Poromagia

Kirjoittaja Aihe: Vitutusketju  (Luettu 2274735 kertaa)

0 jäsentä ja 7 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa tride

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2040 : 01.02.11 - klo 23:32 »
Prellu anto mukavan kuumeen kyllä
Oksennustauti ja nuhakuume juuri ennen prelluja. Joten sairaana vaan pelaamaan ja tarttuttamaan muita.  :)
Vituttaa, kun nuo ovat olleet varmaan samassa prellussa.

Poissa Profet

  • lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The best ideas often come from my mind.
    • H/W
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2041 : 02.02.11 - klo 08:01 »
Vituttaa kouluun tulo tunnin etuajassa

Poissa Ermutmut1

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2042 : 02.02.11 - klo 09:14 »
Vit....sittää koulun huono simulaattori jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa... ja tuolla pitäisi muka näyttö antaa  :'(

Poissa Enterorrhexis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2043 : 02.02.11 - klo 09:48 »
Vituttaa olla jopa ajoissa koulussa, ehkä turhimmalla oppitunnilla, kiinnostuksen kiihdyttäessä satasesta nollaan alle sekunnissa. "Tilastotiede" maailman kuivimman opettajan johdatuksessa, takanurkasta tihrustaen olemattoman hiirenpaskan kokoiselle taulukolle.. En mä sitä sano etteikö tämä helppoa olisi mutta tää on taas näitä "Easy made impossible" - hetkiä, kun yks ähkyttää ja soveltaa ihan omiaan suoraviivaisiinkin asioihin.

Tahtoo kotiin tekemään jotain oikeasti kehittävää. Laaduton säätäminen ei kehitä yhtikäs ketään.

Kyllä vaan, tämä ei liity oman alan toimintaan mitenkään.
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa HN IPPO

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2044 : 02.02.11 - klo 12:23 »
Kuumetta 5. päivä putkeen ja lisäksi päänsärky, jalkojen kolotus ja käsien tärinä.. On tää hieno tunne!
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60141.0.html

Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia.

Poissa IRIAD

  • Turnausjärjestäjä
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Team Paistikkaat
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2045 : 02.02.11 - klo 12:34 »

Prellu anto mukavan kuumeen kyllä
Oksennustauti ja nuhakuume juuri ennen prelluja. Joten sairaana vaan pelaamaan ja tarttuttamaan muita.  :)
Vituttaa Infect-miehen turttailu. Paranemisia tartutetuille : /
Lainaus käyttäjältä: Peikko
Experts say that it will close so many games that it has access to Glengarry leads.

Poissa luma

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2046 : 02.02.11 - klo 15:15 »
Joensuun prellussa pölhön sairastuttamille: pyytäkää ensi kerralla turnausjärjestäjää poistamaan Contagion Engine paikalta. MTR sanoo, että TO tai tilan haltija pystyy kieltämään pelaajia osallistumasta:
Lainaus käyttäjältä: MTR
1.4   Participation Eligibility
Anyone is eligible to participate as a player in a DCI-sanctioned tournament with the exception of:
--
- Anyone prohibited by local laws, the rules of the Tournament Organizer, or the venue’s management.

Totta kai ensisijaisesti sairastuneet voisivat oma-aloitteisesti jäädä kotiin, niin ei tarvitsisi muiden asiaan puuttua, mutta mahdollisuus on siis olemassa.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2047 : 02.02.11 - klo 15:34 »
Joensuun prellussa pölhön sairastuttamille: pyytäkää ensi kerralla turnausjärjestäjää poistamaan Contagion Engine paikalta. MTR sanoo, että TO tai tilan haltija pystyy kieltämään pelaajia osallistumasta:
Lainaus käyttäjältä: MTR
1.4   Participation Eligibility
Anyone is eligible to participate as a player in a DCI-sanctioned tournament with the exception of:
--
- Anyone prohibited by local laws, the rules of the Tournament Organizer, or the venue’s management.

Totta kai ensisijaisesti sairastuneet voisivat oma-aloitteisesti jäädä kotiin, niin ei tarvitsisi muiden asiaan puuttua, mutta mahdollisuus on siis olemassa.

Mistä lähtien sairaana pelaaminen on vastoin lakia? Turha on sitä pilkkua nussia oli mikä oli. Olen pahoillani jos olen tartuttanut muita, mutta on ne perusoikeudet myös sairastuneilla pelata. Asian ulkopuolisten on turha nillittää asiasta jos eivät ole samassa rakennuksessa. Minä en mitään pahaa tarkoita enkä tarkoituksella tartuta muita pelaajia. Minä vaan tulin prelluihin pelaamaan. Siinä se. Sitten varmaan krapulaisilta pelaajilta pitää myös evätä oikeus pelata jos tuolle linjalle mennään.
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa Rancid-

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2048 : 02.02.11 - klo 15:38 »
YLEINEN HUOMAAVAISUUS SAATANA. MUIDEN HYVINVOINNIN TAHALLINEN VAARANTAMINEN. YRITÄ NYT JO TAJUTA.
Lainaus
TES uses Ad Nauseam more often and ANT uses Past in Flames more frequently.

Poissa Profet

  • lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The best ideas often come from my mind.
    • H/W
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2049 : 02.02.11 - klo 15:38 »
Joensuun prellussa pölhön sairastuttamille: pyytäkää ensi kerralla turnausjärjestäjää poistamaan Contagion Engine paikalta. MTR sanoo, että TO tai tilan haltija pystyy kieltämään pelaajia osallistumasta:
Lainaus käyttäjältä: MTR
1.4   Participation Eligibility
Anyone is eligible to participate as a player in a DCI-sanctioned tournament with the exception of:
--
- Anyone prohibited by local laws, the rules of the Tournament Organizer, or the venue’s management.

Totta kai ensisijaisesti sairastuneet voisivat oma-aloitteisesti jäädä kotiin, niin ei tarvitsisi muiden asiaan puuttua, mutta mahdollisuus on siis olemassa.

Mistä lähtien sairaana pelaaminen on vastoin lakia? Turha on sitä pilkkua nussia oli mikä oli. Olen pahoillani jos olen tartuttanut muita, mutta on ne perusoikeudet myös sairastuneilla pelata. Asian ulkopuolisten on turha nillittää asiasta jos eivät ole samassa rakennuksessa. Minä en mitään pahaa tarkoita enkä tarkoituksella tartuta muita pelaajia. Minä vaan tulin prelluihin pelaamaan. Siinä se. Sitten varmaan krapulaisilta pelaajilta pitää myös evätä oikeus pelata jos tuolle linjalle mennään.

Krapula ei ole muistaakseni tarttunut, ainakaan vielä tähän astiset krapulat mitä kavereilla on ollut.


Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2050 : 02.02.11 - klo 15:49 »
Joensuun prellussa pölhön sairastuttamille: pyytäkää ensi kerralla turnausjärjestäjää poistamaan Contagion Engine paikalta. MTR sanoo, että TO tai tilan haltija pystyy kieltämään pelaajia osallistumasta:
Lainaus käyttäjältä: MTR
1.4   Participation Eligibility
Anyone is eligible to participate as a player in a DCI-sanctioned tournament with the exception of:
--
- Anyone prohibited by local laws, the rules of the Tournament Organizer, or the venue’s management.

Totta kai ensisijaisesti sairastuneet voisivat oma-aloitteisesti jäädä kotiin, niin ei tarvitsisi muiden asiaan puuttua, mutta mahdollisuus on siis olemassa.


Mistä lähtien sairaana pelaaminen on vastoin lakia? Turha on sitä pilkkua nussia oli mikä oli. Olen pahoillani jos olen tartuttanut muita, mutta on ne perusoikeudet myös sairastuneilla pelata. Asian ulkopuolisten on turha nillittää asiasta jos eivät ole samassa rakennuksessa. Minä en mitään pahaa tarkoita enkä tarkoituksella tartuta muita pelaajia. Minä vaan tulin prelluihin pelaamaan. Siinä se. Sitten varmaan krapulaisilta pelaajilta pitää myös evätä oikeus pelata jos tuolle linjalle mennään.


Turnausjärjestäjällä on tosiaankin oikeus poistaa turnauspaikalta/korttikaupasta henkilöt, jotka häiritsevät turnausta tai muuta liiketoimintaa, vaarantavat muiden turvallisuuden/terveyden tai muuten käyttäytyvät asiattomasti. Ulos voidaan siis heittää varkaat, erityisen huonotapaiset lapsukaiset, känniääliöt tai vaikka sellaiset heebot joilla peseytyminen ei kuulu jokaviikkoisiin rutiineihin.

Jos tekee mieli pelata sairaana, pelaa kotonasi.

[tähän Frank Karsten-aiheinen linkki]
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Enterorrhexis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2051 : 02.02.11 - klo 16:38 »
Vituttaa miten yhdestä sairastumisesta voidaan tehdä niin suuri vastaan inttäminen. Juuri tuollainen huoleton suhtautuminen toisten ihmisten terveyteen ja omaan sairaustilaansa on se syy miksi niin monet muutenkin sairastuu aivan _turhaan_.. joillekin (esimerkiksi diabeetikoille) nimittäin turha sairastaminen voi aiheuttaa muutakin hallaa perusterveydelle vaikka tässä kyseenomaisessa tapauksessa nähtävästi kaikki tartunnan saaneet ovat olleet ihan perusterveitä ihmisiä..

.. Muutenkin sille muuten on ihan järkevä muukin syy kuin oma tervehtyminen, että koulusta/töistä/ihmisten ilmoilta suositellaan olemaan poissa kipeänä ollessaan.

Ei tuo kuitenkaan kivaa ole, että sitä joutuu sängyn pohjalle asti, kun toisiin sama INFEKTio vaikuttaa voimakkaammin. Pikaisia paranemisia munkin puolesta kaikille, jotka ovat osakseen saaneet harmia tästä tapauksesta. Tämä olisi ollut etukäteen vältettävissä ja siitä ihmiset olivat myös selkeästi sanoneet. Sanoin tässä paljon mitä on täällä jo tullut toisten sanottua mutta tuon oman harmini esille terveysalan ihmisen näkökulmasta.

Jos tekee mieli pelata sairaana, pelaa kotonasi.

[tähän Frank Karsten-aiheinen linkki]
Pisteet tästä pointista! ;)
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa jkk

  • L3-tuomari / Regional Coordinator
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • ***
  • EN VASTAA YKSITYISVIESTEIHIN
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2052 : 02.02.11 - klo 16:46 »

Jos tekee mieli pelata sairaana, pelaa kotonasi.

[tähän Frank Karsten-aiheinen linkki]
Pisteet tästä pointista! ;)

Oisin NIIN SALETISTI saanut plussakarmaa tästä! Nyt vituttaa.
Lainaus käyttäjältä: shazzle
Uskon että olen sinua kokeneempi "internetissä".
Lainaus käyttäjältä: yeou
miten tolla tyypillä on aina plussia postissaan? onko se joku julkkis?

Poissa Enterorrhexis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2053 : 02.02.11 - klo 17:10 »
Vituttaa, kun plussakarmaa ei voi enää antaa!
Niin, mutta kun teen Batterskullin ja se 0/0 token tulee sen mukana ja vastustaja tekee siihen sen että palautetaan sen tokenin omistaja käteen niin onko se siellä kädessä loppupelin vai mitä?

Poissa hembba

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2054 : 02.02.11 - klo 18:03 »
Kuolkaa heikot flunssaanne  :-*

Poissa ScoopArt

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2055 : 02.02.11 - klo 18:16 »
Eternal Dominion nöyryyttää, itkettää ja kauhistuttaa EDH-peleissä. Vastustajien henkinen selkäranka on murskana kun oma Eldrazi tulee kylään, etc. etc.
Kolme vastustajaa ei saa mauttomuuksia estettyä, ja kämppiskin ihmettelee maanista hihitystä joka kantautuu huoneestani kun mennään combattiin.
Klikkailen hiljakseen kavuja kenoon, kunnes yllätten Modossa alkaa maintenance.

Päivä menee välittömästi pilalle. Kerrankin oli vastassa porukkaa, jotka
a) eivät lopettaneet vuorolla 6 sanoihin "g2g"
b) eivät luovuttaneet kun lifet tippuvat viidentoista alle ja
c) pelasivat "reiluja" kenraaleja.

Lisäksi olin voittamassa.

Poissa Lochness

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vuoden Partikselainen 2011 ja adminien lempilapsi
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2056 : 02.02.11 - klo 19:20 »
Ette ole minun vanhempia joten teidän on turhaa valittaa minun sairastelusta. Turnauspaikalta voidaan poistaa ihmisiä jotka eivät osaa käyttäytyä, varastelevat tai sitten riehuvat siellä. Minä menin sinne pelasin kunnialla itselleni 3-2 tuloksen ja pääsin palkinnoille. Kun flunssa-aalto on liikkellä niin ihan varmasti saa flunssan oli sitten julkisilla paikoilla tai ei. Kohta seuraavaksi turnauksissa pitää varmasti pelata kasvosuojat päällä jotta pöpöjä ei tule. Turhaa terveysnatsien touhua flunssasta nillittäminen. On ihan oma asia menenkö pelaamaan vai ei. Kukaan ei voi estää sitä sillä maailmassa ei ole pakko tehdä mitään. Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia. Tiedän että tästä viestistä tulee taas vitunmoinen nillitys miten minä olen vastuuton ja tyhmä kun pelaan sairaana. Oli mikä oli. Olen nyt terve ja tuskinpa vähään aikaan sairastun. Lopuksi totean asiaan omalla mielipiteellä jota ei voi countteroida vastaväitteillä. http://www.youtube.com/watch?v=_p-HMo1UPfc
"infectinfectinfect ps. kortinveto on turhaa limitedissä infectinfect"
Myydään leka/modern käyttiksiä: http://mtgsuomi.fi/listat/Lochness/om/

Poissa HN IPPO

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2057 : 02.02.11 - klo 19:27 »
Ette ole minun vanhempia joten teidän on turhaa valittaa minun sairastelusta. Turnauspaikalta voidaan poistaa ihmisiä jotka eivät osaa käyttäytyä, varastelevat tai sitten riehuvat siellä. Minä menin sinne pelasin kunnialla itselleni 3-2 tuloksen ja pääsin palkinnoille. Kun flunssa-aalto on liikkellä niin ihan varmasti saa flunssan oli sitten julkisilla paikoilla tai ei. Kohta seuraavaksi turnauksissa pitää varmasti pelata kasvosuojat päällä jotta pöpöjä ei tule. Turhaa terveysnatsien touhua flunssasta nillittäminen. On ihan oma asia menenkö pelaamaan vai ei. Kukaan ei voi estää sitä sillä maailmassa ei ole pakko tehdä mitään. Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia. Tiedän että tästä viestistä tulee taas vitunmoinen nillitys miten minä olen vastuuton ja tyhmä kun pelaan sairaana. Oli mikä oli. Olen nyt terve ja tuskinpa vähään aikaan sairastun. Lopuksi totean asiaan omalla mielipiteellä jota ei voi countteroida vastaväitteillä. http://www.youtube.com/watch?v=_p-HMo1UPfc

Kannattaisi varmaan kuunnella niitä 'vähän' paremmin asiasta tietäviä judgeja, että kenet saa heittää pois ja ketä ei..
http://vaihdetaan.kapsi.fi/forums/index.php/topic,60141.0.html

Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia.

Poissa Stefan

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2058 : 02.02.11 - klo 19:31 »
Ette ole minun vanhempia joten teidän on turhaa valittaa minun sairastelusta. Turnauspaikalta voidaan poistaa ihmisiä jotka eivät osaa käyttäytyä, varastelevat tai sitten riehuvat siellä. Minä menin sinne pelasin kunnialla itselleni 3-2 tuloksen ja pääsin palkinnoille. Kun flunssa-aalto on liikkellä niin ihan varmasti saa flunssan oli sitten julkisilla paikoilla tai ei. Kohta seuraavaksi turnauksissa pitää varmasti pelata kasvosuojat päällä jotta pöpöjä ei tule. Turhaa terveysnatsien touhua flunssasta nillittäminen. On ihan oma asia menenkö pelaamaan vai ei. Kukaan ei voi estää sitä sillä maailmassa ei ole pakko tehdä mitään. Jos teillä ei ole parempaa tekemistä kuin olla minun isoveljenä niin suosittelen sitten vaikka pelaamaan Duel Mastersia. Tiedän että tästä viestistä tulee taas vitunmoinen nillitys miten minä olen vastuuton ja tyhmä kun pelaan sairaana. Oli mikä oli. Olen nyt terve ja tuskinpa vähään aikaan sairastun. Lopuksi totean asiaan omalla mielipiteellä jota ei voi countteroida vastaväitteillä. http://www.youtube.com/watch?v=_p-HMo1UPfc

Tämä vituttaa kovasti.

Poissa Schembo

  • Joensuu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • Opinions are like assholes, everybody's got one
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2059 : 02.02.11 - klo 19:35 »
Voi perhanan pihakustaat......eiköhän jätetä taas tämä aihe ja jäädä odottomaan innolla seuraavaa joensuulaisten vuoropuhelua. Alkaa oikeasti hävettämään tämä touhu......


H/W
Myynti/osto
Mie

Common sense-So rare it's a god damn super power

Poissa Yan

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2060 : 03.02.11 - klo 06:58 »
8 tuntia remontoimassa, siitä suoraan 11 tuntia yövalvojana, tästä hyvin pikaset unet jonka jälkeen vahtimaan siskon lapsia kun se ompelee mulle verhoja ja sen jälkeen takasin taas yövalvojaks jonka jälkeen aloitetaan kierto uudestaan... ai miten niin tulee väsyttämään? muuttaminen on ihan kivaa sillon tällön mutta kun käy samalla vielä töissä niin rupee vähän painamaan, päätä ja kroppaa.

Poissa chibi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2061 : 03.02.11 - klo 11:29 »
Talvi ja techikäs pyörä eivät sovi yhteen. Jarrut ja vaihteet jatkuvasti jäässä/jumissa. Ei se hengenlähtö lähellä ole kun koomassa lähtee liikenteeseen ja ekassa risteyksessä älyää jarruttaessaan ettei ole jarruja.
" - -You've failed the Legacy. You've failed yourself. I can do no more." - Volrath, to Karn

Poissa Genesis

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2062 : 03.02.11 - klo 12:28 »
Talvi ja techikäs pyörä eivät sovi yhteen. Jarrut ja vaihteet jatkuvasti jäässä/jumissa. Ei se hengenlähtö lähellä ole kun koomassa lähtee liikenteeseen ja ekassa risteyksessä älyää jarruttaessaan ettei ole jarruja.

Sama täällä paitsi et jarrut toimii, jalkajarru 4 the win! Aiheeseen, vitutttaa vieläkin ihmiset ketkä käy foorumilla mutta eivät voi kirjoittaa yhtä lausetta käydessään, että tietäisi vastata itse muille kun tämä yksi heppu älyää vastata. Noh, onneksi on foorumilla vielä sen verran vaihtajia / myyjiä että voi blokata suosiolla hankalat tapaukset pois listalta kenen kanssa asioi.

Poissa chibi

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2063 : 03.02.11 - klo 12:51 »
Talvi ja techikäs pyörä eivät sovi yhteen. Jarrut ja vaihteet jatkuvasti jäässä/jumissa. Ei se hengenlähtö lähellä ole kun koomassa lähtee liikenteeseen ja ekassa risteyksessä älyää jarruttaessaan ettei ole jarruja.

Sama täällä paitsi et jarrut toimii, jalkajarru 4 the win! Aiheeseen, vitutttaa vieläkin ihmiset ketkä käy foorumilla mutta eivät voi kirjoittaa yhtä lausetta käydessään, että tietäisi vastata itse muille kun tämä yksi heppu älyää vastata. Noh, onneksi on foorumilla vielä sen verran vaihtajia / myyjiä että voi blokata suosiolla hankalat tapaukset pois listalta kenen kanssa asioi.

Joo tässä koko talven miettiny että pitäiskö ostaa talvikäyttöön jalkajarrullinen, 3-vaihteinen pyörä. Ei ainakaan tarviis turhia murehtia kun vaihteet jää todella pienelle, tai jarrut ei toimi ja ajat silleen pienellä kuolemanpelolla. Varsinkin kun Karjalassa autoilijat ymmärtää niin pirun hyvin tuon kolmion ja suojatien merkityksen, joskus jopa vihreä ja punainen valo menee sekaisin.
" - -You've failed the Legacy. You've failed yourself. I can do no more." - Volrath, to Karn

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2064 : 03.02.11 - klo 15:02 »
GOOM-risteily ja flunssanpoikainen iskivät sopivasti samalle päivälle. Siinä ja siinä lähteekö, kun ei ole kuumetta kuitenkaan. Vähän kyllä pelko takaraivossa että jos nyt lähtee niin takaisin tullessa sitten ainakin on kuumetta.

Tosin satamassa pitää kuitenkin käydä muulle porukalle lunastamassa liput niin ehkä sitä sitten menee laivallekin.
http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Thaurwylth

  • Oulu
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • *
  • Vastaan yks.viesteihin vain sähköpostitse!
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2065 : 03.02.11 - klo 18:33 »
Tosin satamassa pitää kuitenkin käydä muulle porukalle lunastamassa liput niin ehkä sitä sitten menee laivallekin.

Eikö tässä pitäisi ottaa oppia ja ymmärrystä juuri äsken foorumilla tapahtuneesta? Silleen esimerkin hengessä.

Poissa Farseer

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2066 : 04.02.11 - klo 19:17 »
Tosin satamassa pitää kuitenkin käydä muulle porukalle lunastamassa liput niin ehkä sitä sitten menee laivallekin.

Eikö tässä pitäisi ottaa oppia ja ymmärrystä juuri äsken foorumilla tapahtuneesta? Silleen esimerkin hengessä.

Jopa kaikkein suurin merkitystenvääntelijä voinee myöntää että oksennustauti ja nuhakuume ei ole ihan samalla tasolla kuin hieman flunssainen olo ilman kuumetta. Kuumetta jos olisi ollut niin olisin kyllä suosiolla jättänyt reissun väliin, puhumattakaan jostain oksennustaudista.

http://mtgsuomi.fi/listat/Farseer/om/ - Partanetin paras valikoima boostereita, muuta produktia sekä irtokortteja! Esimerkiksi boksit: T2 87€ tai 85€ jos ostat kaksi boksia tai enemmän!

MtG Helsinki-ryhmä facebookissa[/url

Poissa Karjanvarastaja

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2067 : 04.02.11 - klo 22:05 »
Matkustin Savonlinnasta Lappeenrantaan vain kuullakseni että paikalliset valopäät eivät osaa ennakkoilmoittautua. Release peruttu, vittu näitä idiootteja.

Poissa Anrix

Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2068 : 04.02.11 - klo 23:36 »
Vatsatautinen koira.

Poissa Profet

  • lappeen Ranta
  • Vaihtopalaute:
    ( | | )
  • The best ideas often come from my mind.
    • H/W
Vs: Vitutusketju
« Vastaus #2069 : 05.02.11 - klo 12:22 »
Matkustin Savonlinnasta Lappeenrantaan vain kuullakseni että paikalliset valopäät eivät osaa ennakkoilmoittautua. Release peruttu, vittu näitä idiootteja.

vituttaa sama, vaikkakaan ei savonlinnasta asti tarvinnu tulla