Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.  (Luettu 7359 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa yugular

Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« : 16.12.08 - klo 15:29 »
Moi,

Olen uusi näillä foorumeilla ja aika "newbie" koko pelin suhteen. MTG:tä olen pelaillut vuosia sitten ja omat korttinikin olen jo myynyt pois. Nyt alkoi (taas) tuntumaan siltä että olisi kiva pelata ja tutustua peliin oikein kunnolla. Haluasinkin tietää onko Vaasassa tai Kokkolassa pelaajia ja porukoita joiden kanssa voisi opetella pelaamaan ja myöhemmin tietysti pelata ihan tosissaan, turnaukset voisivat myös olla mielenkiintoisia myöhemmin kun peli on jotenkin hallinnassa. Etsin tässä koko ajan foorumeilta vinkkejä aloittelijoille, mutta nekin ovat tietysti tervetulleita.

Olisi myös mukava tietää onko Vaasasta tai Kokkolasta saatavissa kortteja vai pitääkö hankkia seuraavalta Tampereen reissulta.

Ystävällisin terveisin
yugular
paupertothepeople.proboards.com

Poissa DaiJou

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #1 : 16.12.08 - klo 16:10 »
Vaasassa (ja lähikunnassa Laihialla) vaikuttaa pieni peliporukka, jossa on noin 10 pelaajaa. Pelaamme randomisti turnauksia, mm drafteja, sealedeja ja constructedeja, joista eniten suosiota on saanut Legacy, mutta myös Standardia pelataan. Turnauksia pyritään järjestämään kerran kuussa, ja muuten vain pelaamista useammin. Pelipaikkana on Seurakunnan tilat, kutsutaan myös "Crossiksi", osoitteessa Kauppapuistikko 4. Pelit ovat yleensä maanantaisin, paitsi turnaukset pyritään saamaan viikonlopuille. Jos kiinnostaa tulla pelailemaan niin ilmoittele vaikka privaviestillä niin katsellaan onko pelejä näkyvissä.


-Timo

Poissa Laava

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #2 : 16.12.08 - klo 16:44 »
Lähin paikka korttien hankintaan (R-kioskien lisäksi) lienee Seinäjoen Fantasialinna. Aiemmin ovat vaasalaiset useasti käyneetkin juuri linnassa pelaamassa, tiedä sitten millä tolalla asiat nykyään ovat.
DCI Level 1 Judge


Ufojen kosminen viesti

Poissa LoneFox

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #3 : 16.12.08 - klo 19:23 »
Vaasahan oli ennen yksi Suomen kolmesta kaupungista joissa oikeasti osattiin pelata Magicia (muut olivat Oulu ja Porvoo  ;)). Nykyisin se porukka on suurimmaksi osaksi hajonnut. Moni (mukaanlukien minä itse) on muuttanut muualle töiden perässä. Kaupungissa on jäljellä kymmenkunta "tauolla olevaa" pelaajaa, jotka voi saada houkuteltua draftaamaan. Aikataulujen sovittaminen yhteen on yleensä ollut järkyttävän työlästä, ja hyviä pelitilojakaan ei ole ollut sen jälkeen kun vakiopaikkana toiminut baari lopetti muutama vuosi sitten. Constructedin pelaamiseen näiltä tuskin löytyy kiinnostusta.

Tästä DaiJoun mainitsemasta porukasta en ole kuullutkaan aikaisemmin. Uutta sukupolvea?

God is a crazy woman. When you understand that, the Universe suddenly starts to make sense.

Poissa DaiJou

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #4 : 16.12.08 - klo 19:50 »
Tästä DaiJoun mainitsemasta porukasta en ole kuullutkaan aikaisemmin. Uutta sukupolvea?

Sitähän se, Laihialta iskettiin pariin kaveriin kipinää ja ne jatkoi sitä ikäluokassaan eteenpäin. Lukioikäistä sakkia olemme about kaikki.
« Viimeksi muokattu: 16.12.08 - klo 19:53 kirjoittanut DaiJou »

Poissa yugular

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #5 : 17.12.08 - klo 17:05 »
Vaasahan oli ennen yksi Suomen kolmesta kaupungista joissa oikeasti osattiin pelata Magicia (muut olivat Oulu ja Porvoo  ;)). Nykyisin se porukka on suurimmaksi osaksi hajonnut. Moni (mukaanlukien minä itse) on muuttanut muualle töiden perässä.

Itseasiassa tutustuin peliin ensimmäistä kertaa juuri Vaasassa (en ole siis sieltä kotoisin vaan muuttanut opiskelemaan) serkkujen luona. Siellä kävi porukkaa pelailemassa tätä silloin 90-luvulla.nOlin tuolloin vielä liian pieni porukkaan pelaamaan, mutta seurasin innostuneena sivusta. Oletkohan mahdollisesti sitä porukkaa  :P
paupertothepeople.proboards.com

Poissa kärpänen

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #6 : 17.12.08 - klo 17:51 »
Kokkolassa on jonkun verran vielä casual pelaajia. On noilla kyllä muutamia hyviä lekapakkoja jotka pärjäis turnauksissakin sen verran ettei tarvitse hävetä. Pojat yleensä harjaavat jonkunnäköisiä Casual moninpelejä. Itse olen juuri lopetellut joten en paljoa voi auttaa. Jos kiinnostaa pelit Kokkolassa, niin kannattaa ottaa varmaan yhteyttä Grandluxiin tältä foorumilta...

Poissa iBBE

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #7 : 17.12.08 - klo 18:32 »
Lauantaina pelataan Shadowmoor sealed Crossilla 12eteenpäin. Kaikki paikat turnaukseen ovat jo menneet, mutta jos uusia pelaajia Vaasasta löytyy, niin tulkaa tsekkaamaan millaista porukkaa sielä pelailee. Uusista pelaajista on kuitenkin aina pulaa.
"Vituttaa hävitä hyvällä deckillä, tästä lähtien pelaan vain suikalla"

Poissa yugular

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #8 : 17.12.08 - klo 18:39 »
Lauantaina pelataan Shadowmoor sealed Crossilla 12eteenpäin. Kaikki paikat turnaukseen ovat jo menneet, mutta jos uusia pelaajia Vaasasta löytyy, niin tulkaa tsekkaamaan millaista porukkaa sielä pelailee. Uusista pelaajista on kuitenkin aina pulaa.

Oletkos samaa sakkia kuin DaiJou? Olen jo häneen ollut yhteyksissä yv:llä :)

Kokkolassa on jonkun verran vielä casual pelaajia. On noilla kyllä muutamia hyviä lekapakkoja jotka pärjäis turnauksissakin sen verran ettei tarvitse hävetä. Pojat yleensä harjaavat jonkunnäköisiä Casual moninpelejä. Itse olen juuri lopetellut joten en paljoa voi auttaa. Jos kiinnostaa pelit Kokkolassa, niin kannattaa ottaa varmaan yhteyttä Grandluxiin tältä foorumilta...

Kyllähän ne kiinnostaa täytyy katsoa kun vuosi vaihtuu että miten on aikaa. Itse asiassa huomasin juuri että kärpänen on tuttu herra IRL. Ollaan oltu lukiossa samalla luokalla ;)
paupertothepeople.proboards.com

Poissa iBBE

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #9 : 17.12.08 - klo 18:58 »
Oletkos samaa sakkia kuin DaiJou? Olen jo häneen ollut yhteyksissä yv:llä :)

Samaa porukkaa ollaan. Arvelinkin että olit ottanut häneen yhteyttä, mutta kirjoitin osittain myös siksi jos vaasan seudulta löytyisi lisää porukkaa joita pelaaminen jatkossa kiinnostaisi.

Pitää lauantaina käydä hakemassa Tarmogoyf Laihialle Vaasalaisten nenän edestä :)
« Viimeksi muokattu: 17.12.08 - klo 19:00 kirjoittanut iBBE »
"Vituttaa hävitä hyvällä deckillä, tästä lähtien pelaan vain suikalla"

Poissa KFM

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #10 : 19.12.08 - klo 12:10 »
Itsekin pelasin joskus aikoinaan Vaasassa La Lunassa. Olin ihan 16-17v nassikka siihen aikaan (eli noin 8-9v sitten). Lopetin pelaamisen moneksi vuodeksi ja nyt heräsi kiinnostus taas. Asun nykyään Helsingissä mutta olis hauskaa pelailla kun välillä tulen kotikunnille käymään, kun en täällä ehdi koskaan käymään FNMässä ja harvoin muissakaan turnauksissa. Jouluviikon olisin maisemissa, mutta tulen vasta sunnuntaina että missaisin sen lauantai pelin, onko muita pelejä tiedossa? Saako vaasasta mistään drafti boostereitakaan enää? :P
« Viimeksi muokattu: 19.12.08 - klo 12:18 kirjoittanut KFM »

Poissa iBBE

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #11 : 19.12.08 - klo 16:23 »
Pitää vastata vaasalaisten puolesta, kun eivät he ainakaan vielä ole jaksaneet tänne rekisteröityä.
Kahdelta tyypiltä kyselin ja heillä olisi aikaa, mutteivat sanoneet mitään tiettyä aikaa.
Laihialta en luultavasti itse tule pelaamaan, mutta annan yhden vaasalaisen puhelinnumeron privalla niin ota vaikkapa sitä kautta yhteyttä.
"Vituttaa hävitä hyvällä deckillä, tästä lähtien pelaan vain suikalla"

Poissa Delicious_Kake

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #12 : 03.01.09 - klo 21:50 »
Morjens,

eli nyt on Vaasakin änkenyt parttikselle. Pitihän se joku päivä tapahtua taas. Jos joku on jo saanut epämääräistä puhelinnumeroa Vaasan pelaamisiin liittyen, niin numeron takana olen minä. Hei vain. Niinkuin tuo DaiJou jo kertoi, Kauppapuistikko 4:n tiloissa maanantaisin 17.00 alkaen kokoontuu yksi jos toinenkin lapuniskijä. Välikäsien säästämiseksi kannattaa varmaan turnauksista, drafteista yms peleistä kysellä soittamalla tai iskemällä privaa suoraan minulle, sellainen tietty "organizer"-leima kun minuun on isketty.

-Kake

Poissa yugular

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #13 : 19.01.09 - klo 12:52 »
Onkohan tänään pelejä Vaasassa?
paupertothepeople.proboards.com

Poissa iBBE

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #14 : 19.01.09 - klo 14:55 »
Onkohan tänään pelejä Vaasassa?
Viidestä eteenpäin on pelaamista tiedossa. Laihialta on lähdössä minä ja DaiJou, vaasalaisia pelaajia tulee muutama.
Lisäksi osa pelaa tänään hammereilla, mutta kaippa niilläkin aikaa riittää muutamaan peliin mätsikkiä.
Legacyä ja ehkä myös cubea olisi tarkoitus pelailla ja vaasalaisilla on varmaan t2 deckit jos se sinua kiinnostaa enemmän.
"Vituttaa hävitä hyvällä deckillä, tästä lähtien pelaan vain suikalla"

Poissa mikeful

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #15 : 15.03.10 - klo 14:24 »
Tuli tuossa hiihtoloma reissulla ostettua 2010 core setin intro-paketteja pari ja kiinnostaisi pelata muidenkin kuin sukulaisten kanssa. Löytyykö Vaasasta vielä aloittelijaystävällistä peliseuraa?

Poissa Coronaoner

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #16 : 25.05.17 - klo 00:29 »
Mikä meno vaasassa nykyään mtg:n suhteen?

Poissa Stils

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #17 : 25.05.17 - klo 08:26 »
Aika hiljaista eikä juurikaan mitään säännöllistä atm. Lähinnä commanderia tuntuu porukka pelaavan. Peliseuraa voi kysellä Vaasa MTG fb-ryhmässä.

Poissa Coronaoner

Vs: Vaasa/Kokkola alueen pelaajat.
« Vastaus #18 : 26.05.17 - klo 00:10 »
fb ryhmän sisäänpäsääsyä odotelles