Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Poro Tour 2015 palautethread  (Luettu 19970 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tiemuuu

Vs: Poro Tour 2015 palautethread
« Vastaus #90 : 15.10.15 - klo 20:23 »
ihmettelisin kyllä jos stanusta lähdettäisiin leikkaamaan, jos ei enää kahta pääturnausta niin ainakin näitä "gp"itä tulisi luultavasti paikkaamaan tyhjiötä. standardi kuitenkin on se aloittavien pelaajien sekä grindaajien (kuten mä) go-to formaatti, jota tuetaan koska se on oleellinen osa wotcin ja pelikauppojen myyntistrategiaa. lisäksi standardi vetää konsistentisti hyvän määrän pelaajia ainakin Pasilassa, ellei sitten ole aivan mieletöntä ylisaturaatiota standardieventeistä. tänä vuonna on mun mielestä ollut aika hyvä balanssi modernia, sealedia ja stanua; legacysta en pysty kommentoimaan koska en pelaa turnauksissa enkä täten tiedä miten paljon porukkaa on ollut liikkeellä näinä harvoina kertoina.

edelleenkin, en itse pistäisi älyttömästi pahakseni vaikka legacy palaisikin pääturnaukseksi, ja poro "gp":itä voisi mun puolesta olla ihan useampikin, jos se vaan on kaupan näkökulmasta järjellistä. tykkään itse joka tapauksessa seurata kun muut pelaa lekaa mm. striimistä.

Poissa Kaitsu

Vs: Poro Tour 2015 palautethread
« Vastaus #91 : 15.10.15 - klo 20:26 »
Tiimikisa oli ihan kiva lisä, ensi vuonna kisa on varmaan vielä kovempi kun tiimit tiputtavat vähemmän aktiivisia pelaajia.

Koska moni ei sen puolesta ole puhunut, niin Modernia jatkossakin yksi pääturnaus ja useita GP:itä.

Striimin laatua voisi parantaa ja fiksuja ehdotuksiahan aiheesta täällä langassa jo olikin (korttien selittäminen ja korttien kuvat, matchuppien analysointi)


Poissa Retardi

Vs: Poro Tour 2015 palautethread
« Vastaus #92 : 15.10.15 - klo 21:18 »
Oma ideani oli, että jokaista pääturnausta kohden meillä järjestettäisiin yksi GP-turnaus, ja lisäksi muut turnausjärjestäjät voivat halutessaan järjestää GP:itä myös (tänä vuonna oli yksi Tampereella ja yksi Raumalla). Jos GP turnausten määrää lisätään kovinkin paljon, vaatii se taas suurehkoja muutoksia players clubiin jne (todennäköisesti byen rajaa täytyy vähän nostaa nytkin, sillä tällä hetkellä byemiehiä olisi aivan liikaa).
Joo tai siis ei eiku häh?

Poissa deviant

Vs: Poro Tour 2015 palautethread
« Vastaus #93 : 15.10.15 - klo 23:49 »
Ai niin. Tärkein kaikista. Porolevel 5 : oikeus käyttää sitä parempaa vessaa. Menee hyvin yhteen niiden virvokkeiden kanssa.
Arvannettekin tältä pohjalta mitä ehdottaisin porolevel kutosen eduksi :)
Tarkoitin siis tällä tuumauksella ... idioottimaiseksi laskettavaa

Poissa Folero

Vs: Poro Tour 2015 palautethread
« Vastaus #94 : 16.10.15 - klo 23:17 »
Plussaa oli turnausten tasasuus. Turnaukset oli myös aikataulutettu omasta mielestä suht hyvin. Olen myös sitä mieltä, että legacy ei pitäisi olla pääosakilpailussa formaattina.

Olisi kivaa saada joku poro touriin liittyvä team sealed turnaus. Kivaa olisi myös, että tiimikisassa olisi joku insentiivi pelata, vaikka sitä tiimikisaa ei voittaisikaan.



Poissa Legacyturso

Vs: Poro Tour 2015 palautethread
« Vastaus #95 : 17.10.15 - klo 01:24 »
Olen sitä mieltä, että legacyä pitäisi olla enemmän.

Poissa Reflektio

Vs: Poro Tour 2015 palautethread
« Vastaus #96 : 17.10.15 - klo 04:30 »
Olen sitä mieltä, että legacyä pitäisi olla enemmän.
"Jos otat, älä aja, paitsi Modoa ja Partista." Hyvin sujunut perjantai ilmeisesti?
Lainaus
Anything's a bear trap, if the bear is dumb enough.
Trading Post