Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Tasapelicombot  (Luettu 4785 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Dark Knight

Tasapelicombot
« : 10.05.05 - klo 14:09 »
Olisin kiinnostunut tietämään erilaisia tasapeliCOMBOJA, enkä mitään tasapelitilanteita. Löytyiskö tieltä jotain ideoita mun näiden lisäksi?


1) Faceless Butcher+Faceless Butcher+Faceless Butcher

Loputon remoovaus Faceless Butcherien kesken ja peli päättyy tasapeliin.


2)Transcendence+False Cure+kortti, joka saa sut menettämään lifeä

Loputon Lose Life/Gain Life-effekti ja peli päättyy tasapeliin.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa duracel

Turbo Intervention!
« Vastaus #1 : 10.05.05 - klo 14:27 »
Black Lotus, Show and Tell (Divine Intervention peliin), Land, Mox, Time Walk, Land, Yawgmoth's Will, Black Lotus, Time Walk.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa DogMeat

Tasapelicombot
« Vastaus #2 : 10.05.05 - klo 18:39 »
worldgorger dragon + worldgorger dragon  on kai myös toimiva noihin.

Poissa Dark Knight

.
« Vastaus #3 : 10.05.05 - klo 20:35 »
Tarkoitit kai tätä DogMeat, koska kahdella lohikäärmellä et saa tasapeliä aikaiseksi, vai oliko mielessäsi jotain muuta?

Worldgorger Dragon+Worldgorger Dragon+Worldgorger Dragon
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa DogMeat

Tasapelicombot
« Vastaus #4 : 10.05.05 - klo 20:49 »
Jaam, no tota taisin tarkoittaa, mutta en miettinyt kunnolla ja aattelin että toimii kahdellakin  o_O

Poissa instiqma

Tasapelicombot
« Vastaus #5 : 10.05.05 - klo 21:31 »
Toisaalta myös Animate Dead ja WGD toimii. Olettaen siis ettei gravella ole muita olentoja.

Poissa Dark Knight

.
« Vastaus #6 : 11.05.05 - klo 08:53 »
Noo, hyvä kun tuli korjattua tilanne DogMeat.
Tässä vaihtolistani:
http://mtgsuomi.fi/listat/Dark%20Knight/hw/

"One man's trash is Dark Knight's treasure."

Poissa Khyrdall

Tasapelicombot
« Vastaus #7 : 16.05.05 - klo 18:19 »
En tiedä toimiiko, mutta tällainen kävi mielessä:

Vastaat esim. kaverin shockiin shuntilla ja muutat kohteen haluamaksesi, jos kukaan ei vastaa mitään pelaat shuntin ensimmäiseen shunttiisi ja valitset kohteeksi uuden shuntin, vaihdat uuden kohteen ensimmäiseen shunttiin jne. (Jos toimii, niin hauskaa on)

Voiko tällainen vaikutus jatkua äärettömiin? Vai saatko tehdä sen vain 12*10^9999999 kertaa. Eikö tällä voisi kuitenkin pelata aikaa vaikka turnauksessa?
Beacon of creation,
ah my sweet,
simple kill - destruction
you're the l33t

Poissa duracel

Tasapelicombot
« Vastaus #8 : 16.05.05 - klo 22:00 »
Tuossa on nyt parikin asiaa pielessä.

Jos kukaan ei vastaa Shuntiisi, se resolvaa, etkä enää voi pelata toista Shuntia siihen.

Mutta ei tuo toimi muutenkaan.

Pelaat Shuntin #2 Shuntiin #1. Jälkimmäinen resolvaa ja valitset sitten ensimmäisen targetiksi #2:n. Nyt tuo jälkimmäinen on resolvannut ja häviää stackista. Sitten Shunt #1 counteroituu, koska sillä ei ole enää targetia.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa Sabre

Tasapelicombot
« Vastaus #9 : 02.06.05 - klo 15:26 »
Hearthless Hidetsugu + overblaze. Täppää Hidetsugu: kaikkien laiffit puoliks ja sit overblaze, ja lähtee kaikilta se toinenkin puolikas!  :D
To a Sabretooth, all men are mice.

Poissa duracel

Tasapelicombot
« Vastaus #10 : 02.06.05 - klo 16:17 »
Kannattaa pelata se Overblaze ennen kuin käytät Hidetsugua. Ja sitten pitäis olla vielä parillinen määrä lifeä kummallakin. (19 lifeä, Hidetsugu tekisi 9, mutta se tuplataan kahdeksaantoista, ei kiva.)

Heartless Hidetsugu: {3RR} |Legendary Creature -- Ogre Shaman| 4/3. T: Heartless Hidetsugu deals to each player damage equal to half that player's life total, rounded down. BOK-R

Overblaze: {3R} |Instant -- Arcane| Each time target permanent would deal damage to a creature or player this turn, it deals double that damage to that creature or player instead. / Splice onto Arcane 2RR (As you play an Arcane spell, you may reveal this card from your hand and pay its splice cost. If you do, add this card's effects to that spell.) BOK-U

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!