Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Mun legacy burn deck list (uus parempi kun ennen)  (Luettu 3529 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Monkeli

dekki on muuten valmis mutta 6 korttia puuttuu sideltä ja main dekkiä pitää muokata.
Parannus ehdotuksia voi antaa ja niitä toivonkin  ;)

creatures 5

4 Mogg fanatic
1 Emberwilde augur  ( lähtee pois kunhan saan hommattua keldon maraudereita)

sorcerys 13

4 rift bolt
4 lava spike
4 browbeat
1 rite of flame (tää nyt on täs vaan kun tuli kiire kaverille testaamaan dekkiä oli vaan 59 korttia tungin ton oli siin lähel keldon tilalle)

Instants 21

4 lightning bolt
4 shard volley  ( chain lightningit kunhan hommaan)
4 fire blast
3 price of progress
4 incinerate
2 magma jet

enchantments 2

2 pyrostatic pillar  ( keldonit tilalle)

Lands 19

17 Mountain
2 barbarian ring

SIDE BOARD 15 (ei vielä)

1 shattering spree  ( 3 tulee lisää kunhan saan)
1 smash to smithereens
3 ensnaring bridge 
4 pyroblast 
3 scald

Sellanen. tällä pitäs joensuuhun lähteä legacyä pelaamaan  ;D
ihan hyvin tää pakka toimi kun olin chaoswormilla tänään pelattiin noin 4 tuntia.
mutta ei paljoa 1vs1 koska konaldinho  tuli myös. pelattiin kolmestaan kaikki vs kaikki ei siinä toiminu aina kävi joko niin , että tuhosin chaoswormin affinityn (joka myös suunniteltu 1vs1 peliin) tai sitten hän tuhosi minun burnin. aina jäi joku 1-5 hp ja konaldinho ajelee ne vikat hp  poies...  :'(


« Viimeksi muokattu: 11.06.09 - klo 16:52 kirjoittanut Monkeli »

Poissa absurdimuukalainen

Vs: Mun legacy burn deck list (uus parempi kun ennen)
« Vastaus #1 : 06.06.09 - klo 22:10 »
Fork voi olla tappava fireblastin kanssa (8 lämää), yks sellainen vois olla taktinen ja 4 browbeat voi olla liikaa, ehkä ennemmin 2 ja 4 magma jettiä?

Poissa Delicious_Kake

Vs: Mun legacy burn deck list (uus parempi kun ennen)
« Vastaus #2 : 07.06.09 - klo 12:12 »
Nosta Price of Progressit täyteen settiin. Tuen absurdin ideoita, neljä Browbeattia menee jo yli. Kahdesta kolmeen kappaletta riittänee. Sidessä kenties Flames of the Blood Hand estämään ikävää Lifegainia? Stigma Lasheria pelasin kasuaalimmassa buildissa, mutta mielestäni tuo Flames on paljon parempi ja ainakin hyvä sidevalinta. Oletko harkinnut Ankh of Mishroja? Yleinen meta pelaa laittoman monta fetsiä noin keskimäärin, ja tällä irvokkaalla faksilla fetsailusta maksetaan viisi lifeä sen yhden sijaan. Tämähän on melkein Stifle tähän dekkiin, vaikkei manapohjaa kusekaan. Omaan päähän osuminen ei haittaa, kunhan toinen ottaa enemmän. Eikös se näin pääpiirteittäin mene? Tunnustan antisynergian Fireblastin kanssa, mutta 'Blast menee oman kokemukseni mukaan melko usein finisherinä. Muutoin pakan rakenne, korjaushuomioineen päivineen, näyttää hyvältä. Kurvi halaa tiiviisti ykköstä ja kaasua pitäisi riittää kahdenkymmenen lifepongon poistoon. Ykköspelin foldaat mitä todennäköisimmiten tyylikkäästi Chaliceen ykkösellä, mutta sitä vartenhan sidellä on ratkaisut.

-Kake

Poissa Monkeli

Vs: Mun legacy burn deck list (uus parempi kun ennen)
« Vastaus #3 : 07.06.09 - klo 12:32 »
niin no omasta mielestänikin brow beattejä liikaa. Vois tunkee just tonne sidelle noita mitä ehdottelit ja ottaa brow beatti poies ja 1 price tilalle. Kiitos

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Mun legacy burn deck list (uus parempi kun ennen)
« Vastaus #4 : 07.06.09 - klo 14:24 »
Itse en ole missään vaiheessa lämmennyt browbeatille. Pakka on ollut iät ja ajat kasassa ja on näyttänyt tältä jo jonkun aikaa

4 x Mogg fanatic

2 x Cursed scroll

4 x Lightning Bolt
3 x Fireblast
4 x Magma Jet
4 x Incinerate
4 x Price of Progress

4 x Flame rift
4 x Chain Lightning
3 x Flamebreak
4 x Lava Spike

2 x Barbarian ring
18 x Mountain

Sidelle jotain seuraavista

Pyrostatic Pillar
REB
Tormod's Crypt
Shattering Spree
Pyroblast
Ensnaring bridge
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Monkeli

Vs: Mun legacy burn deck list (uus parempi kun ennen)
« Vastaus #5 : 10.06.09 - klo 09:59 »
Pitää heittää nyt ainankin mogg fanatickejen tilalle ball lightningeja kerta tulee uusia sääntöjä.  >:(

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Mun legacy burn deck list (uus parempi kun ennen)
« Vastaus #6 : 10.06.09 - klo 10:05 »
Kerkiät niitä vielä joensuussa pelata. Tuo stakin poistaminen combat damgesta kyllä on harvinaisen pyllystä mutta kaitpa sen kanssa oppii elämään. Omasta listasta pitää kyllä fanatikit korvata vaikka rift bolteilla.
H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Vilhis

Vs: Mun legacy burn deck list (uus parempi kun ennen)
« Vastaus #7 : 10.06.09 - klo 10:24 »
Mun kokemuksen mukaan Fanatic blokkaa usein tarmoa, jota se ei usein tapa muutenkaan. Fanaticilla pystyy edelleen blokkaamaan ökön ja säkkäämään sen vastakkaiseen pelaajaan: se ei vaan tuota combat damagea. Kyllähän toi nyt huononee silti merkittävästi, ei siitä pääse mihinkään.

Btw Schembon lista ei näytä mielestäni kovin hyvältä. Pois ainakin 2 x Cursed scroll ja sisään ehdottomasti 4 Keldon Marauders. Edit: Onhan tossa nyt muutakin aika paljon vikana. Laitan omaa ehdotusta listasta johko jaksan.
« Viimeksi muokattu: 10.06.09 - klo 10:26 kirjoittanut Vilhis »
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.

Poissa king4aday

Vs: Mun legacy burn deck list (uus parempi kun ennen)
« Vastaus #8 : 10.06.09 - klo 11:46 »
Pelaa vaikka ländit seuraavasti..
8x fetsi
9x mountain
3x barbarian ring
Lainaus käyttäjältä: Akspee
olen tardi.

Poissa Masa88

Vs: Mun legacy burn deck list (uus parempi kun ennen)
« Vastaus #9 : 10.06.09 - klo 11:54 »
Uusien sääntöjen ohella Keldon marauders alkaa näyttää parhaimmalta creaturelta tähän pakkaan... Ja en ymmärrä miksi ihmiset ovat laittamassa korttia pakkaan joka maksaa 3 manaa joka tekee hyvin helposti vain 0 damagea (kaikki ne poistot mitä muuten vastus ei käytä ja jotka jää käteen saa tarkoituksen, mikä ei missään nimessä ole tämän pakan tarkoitus! pahimmillaan se on sitä että tarmo vain nauraa ball lightningille syötyään sen. Toisin sanoen miksi pelaat korttia josta sinulle on hyötyä yhdessä tilanteessa mutta haittaa tuhannessa? Ja todellakin tämä pakka vaatii 1 manalla 3 damagea -kortteja, ja tällä hetkellä niitä on 16 (itse asiassa 20 ja shard volleyt lasketaan, mutta mountainin säccäys lisämaksuna on liikaa). Eli perusrunko on suurin piirtein tämän näköinen:

18-20 mountain (fetchit antavat stiflelle tarkoituksen, samoin myös ringit...)

(4 keldon marauders)

4 lightning bolt
4 chain lightning
4 lava spike
4 rift bolt
2-4 fire blast
4 magma jet

lisätäytteiksi sopii mm.

4 incinerate
4 flame rift
0-4 flamebreak (voi olla sidellä)
4 price of progress
2-3 browbeat

sidelle sitten tietenkin jotain yleishyvää (REB, shattering spree, ensnaring bridge...)
Deck lists and tournament results are like guns and killing people. The fact that you managed to kill somebody isn't proof that your gun is the best.

Poissa Vilhis

Vs: Mun legacy burn deck list (uus parempi kun ennen)
« Vastaus #10 : 10.06.09 - klo 12:10 »
Fireblasteja on oltava 4 ja Flamebreakin tilalla kannattaa pelata Volcanic Fallouttia. Manabaseen EI fetsejä eikä ringejä.

Lähtisin tästä:

19 Mountain

4 Mogg Fanatic
4 Keldon Marauders

4 Lightning Bolt
4 Chain Lightning
4 Rift Bolt
4 Lava Spike

4 Flame Rift
4 Price of Progress
3 Magma Jet

2 Volcanic Fallout

4 Fireblast

...Tosin Mogg Fanatic on ollut tosi tärkeä kortti tässä pakassa ja sääntömuutos tulee sattumaan. Pitäs saada testattua että vois sanoa jotain järkevää. Kuten sanoin sen tärkein tehtävä on kuitenkin blokata tarmoa ja pingata sitten vastustajaa päähän, mitä sääntömuutos ei tule viemään mennessään.
Lainaus käyttäjältä: Gerry Thompson
In the grand scheme of things, a single loss means nothing. By putting the emphasis on winning, I set unrealistic expectations for myself. Once winning stopped being my main goal, I was able to enjoy Magic again.