Kortit ja pakat > Limited

Booster Draft/Sealed deck vinkkejä/neuvoja

(1/3) > >>

Hezzu:
Eli kuten otsikosta huomaatte, olen aika ulalla tuon booster draftaamisen ja sealimisen kanssa. Voisitteko antaa ihan yleista vinkkiä tuonkin touhun ihmeellisen maailmaan. Oon kyllä draftannut paljon ja tiiän miten homma toimii mutta dekit joita teen saamillani korteilla on aika kuraa. Tarttettas erilaisia taktiikoita yms tähän touhuun. Kiitän jo etukäteen niitä jotka jaksavat kirjoittaa tästä aiheesta!

Kiitos.

EDIT: Myös erinäköiset kortit olisi kivoja, mikä on esim mitä kannattaa draftata nyky tsp blokin draftissa esim...

tutka:
Lyhyesti: Limited-dekissä pitää olla kahta asiaa. Poistoa ja Evaasiota.

Kannattaa lukea mtg.com:ista limited informationia, siellä tarjotaan ihan hyviä neuvoja.

Anssi:
TSP:ssä mitä tahansa paitsi mustaa ja valkoista. Ne on vaan niin huonoja, eikä porukka kuitenkaan osaa lukea signaaleja, joten kaikkia värejä tullaan draftaamaan tasaisesti.

Thalian:

--- Lainaus käyttäjältä: Andar - 04.06.07 - klo 17:25 ---TSP:ssä mitä tahansa paitsi mustaa ja valkoista. Ne on vaan niin huonoja, eikä porukka kuitenkaan osaa lukea signaaleja, joten kaikkia värejä tullaan draftaamaan tasaisesti.

--- Lainaus päättyy ---

Höpsis. Valkoinen on monesti niin auki, ettei mitään rajaa. Olen useammankin melkein monoW:n tehnyt ja pärjännyt melkoisen hyvin. Sitten voi vielä ottaa mustalta tai vastaavalta väriltä vähän poistoa mukaan ja ajella yli miehillä. Varsinkin se valkoinen Shade on ihan tappomies.

Rancid-:
Joo, itsekään en tuota valkoisen dissausta täysin allekirjoita. Katsokaa vaikka tämän päivän Limited Informationin draft walkthrough ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta