Muuta > Hearthstone

Areenasimulaattori 2: Warlock

<< < (3/3)

rayenni:
Warlock, tuo salainen suosikkini!

(click to show/hide)Kommentoin pikit samalla kun pikkailen:

P1: Helppo Doomguard
P2: Demonfire on ihan ok, välillä tulee käytettyä buustiakin
P3: Succubus on täysin unplayable
P4: Tämä onkin jännittävä kysymys. Otan tällä kertaa Flame Impin, mutten kyllä oikeasti tiedä kumpi on oikein.
P5: Noni heti palkittiin toisella Yetillä. Paljon parempi yksi molempia kuin 2 nelosta näin aikaisin.
P6: Warlokkiin haluaa muuten suht halvan Curven, jotta pääsee täppäilemään ja pelaamaan sillä nostettuja kortteja. Otan Amanin.
P7: Yksi Hellfire on ok olla olemassa, ja oma arvostukseni Cult Masteria kohtaan on varissut mitä enemmän olen pelannut.
P8: Succubus on edelleen paaask
P9: Obv Golem
P10: Ihan mielenkiintoinen. Yliarvioin varmaan edelleen Golemin drawbackin, mutta otan kyllä Sunfuryn. Se on suht aggroisassakin curvessa hyvä, koska se mahdollistaa päähän ajelut ja voi yrittää pakottaa vihun tekemään traden, jonka olisi muuten tehnyt itse. Käytännön pultti siis :)
P11: Molten Giant on Warlockissa parhaimmillaan, Pit Lordin drawback ei myöskään ole enää ihan irrelevantti. Otan jätin.
P12: Voodoo Doctor on ihan ok, jos sille löytäisi kaveriksi lisää keskikokoisia ukkoja, joita parannella.
P13: Stormpike Commando on kortti, jota Joutuu pelaamaan, mutten kyllä toista Hellfireäkään halua.
P14: Vaikka aiemmin kortista valitinkin, kyllähän tästä Cult Masterin ottaa mielellään.
P15: Fen Creeper on jännässä roolissa aggroissa. Mahdollisuus ajaa päähän ilman pelkoa, että vihun isommat ukot syö omat pienet, tekee seinästä ihan hyvän. Toista en kyllä mielelläni nappaa.
P16: Rocketeer on ihan ok finisheri ja tappaa Taz'Dingon.
P17: Oikeastaan sellainen crossroads-valinta. Jos haluaa maksimivaluet, voi napata Inventorin. Minä haluan boardille heti, joten Worgen on jees.
P18: DO I HAVE TO
P19: Brewmaster ei ole mitään erityistä, mutta täyttää laatuvaatimukset. Abusive Sergeant muuten ei.
P20: Ravenholdt on parempi Reckless Rocketeer, olen ihan tyytyväinen tähän.
P21: Drain Life on muuten ihan törkyisen huono. Shadow Bolt tietty ei, joten otetaan se.
P22: Toinen Yeti, jee. Parantaa muuten myös sitä Voodootohtoria
P23: Voidwalker on muuten aika tärkeässä roolissa hyvässä Warlock-pakassa, suojelemassa parempia ukkeleita aseilta ja muilta ongelmilta. Tämä paikka vaatii kuitenkin lisää kolmosia ja Scarlet Crusader on todella vahva kortti.
P24: Toinen Crusader, tämä käy. Saadaanko me muuten yhtään Soulfireä?
P25: Voodoo Doctor lienee parempi kuin Squire.
P26: Yetihän se.
P27: SSC kelpaa aina
P28: Jännä paikka. Pakassa on huonosti kakkosia, mutta ykköset korvannee hieman. Kolme Yetiä takaa, että nelosvuorolla on useimmiten kyllä tekemistä. Päädyn Flame Imppiin, koska haaveilen Imp+Demonfire+Voodoo Doctor-aggroilusta.
P29: Toinen Cult Master kaivaisi verta nenästä, joten taas ykkönen Worgenin muodossa.
P30: Erittäin epäortodoksinen Crazed Alchemist. Ukko auttaa pakan rimpuloita treidaamaan yleisimpiin tauntteihin ja voi mahdollistaa edulliset tradet. Kaipasin myös 2-droppia kovasti, kun kolmosia oli jo vinohko pino.

Pakasta tuli... erikoinen. Soulfiren ja Power Overwhelmingin puute valtavan ykköslauman huudellessa takapenkillä on vähän huono yhdistelmä. Power Level on kuitenkin ihan ok, ja rehellisyyden nimissä areenalla tulee nykyisin aika paljon aivan järkyttävän huonon curven pakkoja. Uskoisin johonkin 7 voittoon, häviöt sille Arcane Explosionia pelaavalle ääliölle, hyvälle priestille ja usean Consecraten paladinille.
Keskustelusta: Pelkkä omien pikkien linkkaaminen ei tuo keskusteluun mitään. Suosisin edes jonkunlaista kommentointia tai kysymystä ko. classista tai yksittäisistä pikeistä.

kivi:

--- Lainaus käyttäjältä: Thalian - 10.06.14 - klo 16:22 ---Olen aika vahvasti sitä mieltä, että Warlock on areenassa aika nihkeä, kun classin commonit tukevat vain aggroilua, mutta siihen on vaikea saada kortteja. Ylivoimaisesti eniten negatiivisen recordin areenoita olen warlockilla saanut, muilla saa sentään käytännössä aina jonkinlaisen dekin kasaan, mutta Warlock tuntuu vain usein tosi huonolta.

--- Lainaus päättyy ---

Warlock vaatii ihan balls-to-the-wall mentaliteetin areenassa tai sitten pitää saada todella poistorikas pooli. Omalla kohdalla olen kahdesti pärjännyt hyvin Warlockilla (yksi 12-2 ja yksi 10-3) ja molemmilla kerroilla dekki oli todella aggro, sisältäen runsaat Flame Impit ja Succubukset. Tosin tästä poolista poiketen niissä oli myös [hs]Soulfire[/hs]jä ja muuta poistoa enemmälti.

KukistajA:
Mun mielestä tää on kompakysymys. Ei voi tulla ikinä sellasta tilannetta missä joudut pelaa areenaa warlockilla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta