Poromagia

Kirjoittaja Aihe: [Turku] Perjantailekaa 9.1  (Luettu 40469 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mahonen

Vs: [Turku] Lekailua perjantaina 24.8 trepsissä
« Vastaus #60 : 24.08.12 - klo 16:22 »
Nyt ihan oikeesti hei.. Tää ei oo turhaan "Lekailua trepsissä". Ikävä kyllä en pääse tällä(kään) kertaa paikalle, mutta on oikeesti ihan mahtavaa, että kun aikaa on niin pääsee pelamaan perjantaina LEGACYÄ ja voi olla varma että peliseuraa löytyy ainakin kourallinen. EDH:tä pelataan (tai ainakin pelattiin) Fantsussa torstaisin ja se voidaan pitää siellä. Pitäkää pojat lekan lippu korkealla! Kiitos.

Poissa Demppa

Vs: [Turku] Lekailua perjantaina 24.8 trepsissä
« Vastaus #61 : 24.08.12 - klo 19:47 »
Nyt ihan oikeesti hei.. Tää ei oo turhaan "Lekailua trepsissä".
Niin, ajatella jos siellä jonkun muun formaatin pakkaa edes koskisi, niin kenties koko tilanne jäätyisi omaan mahdottomuuteensa. Mä en oikein ymmärrä sun viestisi sisältöä. Ihmisten kiinnostuksen puute tuli jo selville heidän omissa viesteissään. Mutta hyvä tietää sinunkin mielipide, kun et ollut tulossa.

Poissa Humppaporo

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • You may rest, but rust never sleeps.
Vs: [Turku] Lekailua perjantaina 24.8 trepsissä
« Vastaus #62 : 27.08.12 - klo 21:14 »
Ens pe taas? Kortteja pitäis tippuu viikon mittaan postilaatikkoon, joten ois uudet kujeet ja kojeet.  8)

Poissa Anrix

Vs: [Turku] Lekailua perjantaina 24.8 trepsissä
« Vastaus #63 : 28.08.12 - klo 17:08 »
Ens pe taas? Kortteja pitäis tippuu viikon mittaan postilaatikkoon, joten ois uudet kujeet ja kojeet.  8)

Itse en ainakaan pääse ens perjantaina, koska lähden käymään Mikkelissä.

Poissa Rikke

Vs: [Turku] Lekailua perjantaina 24.8 trepsissä
« Vastaus #64 : 28.08.12 - klo 17:49 »
En myös pääse paikalle.

Poissa weaselface

[Turku] Lekailua perjantaina 24.8 trepsissä
« Vastaus #65 : 28.08.12 - klo 18:58 »
En kans pääse, eikä myöskään Tuukka.

Poissa Humppaporo

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • You may rest, but rust never sleeps.
Vs: [Turku] Lekailua perjantaina 24.8 trepsissä
« Vastaus #66 : 29.08.12 - klo 19:46 »
No jopas nyt on heikkoa. Vaihtoehtoja otetaan vastaan.

Poissa Rikke

Vs: [Turku] Lekailua perjantaina 24.8 trepsissä
« Vastaus #67 : 04.09.12 - klo 15:25 »
Mites perjantaina 7.9.? Olisiko silloin pelejä tiedossa? Ensi viikko jää multa joka tapauksessa väliin niin nyt olisi haluja pelailla.

Poissa Anrix

Vs: [Turku] Lekailua perjantaina 24.8 trepsissä
« Vastaus #68 : 04.09.12 - klo 16:47 »
Voisi käydäkin. Tosin itse en ole boostereita nyt muistanut/jaksanut tilata eli tämä viikko menisi sitten ihan testailussa ellei joku muu ole niitä hommaillut.

Poissa tuleino

Vs: [Turku] Lekailua perjantaina 24.8 trepsissä
« Vastaus #69 : 04.09.12 - klo 21:18 »
Voin tulla pelailemaan, mutta vasta joskus yhdeksän maissa pääsen paikalle.

Poissa Anrix

Okei eli ensi perjantaina on halukkaille lekatestausta kaljan voimalla! Itse menen paikalle siinä seiskan pintaan, ja voitte tulla itse milloin tulette. Proxyja voi siis käyttää ja tällöin voi testata useampaakin pakkaa, vaikka kaikkia lappuja ei omistaisikaan/saisi lainaan!

Poissa tko

Mitenkäs ensi perjantaina, eli 14. päivä? Olisin pitkästä aikaa vapaalla ja legacy inspiroisi. FNM:ssa on perjantaina tiedossa M13 Block Constructed, joka oletettavasti ei kovin monia kiinnosta, joten vaihtoehtoinen tapa tyydyttää viikon taikakorttitarve olisi varmaan hyvä juttu jne.

Poissa H4stur

Mitään 100% varmuutta paikalle ilmaantumisesta ei ole mutta luultavasti jollakin porukalla ollaan perjantaina ottamassa olutta ja lätkimässä lappua ~400m päässä trebasta. Jos sille päälle satutaan niin tullaan paikalle ihmettelemään.

Ootteko yleensä ihan testailumielessä lätkineet vai jollain pienellä turnausmoodilla olleet liikenteessä? (turnaukseen ei kesken kaiken viitsi ilmaantua...)

Entä kuinka myöhäiselle pelit ovat venyneet? Ei varmaan ihan kuudelta heti kuitenkaan trebaan ehditä jos oltaisiin paikalle tulossa.

Paljon jossittelua :)

-H/M

Edit: Ilmoittelen tähän ketjuun tarkemmin jos ollaan tulossa.
« Viimeksi muokattu: 11.09.12 - klo 13:44 kirjoittanut H4stur »

Poissa weaselface

Useimmiten ollaan pelattu pieni turnaus, mutta esimerkiksi viime perjantaina vain testailtiin pakkoja.

Välillä ollaan pelattu kaikki kaikkia vastaan, välillä vain esim. 3 kierrosta. Kaikki riippuu osallistujamääristä ja siitä miten ihmiset haluavat pelata.

Nyt perjantaina ainakin muutamilla vakkareilla on muuta menoa, mutta mä voisin mahdollisesti tulla ottamaan pari erää jos muita halukkaita löytyy. En kuitenkaan vielä osaa sanoo varmaksi.

Poissa Humppaporo

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • You may rest, but rust never sleeps.
Olen mukana kävi miten kävi.

Poissa zombiesmurffi

En ole aikaisemmin ollut mukana. Tulevana perjantaina luulen, että voisin ehtiä elleivät työkiireet muodostu esteeksi. Turnauskokemusta ei tältä vuosituhannelta ole, mutta haaveena ois ehtiä joskus pelaamaan :)

Poissa Anrix

Itse en nyt perjantaina jaksa varmaan paikalle raahautua, mutta korjaan otsikon, jos olette sinne kerran menossa.

Poissa weaselface

Mäkään en valitettavasti pääse huomenna.

Poissa H4stur

Meitä olis 3 tulossa.

-H

Poissa Anrix

Olen huomenna menossa Rikken kanssa testaamaan lekaa trepsiin. Eli mukaan vain, jos ei ole muuta tekemistä.

Poissa tuleino

Tuun varmaan jossain vaiheessa kokeilemaan. :)

Poissa Rikke

28.9.??
« Vastaus #81 : 24.09.12 - klo 18:33 »
Olisiko ihmisillä kiinnostusta pelailla/testailla ensi perjantaina (28.9.)? Boostereita ei ole tarjolla tällä(kään) kertaa, mutta kunhan uusi sarja saapuu niin voisin vaikka itse ostaa niitä jemmaan palkinnoiksi. Ensi kerralla kuitenkin vain kaljan voimalla jollei joku yllätä :)

Poissa Anrix

Itse voisin myöskin tulla ja boostereita ei minullakaan ole (uutta settiä odotellessa). Eli omalta osalta testaus käy vallan mainiosti.

Poissa tuleino

Tulen kans testailemaan jos ei mitään ihmeempiä ilmaannu.

Poissa Humppaporo

    Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • You may rest, but rust never sleeps.

Poissa Rikke

Ensi perjantaina 5.10. voi tulla taas pelailemaan/testaamaan legacya three beersiin. Kunhan RtR boosterit tulevat myyntiin niin saadaan niitä palkinnoksi. Tää viikko kuitenkin kaljalla :)

Poissa Anrix

Jees, ite kerkeän nyt perjantaina vasta hieman seiskan jälkeen paikalle. Toinen puolisko on lapsenvahtinakilla ja itse pitää siis koiraa illalla käyttää ulkona (eli seiskan aikoihin, jotta ei tarvitse pelien jälkeen enää raahautua).

Poissa tuleino

Mukana ollaan.


Poissa Anrix

Vs: [Turku] Lekailua perjantaina 12.10 trepsissä
« Vastaus #89 : 07.10.12 - klo 23:33 »
Ensi perjantaina taas lekaa trepsissä. RtR-boostereita pitäisi olla silloin tarjolla, joten voisi pelata 4e-turnaus, mikäli tulee tarpeeksi(4 tai enemmän) pelaajia paikalle.