Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Alara Reborn -prerelease ja sivudraftit Tampereella  (Luettu 1862 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa duracel

Aika: 25.4.2009 kello 10.00~17.
Paikka: Tampereen teknillisen yliopiston sali SE203.
Hinta: 25 euroa, maksuvälineenä kelpaa vain käteinen, tasaraha on poikaa.
Formaatti: Shards of Alara - Alara Reborn -sealed.


Prereleasessa osallistujat saavat kolme Shards of Alara -boosteria ja kolme Alara Reborn -boosteria, joista rakennetaan vähintään neljänkymmenen kortin pakka käyttäen vapaasti basic landeja. Landeja saa tarvittaessa lisää turnauspaikalta.


Turnauksessa pelataan kuusi swiss-kierrosta, joiden jälkeen 4-2 tai paremmalla tuloksella saa boosteripalkintoja. Boosterit ovat Alara Rebornia. Finaaleja ei pelata.


Prereleasen yhteydessä voidaan järjestää kahdeksan pelaajan draftiturnauksia. Draftien formaatti on Shards-Conflux-Reborn. Drafteja voidaan aloittaa heti, kun kahdeksan pelaajaa on paikalla, mutta ensimmäinen drafti aloitetaan aikaisintaan kello 11. Draftin hinta on 10 e, ja draftatut kortit saa pitää. Draftin voittajalle on tarjolla boosteripalkintoja. Drafteihin ei voi ilmoittautua ennakkoon.

Paikkoja on jäljellä enää muutama!


Prerelease-turnaukseen täytyy ilmoittautua ennakkoon. Tämän voi tehdä vain ja ainoastaan sähköpostilla osoitteeseen [email protected]. Jos annat osoitteen jollekin kaverillesi, muista kertoa ohjeista ja turnauksen yleisistä asioista!

Kirjoita
1) otsikoksi ARB
2) varsinaiseen viestiin oma nimesi. Voit ilmoittaa kaverisi samalla viestillä.

Vastaan jokaiseen ilmoittaumisviestiin vahvistuksella. Jos et saa muutaman päivän sisällä vastausta viestiisi, on luultavasti jotain mennyt pieleen ja on syytä yrittää uudelleen. Laitan myös vastauksen, jos turnaus on jo täynnä etkä mahdu mukaan.


Etusijalla turnaukseen ovat ihmiset, jotka ovat aikaisemmin todella saapuneet turnauksiin, eivätkä pelkästään ilmoittautuneet huvikseen ja vieneet turhaan paikan turnauksesta. Paikkoja on rajallinen määrä, ja haluan saada kaikki hyötykäyttöön. Muistathan siis ilmoittaa minulle ajoissa tuohon samaan sähköpostiosoitteeseen, jos et pääsekään tulemaan paikalle. Turnausta edeltävänä yönä laitettu viesti ei paljoa lämmitä, koska en ehdi tavoittaa ketään tilallesi.


Turnauspaikka on TTY:n kätköissä, ja koulun ovet ovat lukossa. Tule seisoskelemaan harmaan Sähkötalon VTT:n puoleisen seinän sisäänkäynnin eteen, niin sinut päästetään jossain vaiheessa ennen kymmentä sisään, älä ole myöhässä. Oven vieressä lukee "ORC", ja se on samalla sivustalla kuin iso AGAn typpisäiliö. Alla olevan linkin kartassa ovi on merkitty punaisella kolmiolla vasemmalla ylhäällä olevan parkkipaikan kohdalla.

Kampusalueen kartta.


~jari
« Viimeksi muokattu: 22.04.09 - klo 14:34 kirjoittanut duracel »
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Alara Reborn -prerelease ja sivudraftit Tampereella
« Vastaus #1 : 17.04.09 - klo 06:29 »
Lainaus
Etusijalla turnaukseen ovat ihmiset, jotka ovat aikaisemmin todella saapuneet turnauksiin, eivätkä pelkästään ilmoittautuneet huvikseen ja vieneet turhaan paikan turnauksesta.

Ylläoleva lainaus ei tarkoita sitä, etteivätkö uudet pelaajat olisi tervetulleita. Päinvastoin toivon paikalle uusia pelaajia sankoin joukoin. Paikkoja on jäljellä vielä mukavasti.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Alara Reborn -prerelease ja sivudraftit Tampereella
« Vastaus #2 : 19.04.09 - klo 08:24 »
Turnaukseen on vielä parikymmentä paikkaa vapaana.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!

Poissa duracel

Re: Alara Reborn -prerelease ja sivudraftit Tampereella
« Vastaus #3 : 21.04.09 - klo 22:36 »
Pompsautan ja sanon, että vielä olisi kymmenelle monivärisyyden ystävälle paikka turnauksessa.

~jari
Tätä se dementia teettää. Ei dementia! Ei, ei vaan dementia. Sanoinko mä sen dementian taas? Ei dementia vaan väsymys. Väsymystä tarkoitin. Meni sanat sekasin, kun on tämä dementia. Ei dementia ole minulla! Väsymys on vaan. Väsymys ja dementia. Jumalauta!