Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Alaska style HL  (Luettu 1724 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Curimus

Alaska style HL
« : 17.11.10 - klo 11:21 »
Löytyisikö PK-seudulta kiinnostuneita aloittamaan Alaska highlander meta? Linkki sääntöihin: http://www.tptb.org/magic/formats/dragon.shtml

Itse pelaisin varmaan jotain noista Elder Dragoneista, kuitenkin rennon letkeällä casual hengellä. ;)
Mikä ei tapa vituttaa.

Poissa Nastaboi

Vs: Alaska style HL
« Vastaus #1 : 17.11.10 - klo 11:31 »
Miksi ei vain pelaisi normaalia EDH:ia, johon ihmisiltä löytyy valmiiksi pakkoja?
Lainaus
[09:36] <Saimu> ei deckin tarvii voittaa nopeasti
Lainaus käyttäjältä: jkk
it's adorable when Sami Häggkvist's opponents think they have a good matchup. Because it never, ever is.
HW
OM

Poissa Polari

Vs: Alaska style HL
« Vastaus #2 : 17.11.10 - klo 12:37 »
Eikös tuo nimenomaan ole ihan sama EDH kuin mitä ihmiset jo ennestään pelaavat, paitsi useamman vuoden vanhentuneena versiona?

edit - Jep, alkuperäisessä viestissä mainittu sivu löytyy dragonhighlander.netin Historical -osiosta sekä siellä mainituista Sheldonin artikkeleista vuodelta 2004.
« Viimeksi muokattu: 17.11.10 - klo 12:39 kirjoittanut Polari »
Twitch-kanava (ensisijaisesti Mega Man -speedrunausta)

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Alaska style HL
« Vastaus #3 : 17.11.10 - klo 12:55 »
Eikös tuo nimenomaan ole ihan sama EDH kuin mitä ihmiset jo ennestään pelaavat, paitsi useamman vuoden vanhentuneena versiona?

edit - Jep, alkuperäisessä viestissä mainittu sivu löytyy dragonhighlander.netin Historical -osiosta sekä siellä mainituista Sheldonin artikkeleista vuodelta 2004.

"Everything is restricted in Highlander, even the land!

Your deck must contain a Legends Legend to act as your "General." (Chronicles or black-bordered Italian don't count).

Your deck must not contain any other Legends Legend. "

Tuo on tosiaan alkuperäisempi versio EDH:sta, mutta ei tosiaan "ihan sama" kuin se mitä muutenkin pelataan. Minä ala mitään Tor Wauki-dekkiä tekemään stn.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Curimus

Vs: Alaska style HL
« Vastaus #4 : 17.11.10 - klo 13:17 »
Normaaliin EDH:in loppui kiinnostus tuossa vuosi-pari sitten kun tuli mätkytettyä liikaa Scion of the Ur-Dragonia kenraalinaan peluuttanutta kaveria vastaan. Kaverilla oli liian kiimanen manaramppi verrattuna omaan Sliver Overlord pakkaani, joka johti poikkeuksetta häviöön.
Tämän jälkeen tullut vastaan ongelmia porukassa kun kaksi on rakentanut saman miehen ympärille pakkansa. (lisäksi kaveriporukka on hyvin competitive tyyppiä, toisin kuin minä) Ei kiitos enään. Mielestäni olisi vain mielenkiintoista kokeilla tätä formaattia varsinkin tuon 200 lifeä/kaikki pelaajat yhteensä, säännön takia.
Mikä ei tapa vituttaa.