Poromagia

Äänestys

Miten saat Tradesi Aikaan?

Etsin searchilla kortin mitä tarvitsen.
21 (17.4%)
Etsin searchilla josko joku tarvitsee tarjoamaani "herkkua" ja josko hänellä olisi siitä mitä tahdon.
14 (11.6%)
Odotan vain että muut tekevät minulle ehdoituksia.
22 (18.2%)
Luen vaihto alueella olevia topikkeja, aina niin monta listan yläpäästä lähtien kuin jaksan.
47 (38.8%)
Pääasiassa luen hw listoja toisten allekirjoitusten kautta.
12 (9.9%)
Luen melkein vain harvinaisuus osastoa.
5 (4.1%)

Äänestäjiä yhteensä: 72

Kirjoittaja Aihe: Äänestys: Miten saat Tradesi Aikaan?  (Luettu 2840 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Äänestys: Miten saat Tradesi Aikaan?
« : 20.09.06 - klo 20:52 »
No niin, kysymykset ja otsikko varmaan puhuvat puolestaan.

Kaksi ääntä per lärvi siksi, että on niin monia tapoja... (ehkei tuossakaan ole vielä kaikki)

Ja tuo "herkku" on " " siksi että tässä artikkelissa se on tarkoitettu erittäin joustavaksi käsitteeksi :)

Kommentoikaa ihmeessä sanallisestikkin koska ei tämä ehkä näin helpolla kartoitu.

Siksi laitoin tämän tänne säännöt ja palaute osioon, koska tästä juuri keskusteltiin ja minusta tässä saadaan samalla palautetta mitä tapaa käytettään, mitä ei, ja kertokaa ihmiset ihmeessä myöskin samalla miksi pidätte mistäkin tavasta ja pitäisikö teistä jotain muuttaa tai olisiko teillä jotain aivan uutta mielessä tms.... (okei, juuri hw osasto hieman uudistui, mutta eikai keskustelu ja palautteen anto ole pahasta :) )

Niin, ja itse ainakin (vaikka jäi äänestämättä), pidän tuota HW listan osoitetta allekirjoituksessa erittäin hyvänä, lähes tärkeänä juttuna, koska se on melkein ainoa tapa miten esim: minä itse ihan random HW listoja lueskelen.
« Viimeksi muokattu: 21.09.06 - klo 19:36 kirjoittanut cosminen »

NiZiTA

Vs: Äänestys: Miten saat Tradesi Aikaan?
« Vastaus #1 : 22.09.06 - klo 13:35 »
Yleensä odotan kunnes joku tekee minulle ehdotuksen, kunnes kyllästyn odottamiseen ja ostan tarvittavat kortit.
Itse en tietystikkän ehdotuksia yleensä jaksa tehdä. :)

Poissa Shmn

Vs: Äänestys: Miten saat Tradesi Aikaan?
« Vastaus #2 : 22.09.06 - klo 15:41 »
Pääasiassa listaan tarpeeni, ja odotan tarjouksia. Sen lisäksi käytän etsintäfunktiota niiden hieman arvokkaampien tai harvinaisempien korttien löytämiseksi. Joskus selailen listoja muuten vain ja katson josko joku tarvitsisi sellaista, mistä voisin luopua tai josko joltain löytyisi esim. mielekkäitä foileja.
Ilman iloista ilkeä on arki ankeaa ahventa.

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: Äänestys: Miten saat Tradesi Aikaan?
« Vastaus #3 : 23.09.06 - klo 18:16 »
Juu, siksi toivoin keskustelua, koska tiesin että nuo vaihtoehdot ei riitä ja kaikkien oikeiden listaaminen olisi ollut todella vaikeaa ja tehnyt ihan liikaa vaihto ehtoja, mutta asiaan....
Tuo passiivisuus prosentti on aika hurja (eli siis että odottaa vain että muut tekee ehdotuksia, se on kokoajan ollut +-20%)... no mutta, ilmeisesti kellään ei olekkaan niin kova himo vaihdella kun olen luullut :) vai? :)

Poissa Polari

Vs: Äänestys: Miten saat Tradesi Aikaan?
« Vastaus #4 : 23.09.06 - klo 19:07 »
Tuo passiivisuus prosentti on aika hurja (eli siis että odottaa vain että muut tekee ehdotuksia, se on kokoajan ollut +-20%)... no mutta, ilmeisesti kellään ei olekkaan niin kova himo vaihdella kun olen luullut :) vai? :)

20% on yllättävän vähän, jos pidetään mielessä että tätä forumia käytetään muuhunkin kuin treidaukseen. Esim. itse en ole vieläkään jaksanut tehdä H/W-listaa (pari vuotta on pitänyt...) ja myyntilistaakin tasan kerran, sen sijaan luen osto/myynti- sekä harvinaisuudet-osioita. "Odotan vain että muut tekevät minulle ehdoituksia" oli lähimpänä vaihtoehtoa "En jaksa lukea loputonta listaa threadeja, joista 90%:ssa on joko a) havella pelkkää jätettä, tai b) wantissa pelkästään kympin lappuja joita ei ylimääräisinä löydy", joten uskoisin sen saaneen suosiota forumin muihin alueisiin keskittyneiltä ihmisiltä.
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa cosminen

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Foorumiaddikti
  • *
  • W:Breeding Pool,Rafiq,RhoxWarMonk,QasaliPride.....
    • Progebändi, jossa vaikutan
Vs: Äänestys: Miten saat Tradesi Aikaan?
« Vastaus #5 : 23.09.06 - klo 20:06 »
Juuri siksi en minäkään niitä random hw listoja lue, mutta silti saan tehtyä ehdotuksia...

Mutta juu, tottahan se on että tämä foorumi on moneen muuhunkin asiaan :) Kuhan nyt kekeilin :)

Birth
School
Vaihdetaan.net
Death.

:P