Poromagia

Kirjoittaja Aihe: UB-Fisu  (Luettu 2825 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Knoly

UB-Fisu
« : 30.04.07 - klo 11:07 »
Elikkäs olen tässä jo jonkun aikaa suunnitellut aloittavani T1:n peluun, ja katsellut vähän nettidekkejä,turnausraportteja jms. Fisuun tykästyin, mutta en halunnut lähteä ihan perinteiselle UWb-Fisu linjalle, joten päätin pelata UB-fisua.
Main:
4     Polluted Delta
2     Flooded Strand
5     Island     
4     Swamp
2     Underground sea
1     strip mine
2     Wasteland

4     Dark Confidant
4     Dimir Cutpurse
4     Shadowmage Infiltrator
4     Street Wraith       
4     Force of Will
3     Stifle
4     Duress                       
3     Daze
3     Null Rod
4     Brainstorm
3     Echoing Truth

SB: 4 Leyline of the void
      4 Engineered Explosives
      4 Sword of fire and ice
      1 Null rod
      1 Echoing Truth

Side ja myöskin Maindeck ovat aika auki, joten ehdotelkaa ihmiset.

Edit. Pakkaa Muokattu Rankalla kädellä.
Edit2. anteeksi, olin päivällä kiireessä jätänyt pakan vajaaksi
Edit3. Kiitos Abyss huomiosta ja kaikki muutkin kommenteista
« Viimeksi muokattu: 01.05.07 - klo 12:38 kirjoittanut Knoly »

Poissa Nastaboi

Vs: UB-Fisu
« Vastaus #1 : 30.04.07 - klo 11:21 »
Manabaseen lisää fetchejä. Ei voi olla pelaamatta vähintään yhtä Strip Minea ja kolmea Wastelandia kaksivärisessä kalassa. Withered Wretch on Jaileria parempi kaikkea muuta kuin Ichoridia vastaan, mieti kumpaa haluat pelata. Cutpurse on vähän hidas ilman mokseja, mutta voi toimiakin.

SoFI on liian hidas, eikä sitä voi pelata samassa pakassa Null Rodien kanssa. Siirrä ne sidelle (voi tuoda sisään kun saidaa Rodit ulos) ja vaihda Echoing Truthit mainiin. Kahden manan counterit eivät oikein jaksa, kun olet tapouttailemassa joka vuoro pelataksesi ukkoja tai Null Rodeja. Vaihda ne Brainstormeihin. Itse pelaisin varmaan myös Demonic Consultationia, kaikkia kortteja kun on vähintään kolme kappaletta pakassa niin ei voi mennä pieleen.

Mitä teetkin, niin älä cuttaa Forceja ja Duresseja.

Sidelle 4x Leyline of the Void.
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Anssi

Vs: UB-Fisu
« Vastaus #2 : 30.04.07 - klo 11:24 »
Mites manabase basiceiksi ja Back to Basicsit sisään? Delaytä tuskin kannattaa pelata, pelaa vaikka Spiketail Hatchlingejä mieluummin.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa oblivion69

Vs: UB-Fisu
« Vastaus #3 : 30.04.07 - klo 18:20 »
4 Negatoria mainissa ja 4 sidellä??

Poissa Josunapalm

Vs: UB-Fisu
« Vastaus #4 : 30.04.07 - klo 19:20 »
Itse pelasin vielä vähän aikaa sitten Uwb Fisua. Yhden vintage turnauksen sillä voitinkin (ainoa mihin osallistuin sillä). Taso nyt ei ollu mikään huima, mutta kumminkin.

Sitten pakkaan:

Ländi määrää voisi mielestäni pienentää. Itse pelasin 20 mana sourcea, enkä muista, että olisin koskaan ollut ongelmissa sen takia. Siulla on tosin noita 3 manaa maksavia miehiä mitä miulla ei ollut, mutta silti muutaman ländin voisi karsia. Dazesta en osaa sanoa oikein mitään, koska en pelannut niitä. Stiflejä voisi harkita mainiin, ainakii muutamaa. Jo ehdotettua Echoing Truthia voisi myös muutaman laittaa mainiin. Jos Agroa löytyy paljon vastasta niin Waterfront Bounceritkaan ei ole huonompia.

Edit: niin ja 1 Lotus Petal ei varmaankaan haitaksi olisi. Ja tietysti jos tykkää ni voi tyrkätä yhen Chrome Moxin myös.
« Viimeksi muokattu: 30.04.07 - klo 19:23 kirjoittanut Josunapalm »

Poissa Anssi

Vs: UB-Fisu
« Vastaus #5 : 30.04.07 - klo 19:57 »
Petali ja moksi on kyllä jätettä, kun ne syö kortin. Tällä dekillä ei ole mikään kiire pelata noita miehiä, ja Null Rod tekee noista vielä huonompia. Truthit vissiin tarvii, ettei häviä Empty the Warrensiin.
Kaikki kortit löytyvät myös Cardtraderistä

Poissa oblivion69

Vs: UB-Fisu
« Vastaus #6 : 01.05.07 - klo 12:01 »
Itse laittaisin MD engineered explosivejen tilalle echoing trutheja, koska explot ei kovin hyvin toimi null rodien kanssa.