Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?  (Luettu 13686 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anonymous

Jopas osas jo systeemi kirjoittaessa logata mut ulos. Llorakhihan se tätä kirjottaa :)


Heippistä :)


Tämän asian esilleotto ei ole ensinkään miellyttävää eikä varsinkaan pitäisi olla tarpeellista, mutta kun se nyt vaan yksinkertaisesti on. Huono toiminta on jatkunut liian pitkään ja sen on nyt loputtava. Tämän asiani tukena ovat Andromeksen asettamat säännöt ja Suomen Laki.

Olen kokenut useiden ystävieni ja sellaisten, joita en edes tunne, kanssa Monkoosin, Eteläperän Markon, kanavan valvojatoiminnan olevan liian alhaisen tasoista hänen ollakseen hänelle annettua luottamustehtävää kykenevä suorittamaan.

Pyydänkin tähän topicciin ystävieni ja sellaisten, joita en tunne kirjoittavan kokemuksistaan edellämainitun henkilön kanavan valvonnan piirissä finnish-mtg -kanavalla ja, miksei myös muilla kanavilla, koska muiden kanavien toiminta antaa myös kuvaa toiminnan tasosta yleisesti.

Monkoosin toiminnan ja häntä tukevien oikeuksien lopettamisen syitä ovat seuraavat omista kokemuksistani:

Finnish-mtg:n kanavan keskustelutaso laskee huomattavasti, kun monkoosi on valvojana, "oppina", koska ihmiset eivät uskalla kertoa juttujaan tai kysyä mitään, kun Monkoosi ja hänen ystävänsä vittuilevat tälle kirjoittajalle erittäin helposti ja todennäköisesti. (viittaan: Andromeksen asettamat säännöt)

Kanavalta potkimisen syyt ovat hyvin erikoiset ja liian vähäiset. mm. minut on potkittu pois kanavalta 24.5. hymiön käytöstä noin 12 merkkisessä mainoksessani: "www.finaje.com :)"

23.5. oli toinen erikoinen potkun aihe, kun en muistanut DNA:n mainoksen tekstiä kirjaimellisesti oikein vaikka kahdessa lyhyessä rivissäni sain idean varmasti oikein ja hain keskustelun kautta oikeaa vastausta.

23.5. Minuun otettiin ja otin yhteyttä vihdoin tuttuihini Ircissä ja kysyttiin Monkoosin ikää hänen toimintansa tasoa selittääkseen. Ikä ei ymmärtääkseni asianlaitaa voi kuitenkaan selittää ja sain kuulla paljon negatiivista asiaa lisää.

Aiemmin potkuja on tullut hyvin monesta syystä ja mitä erikoisemmista. Monesti siksi, että keskustelua ei ole voinut pitää avoimena, iloisena, varsinkaan laajana ja etenkään Monkoosin toimintaa kohtaan kriittisenä, vaikka keskustelun taso olisi asiallinen.


Nyt vielä lopuksi ehdotan seuraavaa:

Monkoosi menettää valvontaoikeutensa mutta saa säilyttää paikkansa kanavalla, koska kanavallaoleskelussa ei ole ollut silloin liikaa vikaa, kun valtaa ei ole ollut. Hänen olemassaolonsa mielestäni on tuonut myös "väriä" kanavan keskusteluun. Toiset saavat tuoda mielipiteensä julki tästä asiasta.

Monkoosia tukevien henkilöiden oikeudet on myös vietävä, mikäli he eivät ymmärrä tämän ongelman suuruutta. Uskon kuitenkin, että he tietävät tämän ja hyväksyvät.


Kiitän jokaista vaivannäöstään tämän asian eteen ja toivon Finnish-mtg:n jatkavan kasvuaan suomen yhtenä tärkeimmistä mtg-kanavista ircissä ja yhtä kivana juttelupaikkana kuin olen välillä, vielä kovin harvoin em syystä, saanut sen kokea. Ilman tämän ongelman korjaamista finnish-mtg -kanava kuolee kuten se nähdäkseni on jo osoittanut asiasta pahoja oireita. Itse ainakin etsin parempaa tällä hetkellä ja olen sellaista jo löytänytkin mutta haluan toisenkin kanavan.





Tähän topicciin pyydän ihmisiä ottamaan kantaa ja kertomaan etenkin kokemuksistaan, koska kokemukset toimivat tarvittavina todisteina oikeuttamaan toimintamme kaikin puolin.

Poissa Llorakh

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #1 : 24.05.05 - klo 12:31 »
Tai sitten ongelmana oli se, että unohdin kirjoittautua sisään :)
Finaje.com, sieltä ostot ja vaihdot isosti ja nopeasti :)

Poissa DogMeat

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #2 : 24.05.05 - klo 12:54 »
Olen samaa mieltä.

-Kyseinen henkilö ei osaa käyttäytyä vaikka varoittaa ja ilmoittaa että ei saa tehdä jotain. Potkimisesta kerjää vielä kaiken lisäksi lisää verta nenästään. -Aiemminkin tästä oli polli, ja se päättyi monkoosille negatiiviseksi, eli hän ei saisi pitää oppeja.
-Hänelle annettiin mahdollisuus vielä, mutta ei oppinut mitään.
-Tämä kaveri rikkoo itse myös sääntöjä enemmän kuin moni muu käyttäjä(, eikä ole kaiketi potkinut edes asioista erityisemmin, mistä pitäisi potkia.)

Muut valvojat saavat kyllä mielestäni lopettaa oppien jakamisen kyseiselle henkilölle.

Lyhyesti: vaadin samaa kuin Llorakh

Poissa maybach

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #3 : 24.05.05 - klo 13:02 »
Noh, monkoosi on kyllä hyvä pitämään kuria, suurin osa turteista pysyy kurissa ja se onkin yleisin perustelu hänen opeillene.

Mutta kuitenkin on ero KESKITYSLEIRIN ja järjestyksen kanssa.

Eikö tuo #finnish-mtg perustettu juuri siksi että #mtg opit eivät siellä hypi?

Monkoosi potkii ihmisiä mitä naurettavimmista syistä ja on hyvin epäkohtelias
En haluaisi liikaa tätä dramatisoida ja onhan monkoosisissakin hyvät puolensa, joskus miehen läpät saattavat olla hyvinkin hauskoja.

Esimerkiksi minuakin potkii miten sattuu, enkä todellakaan ole se ainoa mononkuva (vai monkoosinkuva?) persuuksissa. En tästä nyt sinänsä riehu, tottakai potkiminen kuuluu quakenetin peelomeininkiin, mutta ah, olisipa mukavaa jos se peeloilu rajoittuisi vain sinne #mtg kanavalle, minne se kuuluu ja muualla saisi olla rauhassa. Tai sitten monkoosi voisi opetella kestämään kaikenlaista tuuttailua, mutta epäilen ettei siihen miehellä hermot tai tahdonvoima riitä.

Otetaanpa tästä nyt vaikka tuore esimerkki,

Kanavalle tulee muutama Saksalainen. He väittävät että needle on uusi skullclamp. Totean, että se ei ole niin rikkonainen. En ehtinyt kertoa perustelujani loppuun kun tuli miulle sekä molemmille saksalaisille kenkää.

Tästä tulistuneena tosin tulivat nämä tyypilliset Quakenet Saksalaiset minulle privailemaan ja kyselemään mitä se "pölhö" joka oli heidän antoisa kickmessagensai, mahtoikaan tarkoittaa.  Ja kun kerroin, niin yrittävät nämä valopäät minulle lähettää viirusta DCC:llä -.- Enpä ottanut vastaan.

Kaikkiahan tuo tuntuu muutenkin potkivan, voisi joku laittaa mokoman jonkinlaisene liekaan yleisen viihtyvyyden aikaansaamiseksi =P
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #4 : 24.05.05 - klo 13:44 »
Syy EP:n oppeihin on todellakin on ollut että hän idlailee useimmin kannulla ja enimmäkseen pitää asiat järjestyksessä. #mtg:llä hän ei todellakaan ole ainoa "valtiollisen poliisin edustaja" joka on toiminnallaan tukahduttanut sen kanavan keskusteluilmapiirin täysin. On totta hänellä on aina välillä tapana purkaa angstiaan syystä ja syyttä ja tämä useimmiten tarkoittaa potkimista. Olen kuitenkin sitä mieltä että mielummin järjestys kuin täysi anarkia. Kannattaa huomata että EP ei ole enää ihan poikanen ja saattaa syystäkin kilahtaa teinien älyvapaaseen toimintaan. Tämä koskee myös minua. Varmin tapa saada minun toimestani potkut on v-tuilla päin naamaa (siis tekstin välityksellä).

Henkilökohtaisesti minulla ei ole monkoosia vastaan mitään, mutta en asetu poikkiteloin jos Andromes (#finnish-mtg:n owner) päättää että hänelle ei enää anneta oppeja. Bännit olisivat kyllä kohtuullisen järjettömät.

Kannattaa myös huomata että Llorakhin ja monkoosin välillä on pieni eturistiriita koska molemmat myyvät huomattavia määriä kortteja, joten molempien kommentteja kannattaa peilata tässä valossa.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Rage

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #5 : 24.05.05 - klo 13:47 »
Kaikenmoista..
Nyt kun vähän muistelen niin taisi monkoosi minut potkia sekä bannia sen takia kun puhuin jonkun kanssa counter strikestä.
Lisäksi kymmeniä kikkejä joihin ei ole mitään syytä yms.

Taidankin mennä ja tehdä palveluksen kaikille samantien.

Poissa Llorakh

Kiitos kommenteistanne, Kivi, Maybach, Dogmeat, Rage :)
« Vastaus #6 : 24.05.05 - klo 13:50 »
Dogmeat:

Historia ja säännöt ovat upeat asiat, jotka o mukava muistaa.

Maybach:

Hauska kokonaisuus, jota kyllä nauttii lukea kerran jos toisenkin :)

Kivi:

Olet aivan oikeassa, että molemmat myymme mtg-kortteja. En kuitenkaan pidä Monkoosia minkäänlaisena markkinallisena uhkana, koska liikun silti laajemmalla alueella ja hätää kaupanteossa ei ole.

En voi kuitenkaan kieltää, etteikö kaupanteollamme ole yhteneväisyyksiä ja ne vaikuttaisi meidän molempien käyttäytymiseen.


Rage:

Kiitos tärkeästä lisäyksestäsi :)
Finaje.com, sieltä ostot ja vaihdot isosti ja nopeasti :)

Poissa NaPsu^

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #7 : 24.05.05 - klo 14:34 »
-
« Viimeksi muokattu: 21.08.12 - klo 11:34 kirjoittanut NaPsu^ »
Jyväskylä

Poissa Rage

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #8 : 24.05.05 - klo 14:46 »
Noniin ei hätää.. Asia on jo hoidossa :)

Poissa duracel

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #9 : 24.05.05 - klo 14:50 »
Joo, Ragelle kuuluu kunnia monkoosin nujertamisesta.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa monkoosi

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #10 : 24.05.05 - klo 15:00 »
Vastaanpa sen verran ettei :) valhetella :) . Potkusi sait :) kun kirjoitit :) about tämän :) näköisiä lauseita :) . Ai niin, unohdin ei ne olleetkaan lauseita:) vaan :) jotain ihan :) muuta. Minua jäi :) hieman :) vaivamaan :) , että kuinka :) tuo :) Suomen laki :) tähän asiaan liittyy :) :) ? :) :) ? :) ? :) ? :) ? :) ?:) ?

Poissa maybach

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #11 : 24.05.05 - klo 15:04 »
No voi jumaliste, vai harmittaa setiä teinien angstaaminen.

Eikö se ole niin selvää kuin voi olla että suurin osa pelaajista ON teinejä? Jos sitä ei kestä niin voisi vaikka lopettaa koko pelin tai sentään setäillä joillain muulla kannulla, kuten esim sill' #mtg, eikä tulla näille "teinikanavoille"

Tai jos sitä kauppa haluaa tehdä, ei se minua haittaa, mutta ei todellakaan tarvitse käyttäytyä töykeästi ja potkia ihmisiä, koska he ovat mitä ovat.
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa smo

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #12 : 24.05.05 - klo 15:06 »
Väittäisin ettei tuo viimeinen viesti ainakaan parantanut henkilökuvaasi. Itse ajattelin pysyä hiljaa ja puolueettomana, koska halusin kuulla kaikkien osapuolien kannat. Tuosta rapsahti kyllä miinusta.

Toinen mikä minua häiritsee oli, että ennen kuin Monkoosi kertoi oman kantansa, asiaan tuli jo ratkaisu.

Poissa monkoosi

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #13 : 24.05.05 - klo 15:08 »
Tuli vai? No hyvä eipä tarvi sitäkään pohtia enään. Ja Maybachi ei setiä harmita teinien angstailu tai turttailu, mutta teineillekkin on joskus hyvä asettaa jotain rajoja :)

Poissa smo

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #14 : 24.05.05 - klo 15:09 »
"Noniin ei hätää.. Asia on jo hoidossa :)"

Tuosta viestistä päättelin ratkaisun löytyneen...

Poissa maybach

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #15 : 24.05.05 - klo 15:10 »
Antaa vanhempien hoitaa rajojen asettaminen teineille? :>
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa DogMeat

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #16 : 24.05.05 - klo 15:12 »
smo: On mainuttu jo aiemmin, että hän on saannut useita varotuksia ja pyyntöjä käyttäytyä toisin. Aiemmin oli se äänestys ja sekin päättyi negatiivisesti monkoosille. Ei ole oppinut mitään, joten en nyt erityisemmin kaipaa selityksiä, mutta olen nähnyt kyllä mistä on kysymys.

monkoosi: Jos ei osaa hillitä hermoja tai käyttäytyä kunnolla vaadittujen tapojen mukaan, niin ei tarvitse olla valvoja. Rikot enemmän niitä sääntöjä kuin muut käyttäjät toisinaan. Luulisi teidän ymmärtävän, että jos otatte ne opit, niin valvotte teinejä enimmäkseen.

EDIT: Poikkasin pätkän, koska tuli uutta viestiä, jolloin tämän viestin loppu ei olisi ollut enää looginen.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #17 : 24.05.05 - klo 15:19 »
Lainaus käyttäjältä: "maybach"
No voi jumaliste, vai harmittaa setiä teinien angstaaminen.


Eiköhän sedilläkin ole oikeus olla harmistuneita teinien riehumisesta jos teinit kokevat että heillä on oikeus riehua? Totean vain että on todella vammaista lukea tekstiä joka tulvii ;P :D :) XD XD XP ;P ja lollotteluja joka välissä tai sitten joka toinen sana on suomen yleisin välimerkki, V*TTU.

Lainaus
Eikö se ole niin selvää kuin voi olla että suurin osa pelaajista ON teinejä? Jos sitä ei kestä niin voisi vaikka lopettaa koko pelin tai sentään setäillä joillain muulla kannulla, kuten esim sill' #mtg, eikä tulla näille "teinikanavoille"


Magic on yli kymmenvuotisen uransa aikana kerännyt jo aika laaja-alaisen joukon pelaajia joten joukosta löytyy sekä teinejä, "setiä" että myös tätejä ja mummoja ja ihan lapsiakin. Vai oletko sitä mieltä että peli on tarkoitettu vain puberteettisille esiteineille? Ja toisekseen, sedät asustelevat enimmäkseen jossain ihan muualla kuin GUAGEnetissä. #mtg on nykyisellään täysin kuollut channu.

Lainaus
Tai jos sitä kauppa haluaa tehdä, ei se minua haittaa, mutta ei todellakaan tarvitse käyttäytyä töykeästi ja potkia ihmisiä, koska he ovat mitä ovat.


Totta tämäkin. Mutta eiköhän teinien olisi myös jossain vaiheessa ymmärrettävä alkeellisimpiakin äidinkielen ja käytöstapojen alkeita ja välillä se ei onnistu muuten kuin pistämällä kiehuva kaveri jäähylle.

Lainaus käyttäjältä: "Rage"
Noniin ei hätää.. Asia on jo hoidossa :)


Tunnet varmaan itsesi nyt isoksi ja voimakkaaksi. Olisi ehkä ollut asiallista keskustella asioista ensin Staffin puolella ennen kuin aletaan hutkimaan.
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa DogMeat

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #18 : 24.05.05 - klo 15:27 »
Lainaus käyttäjältä: "kivi"
Lainaus käyttäjältä: "maybach"
No voi jumaliste, vai harmittaa setiä teinien angstaaminen.


Eiköhän sedilläkin ole oikeus olla harmistuneita teinien riehumisesta jos teinit kokevat että heillä on oikeus riehua? Totean vain että on todella vammaista lukea tekstiä joka tulvii ;P :D :) XD XD XP ;P ja lollotteluja joka välissä tai sitten joka toinen sana on suomen yleisin välimerkki, V*TTU.


Niin, monkoosi kerkee rikkomaan välillä itsekkin edelleen näitä sääntöjä ja alkaa floodimaan ties mitä, istuu capsin päällä ym. Se on ärsyttävää kieltämättä, varsinkin kun hän jatkaa sitä vaikka sanoo että ei saa jatkaa.

Ei monkoosissa mitään vikaa, jos hän ei itse näitä rikkoisi myös ja potkisi välillä niistä mitä omituisimmista syistä sekä näyttäisi huonoa esimerkkiä.

Lainaus käyttäjältä: "kivi"
Lainaus
Eikö se ole niin selvää kuin voi olla että suurin osa pelaajista ON teinejä? Jos sitä ei kestä niin voisi vaikka lopettaa koko pelin tai sentään setäillä joillain muulla kannulla, kuten esim sill' #mtg, eikä tulla näille "teinikanavoille"


Magic on yli kymmenvuotisen uransa aikana kerännyt jo aika laaja-alaisen joukon pelaajia joten joukosta löytyy sekä teinejä, "setiä" että myös tätejä ja mummoja ja ihan lapsiakin. Vai oletko sitä mieltä että peli on tarkoitettu vain puberteettisille esiteineille? Ja toisekseen, sedät asustelevat enimmäkseen jossain ihan muualla kuin GUAGEnetissä. #mtg on nykyisellään täysin kuollut channu.


Sitä suuremmalla syyllä. MTG:ssä ei puhuta mitään, kun saa potkut melkoisen vikkelää. Toiseksi, kanava koostuu enimmäkseen teineistä, mutta se pitää hyväksyä ja tätä on turha alkaa muuttamaan mielestäni.

(EDIT: Kanavalta lähtisi suurin osa modeista teini luokittelusta ja varmaan noin 70% porukasta, jolloin muotoituisi jälleen uusi porukka johonkin. Näin voisi olettaa. Prosentti luku on hatusta heitetty, eikä välttämättä pidä paikkaansa, mutta suunta on ilmaistu.)

Poissa maybach

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #19 : 24.05.05 - klo 15:31 »
Älkää käsittäkö minua väärin, monkoosia vastaan minulla ei mitään sinänsä, mutta ne tavat.

Kivi, olet oikessa, että pelaajia on valtavasti eri ikäluokista, halusin vain kärjistää tuota teinittelyä, paremminkin olisi voinut kirjoittaa.
Toki joskus lapsellisesti käyttäydytää, mutta tästä ei kyllä (kukaan?) tai monkoosikaan ole yläpuolella.

Hymiöitä, yleistä tuuttailua ja yhdys-sanavirheitä...
En minä ainakaan noista niin paljon ärsyynny?
Personally, its not God I dislike, its his fan club I cant stand.

Poissa kivi

  • L1-tuomari / valvoja
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ****
  • Ei tällä kuuhun mennä
Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #20 : 24.05.05 - klo 15:32 »
<teinivaihde silmään>
vitu aivan sama
</teinivaihde pois päältä>
Lainaus käyttäjältä: tutka
< kivi> pultti sun, kaks pulttii sun, pultti, fireblast, fork. PÄRT  PÄRT.

Poissa Rage

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #21 : 24.05.05 - klo 15:48 »
No heh. Minähän vaan otin opit monkolta pois. Herra itse taisi vetää siitä herneen nenään ja parttasi samantien kanavalta.
En usko että se maailmaa kaataa jos ei nyt sillä kanavalla satu oppeja olemaan.

Poissa duracel

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #22 : 24.05.05 - klo 16:04 »
Et edes ottanut. Ja kyse nyt ei todellakaan ollut jostain opeista.

Mutta eipä tässä sit mitään, olen tuon kiven viimeisimmän kanssa ihan samaa mieltä. Et mieluummin miten vaan ja silleen.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Andromes

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #23 : 24.05.05 - klo 16:06 »
pitäs varmaan vahtia tästälähtien näitä foorumeita enemmän..noh juu.
Oon kyllä samaa mieltä, että monkoosilla on välillä noita aika turhia potkuja ja bännejä. Liiankin usein.
Noh. Monkoosille ei tästälähtien anneta oppeja. (ainakaan vähään aikaan)
ja katotaan löytyskö joku monkon paikalle vahtimaan turttailua.
Pitäähän kanavalla olla hauskaa, mutta joku raja sentään :)
Monkko pitää liian tiukkaa rajaa välillä.

Poissa DogMeat

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #24 : 24.05.05 - klo 16:23 »
Lainaus käyttäjältä: "duracel"
Et edes ottanut. Ja kyse nyt ei todellakaan ollut jostain opeista.

Mutta eipä tässä sit mitään, olen tuon kiven viimeisimmän kanssa ihan samaa mieltä. Et mieluummin miten vaan ja silleen.
~jari


Jos kyse on suuremmasta, niin monkoosi on itse vetänyt herneen nenään ja päättänyt itse jotain. Kukaan ei toistaiseksi ole muuta vaatinut kuin opit pois. Jos kukaan huomasi, annoin jopa +v hänelle ennen kuin hän lähti pois itse.

Poissa duracel

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #25 : 24.05.05 - klo 16:37 »
Oooh, oikeen +v, on se kumma kun ei miehelle kelvannut.

Ja jotta pysyttäisiin asiassa, niin käykääs lukemassa säännöt. Mitä niistä monkoosi on rikkonut? Oletan, että näitä tarkoitettiin, kun puhuttiin Andron asettamista säännöistä. Kertokaa toki jos jossain on jotain salaisia sääntöjä oppien toiminnalle!

Bonuksena vielä Llorakhin viesti, joka aiheutti kilahduksen:

Sat May 21 2005
18:39 <Llorakh> www.finaje.com :) olettehan huomanneet, että finaje tarjoaa 3 euroa kreduja JOKAISESTA saviorsin raresta :) jopa niistä paskoista :) ja unkitkin ovat wantilla hyvällä suhteella :) ja kaikki kelpaa taas :)

Kai tämä on sitten ihan normaalia joidenkin mielestä.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa monkoosi

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #26 : 24.05.05 - klo 16:47 »
Psst. Andro(ja sama koskee aika montaa muutakin teistä) oisitte joskus edes paikalla kanavalla niin tietäsitte mitä siellä oikeasti tapahtuu. Tässäkin ketjussa on useita "tosia" väittämiä joita toistelette kun ette muutakaan tiedä.

Poissa DogMeat

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #27 : 24.05.05 - klo 17:12 »
Ei se valitus muuten tyhjästäkään synny. Esim, en tietääkseni itse ole saannut valitusta jos en tee mitään. En tosin saannut silloinkaan kun potkin joitakin ulos, lukuunottamatta joitakin tapauksia, mutta perusteltuani päätöksen, ei valittamistä jäännyt useinkaan. (niinno, välillä tietenkin. En tosin usko että Andromesille on siltikään menty sanomaan että mut pitäis bänniä tai poistaa multa opit)

Lainaus käyttäjältä: "duracel"

Ja jotta pysyttäisiin asiassa, niin käykääs lukemassa säännöt. Mitä niistä monkoosi on rikkonut?
~jari


Seuraavia, suoraan kopioitu, eli en erittele välistä muita pois:

2. Flametus, trollailu, provoaminen, dissaaminen, kiroilu, floodaaminen ja ikivanhojen topiccien ylös nostot ovat alhaisia tekoja ja niiden harrastajiin suhtaudutaan sen mukaisesti. Järkevä keskustelu ja perustellut mielipiteet ovat kuitenkin tervetulleita.

12. Älä himoitse toisen +o tai +v statusta, äläkä vingu moisen perään. Operaattorit ovat tuomari, lautamiehet ja teloittajat yhdessä paketissa, operaattoreiden ärsyttäminen omalla vastuulla.

13. Caps Lockin päällä istuminen ei ole suositeltavaa.

+ Voisin mainita, että kickien väärin käyttö

Ei siinä mitään, kaikille sattuu silloin tällöin näitä, mutta kun kyseisellä henkilöllä on ollut toistuvaa tuo.

Poissa monkoosi

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #28 : 24.05.05 - klo 17:18 »

Poissa DogMeat

Monkoosin toiminta ongelma finnish-mtg:llä ja oppina?
« Vastaus #29 : 24.05.05 - klo 17:19 »
Korostat juuri sääntöä nro 2.

Kuitenkin, minua ei itseäni ainakaan kiinnosta hymyilikö Llorakh poikkeuksellisen paljon yhdessä viestissä vai ei ja potkiko monkko siitä vai ei. Nyt lähinnä itse ainakin olen takertunut tuohon yleiseen monkoosin käytökseen enkä vain pariin esille tulleeseen asiaan.

EDIT: Korostit sääntöä nro 2, mutta et halunnut näköjään pitää sitä tekstiä tuossa joten siivosit sen tyhjäksi.