Poromagia
SMF Vaihtopalautejärjestelmä - Detailed Feedback
Detailed Comment Jape otti yhteyttä helmikuun loppupuolella ehdottaen vaihtoa. Häntä eniten kiinnostanut Sacred Foundry oli kuitenkin vaihtumassa pois, joten vaihto näytti epäonnistuvan. Kerroin kuitenkin saavani Sacred Foundryn tarvittaessa kaveriltani, joka ei tehnyt kortilla mitään. Kaveri oli kuitenkin ehtinyt vaihtaa kortin pois, joten jouduin etsimään ländiä muualta. Tämä aiheutti viivytyksen, enkä päässyt foorumilla pariin päivään, minkä vuoksi Jape luuli minun jättäneen vaihdon sikseen. Hän ehti vaihtaa yhden vaihdon korteista pois siihen mennessä, että olin saanut käsiini uuden Sacred Foundryn, jonka jälkeen palasimme taas vaihdon pariin. Jape teki minulle hyvin avokätisen tarjouksen, johon suostuin mielelläni. Vaihto saatiin valmiiksi maaliskuun alussa.

Kortit saatuani minun kuitenkin kohtasi pettymys, koska kolme vaihdon korteista oli sen verran huonossa kunnossa, etten kyennyt niillä pelaamaan. Olin useita kertoja varoittanut Japea siitä, että pelaan läpinäkyvillä suojilla ja siksi korttien kunnoissa oli oltava tarkkana. Jape olikin varoittanut muutaman muun kortin kunnoista (jotka paljastuivat todella huonokuntoisiksi), mutta koska hän ei ollut muiden korttien kunnoista sanonut mitään, koin tulleeni petetyksi ja valitin asiasta Japelle. Hän ei osannut sanoa, olivatko kortit vaurioituneet lähetyksessä, mutta oli valmis korvaamaan menetykseni ilomielin, koska hän arvosti antamaani päälliskauppaa niin paljon. Sovimme korvauksesta, jonka hän lähetti minulle viikon sisällä varsinaisen lähetyksen saapumisesta.

Olen pääosin tyytyväinen vaihtoon sekä siihen, kuinka avokätinen Jape minulle oli. Hänen asenteessaan ei ollut mitään vikaa ja oli hyvä, että tästä ikävästä tapahtumasta päästiin sopuun ilman mitään ikävyyksiä. Positiivista palautetta en kuitenkaan voi antaa, koska muutama tärkeä vaihdon kortti paljastui minulle täysin käyttökelvottomaksi.
Comment by: Dark Knight
Return to Trader Ratings
Powered by SMF Trader System