Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Dragon Stompy  (Luettu 2647 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa WuFFen

Dragon Stompy
« : 31.10.10 - klo 17:58 »
Tässä olisi meikäläisen panos kansan vormaattiin:

4x City of Traitors
4x Ancient Tomb
11x Vuori

4x Cahlice Of the Void
4x Trinisphere
4x Bloodmoon
4x Chrome Mox
4x Seething Song
2x Jitte
3x Koth of The Hammer

4x Magus of the Moon
4x Simian Spirit Guide
4x Gathan Raiders
4x Rakdos Pit-Dragon

Sideboard:
Tulee joskus

Ehdotuksia ja haukkuja otetaan vastaan. Joku deckistä jotain tietävä voisi kertoa ovatko nuo Sloggerit oikeasti hyviä. Haluaisin myös tietää, että
ovatko Taurean Maulerit pelattavia tässä deckissä? Jossain listoissa niitä näkee, mutta itsestäni niiden pelaaminen on hieman outoa deckissä
joka haluaa estää/vaikeuttaa vastustajan spellien pelaamista.
« Viimeksi muokattu: 02.11.10 - klo 22:52 kirjoittanut WuFFen »
I suck at playing magic, so I play dredge instead.

Poissa Hopo

Vs: Dragon Stompy
« Vastaus #1 : 31.10.10 - klo 18:22 »
Jotkut vannovat sloggerin nimeen, itse olen dekillä lähinnä jokusen turnauksen pelannut mutta ei se mitenkään elämää suurempi kortti ole ollut. Itse olisin lähtenyt testaamaan Kotheja sloggerin sloteissa. Dekin keksimisaikoihin slogger oli vaikuttava, se kun tappoi yksinään goblinit ja muut sittiäiset. Nyt merfolkin jannut on helposti mallia 5/5 joten nopeammin sulta loppuu pakasta kortit kuin kaloilta kalat. Toki tuo vielä polttaa formaatin pikkumiehet siinä missä ennenkin. Nyt sillä vain ei ole niin suurta merkitystä, varsinkaan kun esim. Noble Hierarch on merkittävimmillään ensimmäisillä vuoroilla, kun slogger vasta venailee neljättä ja viidettä manaa nousevaksi. Itse testaisin Arc-sloggerin sijaan Kazuul, Tyrant of the Cliffsiä. Legendaarisuus on vähän paska juttu, mutta kaverin ability on laumoja/dredgeä/empty the warrensia vastaan aivan mauton.

Miksi pelaat vajaita Trinispherejä ja Blood Mooneja? Tällä hetkellä ne ovat niin kovia hosereita monille dekeille että en itse pelaisi alle täysiä settejä ykkösvuoron hassuttelujen mahdollistamiseksi. Jos pelailet jossain missä kaikki pelaavat kalaa, niin ehdottaisin myös Flametongue Kavuja. Useita ja maindeckiin.

Taurean Mauleria on pelattu koska ei ole ollut mitään parempaakaan. Kukin voi itse pohtia, miten hyvä syy se on.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa WuFFen

Vs: Dragon Stompy
« Vastaus #2 : 01.11.10 - klo 10:20 »
Kazuulia voisi kokeilla, mutta legendaarisuus voi tosiaan olla ongelma, varsinkin jos se estää hellbentin saavuttamisen. Samasta syystä en pelaa Kothiakaan kahta enempää.
Blood Mooneja ja Trinispherejä pelaan alle settejä koska halusin Jittet sisään. Oikeasti damagea tekeviä nalleja on kuitenkin sen verran vähän, että en niistäkään
haluaisi karsia.
I suck at playing magic, so I play dredge instead.

Poissa Hopo

Vs: Dragon Stompy
« Vastaus #3 : 01.11.10 - klo 12:26 »
Kannattaa muistaa, ettei dekissä ole mitään tapaa nostaa lisää kortteja. Sen takia kaikkia pakan toiminnalle olennaisia kortteja on syytä pelata neljää, tätä sääntöä tietenkin legendaarisuus toisinaan rikkoo.

Jos plainswalker on tosi hyvä, sitä kannattaa pelata vaikka neljää: ne saa tarvittaessa hengiltä vaikka omilla abilityillään jos nostaa useamman. On tietenki kysymysmerkki onko Koth näin hyvä. Gathan Raiders ja Chrome Mox ovat toisinaan oleellisia hellbentin saamiseksi, joten monesti ylimääräiset kappaleet voi dumpata niille.
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa WuFFen

Vs: Dragon Stompy
« Vastaus #4 : 02.11.10 - klo 22:55 »
Pakan kokoonpanoa päivitetty.
I suck at playing magic, so I play dredge instead.

Poissa Hopo

Vs: Dragon Stompy
« Vastaus #5 : 10.11.10 - klo 10:38 »
No oliko se Koth hyvä?
IPU:lle tuli tosiaan heitettyä ääni ..... periaatteet suht kunnossa.

Poissa WuFFen

Vs: Dragon Stompy
« Vastaus #6 : 10.11.10 - klo 16:32 »
Kyllä Koth asiansa on testipeleissa ajanut. Kalaa ja goblineita vastaan en ole päässyt testaamaan, joten en osaa sanoa kuinka hyvin Koth toimii kunnon aggroa vastaan.
Koska deckissä ei ole enään yhtään 5cc olentoa, niin Seething Songit ovat testeissä olleet melko kuolleita kortteja. Ajattelin kokeilla Maulereita niiden tilalla.
I suck at playing magic, so I play dredge instead.