelut ja ketjujen lukottamiset ovat VÄLILLÄ vähän kummallisia.
Luulen puhtaasti omasta puolestani, että paras mahdollinen meininki syntyisi siitä, että löytyisi jokin keskiarvolinja nykyisen ja Futisfoorumi^2 ylläpitolinjan väliltä. Siellä on hyvinkin herkullista sanailua, mutta ylläpidon ohkaisuus ja näkymättömyys alkaa puolestaan ilmetä vähän liikaa sekavuutena ja keskustelun tason laskuna tietyiltä osin.
--- Lainaus käyttäjältä: kivi - 10.09.12 - klo 10:55 ---muutama postaaja rajoitti aika raskaasti toimintaa foorumilla koska se keskittyi enemmän nasuille naureskeluun kuin tuottavaan dialogiin
--- Lainaus päättyy ---
Tämä hyvä. Tästä samaa mieltä kyllä.
-- Nute
Oulu
monkoosi:
Tauon pitämisessä ei niinkään pelitaidot katoa, mutta ongelmallisempaa uudestaan aloittaessa on hahmottaa nopeasti mitä kaikkea on missäkin typessä olemassa ja tämän takia on välillä hankalaa arvioida oikeaa pelausta informaation mahdollisista uhkatilanteista ollessa vajavaista.
Thalian:
--- Lainaus käyttäjältä: Thaurwylth - 10.09.12 - klo 15:43 ---Luulen puhtaasti omasta puolestani, että paras mahdollinen meininki syntyisi siitä, että löytyisi jokin keskiarvolinja nykyisen ja Futisfoorumi^2 ylläpitolinjan väliltä. Siellä on hyvinkin herkullista sanailua, mutta ylläpidon ohkaisuus ja näkymättömyys alkaa puolestaan ilmetä vähän liikaa sekavuutena ja keskustelun tason laskuna tietyiltä osin.
--- Lainaus päättyy ---
Ei saatana FF2sta mitään esimerkkiä minnekään koskaan ikinä. Puolet sen foorumin ketjuista on melkeinpä lukukelvottomia ja hyvää settiä sisältävät ketjut ovatkin niitä, joihin suurin osa foorumin kirjoittajista ei eksy edes vahingossa.
WoRMaSTeR:
--- Lainaus käyttäjältä: monkoosi - 10.09.12 - klo 15:47 ---Tauon pitämisessä ei niinkään pelitaidot katoa, mutta ongelmallisempaa uudestaan aloittaessa on hahmottaa nopeasti mitä kaikkea on missäkin typessä olemassa ja tämän takia on välillä hankalaa arvioida oikeaa pelausta informaation mahdollisista uhkatilanteista ollessa vajavaista.
--- Lainaus päättyy ---
Erittäin samaa mieltä. Tekniset taidot pysyvät kyllä lähes ennallaan/palautuvat nopeasti ja loppujenlopuksi kun ne on kunnossa riittää se aika pitkälle (Jon Finkel). Tottakai (formaatin)korttituntemus on myös tärkeä asia, mutta välttävän sellaisen saamiseksi ei tarvitse hirveästi töitä tehdä. En edes väitä olevani perillä tällä hetkellä muusta kuin Standardista ja uusimpien settien draftaamisesta. Siksipä en kommentoinutkaan esim. Ravnican draftipusseja millään tavalla.
Itsellä on tullut käytyä kyllä mm. sm-karsinnoissa, GP Helsinki 2004 ja onpa tullut myös 2003 Jellyconissa katteltua kun herra monkoosi sekoitta Moxeja ilman suojia type 1 turnauksessa eli sitä kokemusta löytyy ihan ok keittiönpöydän ulkopuoleltakin/samoista naamoista. Jotenkin koomistahan tämä on että keskustelu on kääntynyt siihen että mun pitää todistella "saavutuksiani" ettei mun mielipidettä kumottaisi vaan sillä perusteella spoilerikortista.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta